Helsingin Kokoomusnuoret

Kokoomuksen Nuorten Helsingin piiri ry eli tuttavallisemmin Helsingin Kokoomusnuoret on Kokoomuksen Nuorten Liiton suurin piirijärjestö. Nimestä voikin jo päätellä, että toiminta-alueenamme on Helsinki.

Arvomme pohjaavat vapauteen, vastuuseen ja kannustavuuteen. On tunnettava vastuunsa ja saatava elää vapaasti haluamallaan tavalla. Yhteiskunnan tulee kannustaa menestymiseen, ei vaikeuttaa sitä.

Vaikutamme ilman seiniin kirjoitettavia iskulauseita. Koulutamme jäseniämme tuomaan mielipiteensä julki asiallisesti, tosiasioihin vedoten.

Tarjoamme mielekkään vaihtoehdon sinulle, joka olet kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja haluat olla mukana rakentamassa oikeudenmukaista yhteiskuntaa. Päätösten ymmärtäminen ja mielipiteiden esiin tuominen on helpompaa jos tunnet järjestelmän sisältä käsin. Kun tietää miten asiat toimivat ja kuinka niihin vaikutetaan, on jo pitkällä. Mikä parasta, saat vaikuttaa satojen samanhenkisten nuorten kanssa, hauskanpitoa unohtamatta.

Toimintamme on myös monipuolista jotta kaikki jäsenemme löytäisivät itselleen sopivaa tekemistä. Syksyisin järjestämme suuren Laudatur-seminaariviikonlopun, kesäisin istumme Porvari-terasseilla ja vuodenajasta riippumatta viemme arvojamme eteenpäin.

Olitpa sitten kiinnostunut yksittäisestä asiakysymyksestä, hyvästä seurasta tai halukas ryhtymään pääministeriksi, me tarjoamme mahdollisuuden.

Yhteystiedot:

Samu Seppänen