Etelä-Savon Kokoomusnuoret

Kaakkois-Suomen Kokoomusnuoret ry on nuorten kokoomuslaisten kattojärjestö Kymin vaalipiirin alueella. Toimintamme keskuksia ovat Lappeenranta, Imatra, Kouvola ja Kotka, mutta myös pienemmiltä paikkakunnilta kuten Elimäeltä tai Iitistä löytyy innokkaita toimijoitamme. Meitä on jo koko liuta vaikuttajia istumassa valtuustoissa ja lautakunnissa.

Kaikille vaikuttamisesta kiinnostuneille muodostamme väylän eteenpäin – olipa kyse paikallispolitiikasta tai puolueyhteisön kautta vaikuttamisesta. Koulutamme jäsenistöämme, ideoimme uutta ja otamme rohkeasti kantaa. Kokoamme samanhenkisiä nuoria yhteen.

Vuotuisesta toimintakalenteristamme löydät niin erilaisia seminaareja, tutustumiskäyntejä kuin rentoja bileitäkin. Legendaarisen aseman keskuudessamme ovat saavuttaneet mm. elokuun kesäseminaari Saimaan rannalla rapujuhlineen sekä lokakuun piirikokousristeily Viipuriin. Takaamme, että joukossamme on hauskaa ja toiminta on antoisaa, olitpa sitten poliitikonalku tai bailaaja. Piiritoimistomme on Kouvolassa, ja aluetoimisto Mikkelissä.

Tervetuloa oikeamieliseen joukkoomme!

www.kako.fi