Tettiläisen terveiset

Blogi

Kun saavuin maanantaina aamuna tet-paikalleni minut ohjattiin suoraan Kansallisen Lastenliiton luokse ja sain auttaa heitä maanantaipäivän heidän juoksevissa asioissa. Lajittelin muun muassa leluja laatikoihin, siivosin pari tietokonetta roskatiedostoista ja etsin netistä leikkejä Lastenliiton kerhoihin.

Tiistaina saavuin jo 8.30 kun pidimme toimistopalaverin, jossa puhuimme edari-vaaleista ja juhlimme Helsingin aluekoordinaattori Wilhelmiinan synttäreitä. Kokouksen jälkeen arvoimme myös MetkaSport-tapahtumaan osallistuneiden kesken palkinnon.

Keskiviikkona tulin töihin vasta klo 10 ja tein analyysiä sosiaalisesta mediasta. Tämän jälkeen lähdimme kävelemään kohti eduskunnan Pikkuparlamenttia, josta kävelimme maanalaista tunnelia pitkin kohti eduskuntaa. Eduskunnassa soin hyvää maksaa ja perunamuusia. Lounaan jälkeen kiertelimme ympäri uudistettua eduskuntataloa. Talon pohjapiirros oli yksinkertainen mutta kyllä siinä pari kertaa sekaisin meni. Eduskunta kierroksen jälkeen lähdimme takaisin toimistolle. Iltapäivällä autoin poliittista sihteeriä edarivaaliasioissa.

Tim Lehto
tet-oppilas

Tim Lehto suorittaa tet-harjoittelua Kokoomusnuorten keskustoimistolla 25.9.-6.10.

Ota kantaa