Politiikka

Kokoomusnuorten politiikka pohjautuu periaateohjelmamme mukaiseen arvo- ja aatemaailmaan. Poliittista työtä valmistelevat liittohallitus ja yhteiskunnan eri sektoreihin erikoistuneet työryhmät. Ohjelmat hyväksytään joko liittohallituksessa tai vuosittain järjestettävässä liittokokouksessa.

Tavoiteohjelma 2019-2020

Tästä pääset tutustumaan Kokoomusnuorten tavoiteohjelmaan vuosille 2019-2020. Tavoiteohjelma sisältää linjauksia muun muassa taloudesta, ulko- ja eurooppapolitiikasta, vapaakaupasta ja kehityspolitiikasta, koulutuksesta ja tieteestä, nuoriso- ja liikuntapolitiikasta sekä ympäristö- ja ilmastopolitiikasta. Ohjelma on hyväksytty Kittilän liittokokouksessa 24.11.2018. Lisätietoja tavoiteohjelmakirjauksista antaa puheenjohtaja Henrik Vuornos.

TAVOITEOHJELMA 2019-2020

Strategia & toimintasuunnitelma

Me haluamme olla vaikuttavin väylä nuorille yhteiskunnallisen muutoksen tekemiseen. Kokoomusnuorten jäsenet päättävät vuosittain toimintamme suuntaviivoista liittokokouksessa. Tutustu strategiaamme 2018-2020 sekä toimintasuunnitelmaamme vuodelle 2018, jotka on hyväksytty liittokokouksessa Helsingissä 24.-26.11.2017.

LATAA TÄSTÄ STRATEGIAMME 2018-2020

LATAA TÄSTÄ TOIMINTASUUNNITELMAMME 2018