esittely

Esittely

Kokoomusnuorten politiikka pohjautuu siihen arvo- ja aatemaailmaan, joka on määritelty järjestön poliittisissa ohjelmissa. Periaateohjelmansa mukaisesti kokoomusnuorten kantavat arvot ovat vapaus, vastuu ja välittäminen, sivistys, kannustavuus, mahdollisuuksien tasa-arvo ja
isänmaallisuus.

Kokoomusnuorten mielestä yhteiskunnan tehtävä ei ole päättää, millaista elämää kunkin yksilön tulisi elää. Sen sijaan yhteiskunnan tehtävä on luoda edellytykset sille, että kukin yksilö voi tavoitella omanlaistaan hyvää elämää. Kokoomusnuorten mielestä yhteiskunnan ei tule rajoittaa yksilön vapautta enempää kuin mitä on välttämätöntä toisten yksilöiden vapauden turvaamiseksi.

12 syytä lähteä mukaan

Suomen vaikutusvaltaisin poliittinen nuorisojärjestö

Kokoomusnuoria on kaikkialla Suomessa, niin valtuustoissa, eduskunnassa, kouluissa kuin työpaikoillakin. Muut poliittiset nuorisojärjestöt jäävät kauas taaksemme.

Kokoomuksen suunnannäyttäjä

Monet kokoomusnuorten tavoitteet ovat lopulta päätyneet koko puolueen kannaksi ja lopulta myös hallitusohjelmiin. Katso uusin tavoiteohjelmamme.

Elinikäisiä ystävyssuhteita

Kokoomusnuorissa solmitut ystävyyssuhteet kestävät eliniän ja aina riittää yhteisiä puheenaiheita.

Politiikan korkeakoulu

Kokoomusnuorissa opit politiikan aakkoset ja pääset kehittymään taitavaksi yhteiskunnalliseksi vaikuttajaksi. Lähde mukaan! Sinun ei tarvitse olla vielä valmis ammattilainen.

Menestyksekäs ura politiikan parissa?

Monet nykyiset ammattipoliitikot ja ministerit ovat saanet oppinsa Kokoomusnuorista. Haluatko olla yksi heistä?

Politiikkaa aitiopaikalta

Kokoomusnuoret on erinomainen keskusteluareena ja aitopaikka seurata politiikkaa sen sisäpiiristä käsin.

Hupi ja hyöty yhdessä

Kokoomusnuorilla on mahtavia tapahtumia läpi vuoden. Osaamme pitää hauskaa ja yhdistää tapahtumissamme huvin ja hyödyn. Katso Kokoomusnuorten seuraavat tapahtumat täältä.

Kestävä kontaktiverkosto

Kokoomusnuorissa luot kestävän verkoston, josta voi olla hyötyä tulevaisuuden työelämässä. Löydä Kokoomusnuoret Facebookissa ja aloita verkostoituminen.

Kansainvälinen vaikuttaja

Kokoomusnuoret vaikuttavat monissa maailman poliittisissa päätöksentekoelimissä. Oma KV-työryhmämme osallistuu mm. YEPP:n, IYDU:n ja NUU:n kansainvälisissä kokouksissa.

Töihin Kokoomuksen Nuorten Liittoon?

Täydellinen opiskelijoille ja kunnianhimoisille tekijöille. Kokoomusnuoret tarjoavat erinomaiset työsuhde-edut ja mukavan työilmapiirin. Meillä työskentelee 14 nuorta järjestösihteeriä sekä neljä keskustoimiston työntekijää. Löydä avoimet työpaikat täältä.

Ehdolle kunnallisvaaleissa?

Suoraan politiikan ytimeen voi lähteä vaikka ilmoittautumalla Kokoomuksen kunnallisvaaliehdokkaaksi. Oman piirisi järjestösihteeri antaa lisätietoja. Yhteystiedot löytyvät täältä.

Jokaiselle jotakin

Toiset haluavat haasteita, toiset oppia yhteiskunnallisen vaikuttamisen perusteet. Kokoomusnuorissa on jokaiselle jotakin ja mukana toiminnassa voi olla oman ajankäytön ja kiinnostuksen mukaan. Liity jäseneksi!

Nimi Sähköposti Syntymäaika