Varsinais-Suomen Kokoomusnuoret

Tärkein tehtävämme on antaa vankkumaton tukemme jäsenillemme – käytännössä toimia jäsentemme mielipiteiden ja ideoiden eteenpäinviemiseksi liitto- ja puoluetasolla, hauskanpitoa missään käänteessä unohtamatta.

Poliittisena nuorisojärjestönä koemme, että perustehtävämme on vaikuttaminen. Varsinaissuomalaiset kokoomusnuoret vaikuttavat vaikka ja missä –meitä on kunnanvaltuustoissa, lautakunnissa, oppilaskunnissa, nuorisovaltuustoissa, ylioppilaskuntatoiminnassa ja puolueen luottamustoimissa. Varsinais-Suomen Kokoomusnuoret on ollut ponnahduslauta myös monelle pitkän uran tehneelle päättäjälle.

Jäsenistöstämme löytyy monenlaista kiinnostusta ja osaamista, ja toimintamme onkin sen mukaista. Järjestämme säännöllisesti erilaisia seminaareja, koulutuksia, tutustumiskäyntejä ja excursioita. Kokoomusnuoret ei olisi Kokoomusnuoret, ellei näissä piireissä pidettäisi myös hauskaa. Asiapitoisen ohjelman vastapainoksi järjestämme myös kevyempää ohjelmaa ja rennompia tapahtumia aina peli-illoista erilaisiin urheilutapahtumiin ja suuriin bileisiin. Lisäksi osallistumme aktiivisesti liitto- ja puoluetason tapahtumiin ympäri Suomen.

Tervetuloa mukaan, nähdään tapahtumissa!

Parhaiten pysyt perillä seuraamalla meitä Facebookissa. Piiritoimistolle olet aina tervetullut, kahvit tarjotaan varmasti!

Uudenmaankatu 19 A,
20700 Turku