Politiikka

Kokoomusnuorten politiikka pohjautuu periaateohjelmamme mukaiseen arvo- ja aatemaailmaan. Poliittista työtä valmistelevat liittohallitus ja yhteiskunnan eri sektoreihin erikoistuneet työryhmät. Ohjelmat hyväksytään joko liittohallituksessa tai vuosittain järjestettävässä liittokokouksessa.

Tavoiteohjelma 2017-2018

Tästä pääset tutustumaan Kokoomusnuorten tavoiteohjelmaan vuosille 2017-2018. Tavoiteohjelma sisältää linjauksia muun muassa työmarkkinapolitiikasta, ulkopolitiikasta, toisen asteen opetuksesta, nuoriso- ja liikuntapolitiikasta sekä ympäristö- ja energiapolitiikasta. Ohjelma on hyväksytty Joensuun liittokokouksessa 23.10.2016. Lisätietoja tavoiteohjelmakirjauksista antaa puheenjohtaja Henrik Vuornos.

TAVOITEOHJELMA 2017-2018

Strategia & toimintasuunnitelma

Me haluamme olla vaikuttavin väylä nuorille yhteiskunnallisen muutoksen tekemiseen. Kokoomusnuorten jäsenet päättävät vuosittain toimintamme suuntaviivoista liittokokouksessa. Tutustu strategiaamme 2018-2020 sekä toimintasuunnitelmaamme vuodelle 2018, jotka on hyväksytty liittokokouksessa Helsingissä 24.-26.11.2017.

LATAA TÄSTÄ STRATEGIAMME 2018-2020

LATAA TÄSTÄ TOIMINTASUUNNITELMAMME 2018