Kuntavaalit 2017

Nuoria on saatava lisää niiden pöytien ääreen, joissa päätöksiä tehdään. Kunnallispolitiikan ei tarvitse olla pönöttämistä, vaan siitä voi tehdä aidosti hauskaa ja vaikuttavaa. Kokoomusnuorten mielestä kuntiin tarvitaan lisää vapautta ja mahdollisuuksia sen sijaan, että kaikkea toimintaa kytätään pikkutarkoilla säädöksillä.

Kunnanvaltuustossa päätetään monista asioista, jotka vaikuttavat välittömästi kunnan asukkaiden arkeen. Minkälaista ruokaa kouluissa on? Mihin tarvitaan lisää bussilinjoja? Mitä harrastusmahdollisuuksia kunnan alueella on?

Mikäli sinulla on palo vaikuttaa maailmaan ympärilläsi, ilmoita rohkeasti halustasi päästä ehdokkaaksi kuntavaaleissa. Voit myös ilmiantaa meille tuttusi, jonka pitäisi mielestäsi olla päättämässä yhteisistä asioista.

Laitetaan nuorten ääni kuulumaan!

Sinustako kuntapäättäjä?

Onko sinulla palo yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen? Oletko kiinnostunut kehittämään oman asuinkuntasi tai -kaupunkisi tulevaisuutta? Etsimme juuri sinua!

Ilmianna ystäväsi, tuttavasi tai perheenjäsenesi tämän sivun kautta, tai ilmoita omasta halukkuudestasi asettua ehdolle kuntavaaleissa 2017 Kokoomuksen listoilla! Voit olla yhteydessä myös sähköpostitse: lauri.skon(at)kokoomusnuoret.fi tai puhelimitse: +358 41 502 2546

Ilmoita kiinnostuksestasi >>