Keski-Suomen Kokoomusnuoret

Iloista ja isänmaallista toimintaa Suomen sydämessä.

Tule mukaan!

Meidän Kessu

Nopeasti kasvava ja vaikutusvaltainen Kokoomusnuorten piirijärjestö Keski-Suomessa toivottaa sinut tervetulleeksi mukaan rakentamaan parempaa tulevaisuutta kanssamme. Olitpa sitten opiskelija, työssäkäyvä tai yrittäjä, löydät varmasti joukostamme hengenheimolaisia ja ennen kaikkea fiksua tekemistä.

Järjestämme tasokkaita seminaareja, tutustumme maakunnan elinkeinoelämään ja käymme joskus rentoutumassa mökillä porvarillisen aatteen ja saunomisen merkeissä. Joka kuukausi kokoonnumme myös lasillisien äärelle keskustelemaan ajankohtaisista poliittisista tapahtumista.

Hallitus 2020

Mikko Poutanen, puheenjohtaja
Mikko Tenhunen, varapuheenjohtaja
Anna Pärnänen, taloudenhoitaja
Topi-Veli Arpiainen, sihteeri

Hallituksen jäsenet: Aku Hakala-Ranta, Esa Ettala, Ida Moisio, Leo Liukkonen ja Markus Mikkola.

Tapahtumia

Keski-Suomen Kokoomusnuoret Instagramissa

Muutama päivä sitten saimme vierailevan haastaja Muutama päivä sitten saimme vierailevan haastajan pelikentille, kun  @swheimo saapui kanssamme pelaamaan sulkapalloa. Kuulimme myös tilannepäivitystä Hippos-hankkeesta🤩 #jkn #keskisuomenkokoomusnuoret 💙
Eilen vietettiin pikkujouluja; pelattiin pelejä j Eilen vietettiin pikkujouluja; pelattiin pelejä ja jaettiin lahjoja🎁 Kiitos kaikille mukavasta illasta ja koko kuluneesta vuodesta💙 #keskisuomenkokoomusnuoret #knl
Juhlapyhien lähestyessä on hyvä pitää mieless Juhlapyhien lähestyessä on hyvä pitää mielessä lähimmäisenrakkaus. Se lähtee yksilöistä liikkeelle, ja tästä syystä toimijat yhdistivät voimansa osallistumalla Pelastusarmeijan Jolupata-keräykseen.
Piirihallitus toivottaa hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta sekä voimaa ja viisautta tulevaan vuoteen! 🎅🏻🙏 #joulupata #knl #jkn #keskisuomenkokoomusnuoret
Tänään oltiin vuoden viimeisillä porvaribissei Tänään oltiin vuoden viimeisillä porvaribisseillä kuuntelemassa Katjaa valtuuston kuulumisista. Käytiin läpi esimerkiksi Hippos-hankkeen viimeisimmät käänteet sekä joukkoliikenteen kehittämistä. Samalla juhlittiin joulun alkua ja jos muistikin ottaa tonttulakin sai yllätyksen🌚🎅
Syyskokous pidettiin perjantaina ja uusi puheenjoh Syyskokous pidettiin perjantaina ja uusi puheenjohtajisto sekä hallitus ensi vuodelle on valittu 🎉

Puheenjohtajaksi valittiin Mikko Poutanen ja varapuheenjohtajaksi Mikko Tenhunen 💪🏻 hallitukseen valittiin: Aku Hakala-Ranta, Anna Pärnänen, Esa Ettala, Ida Moisio, Leo Liukkonen, Markus Mikkola sekä Topi-Veli Arpiainen!

Onnea kaikille valituille 💥

#kokoomus
#kokoomusnuoret
Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnan edustajis Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnan edustajistovaalien ennakkoäänestys on alkanut 🙌🏻 Kokoomuksella on näissä vaaleissa suurin poliittinen lista ehdokasmäärällä mitattuna 🌟 24 loistavaa ehdokasta on valmiita ajamaan kokoomuslaista politiikkaa edustajistossa 💥 Tunnusta väriä. Äänestä poliittista.

Äänestys tapahtuu sähköisesti. Palvelu on avoinna tänään ja huomenna klo 8-20 💪🏻 Varsinaiset äänestyspäivät ovat 4.-6.11.
#edarivaalit
#kokoomus
#kokoomusnuoret
#kokoomusopiskelijat
Liittokokouksen aloitteet purkissa. Kiitos osallis Liittokokouksen aloitteet purkissa. Kiitos osallistujille!
Perjantaina järjestimme jälleen porvaribisset ja Perjantaina järjestimme jälleen porvaribisset ja tällä kertaa aiheena oli politiikka työnä! Keskustelua olivat alustamassa Keski-Suomen Kokoomuksen toiminnanjohtaja @ekrouhiainen ja Tuhatkunnan entinen pääsihteeri @nissinenniilo. Kiitos kaikille loistavasta illasta! 😎
Viikonloppu lähenee jälleen! Kuvassa tunnelmaa K Viikonloppu lähenee jälleen! Kuvassa tunnelmaa Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry:n vuosijuhlista muutaman viikon takaa ✨

Ihanaa viikonloppua! Ps. Muistathan ilmoittautua Syyspäiville, alempi ilmoittautumishinta päättyy huomenna 💪🏻
Rezan kesäkiertue piipahti tänään Jyväskyläs Rezan kesäkiertue piipahti tänään Jyväskylässä! 😎🍕
Eilen pääsimme kuulemaan Jyväskylän kaupunginv Eilen pääsimme kuulemaan Jyväskylän kaupunginvaltuuston kevään viimeisen kokouksen kuulumisia. Suuret kiitokset valtuustoryhmän puheenjohtaja Katja Isomöttöselle ja kaikille osallistuneille mielenkiintoisesta keskustelusta! 🌁
Kessun fanipojat nimmaria hakemassa! 😍 @elinal Kessun fanipojat nimmaria hakemassa! 😍

@elinalepomaki oli vierailemassa Jyväskylässä osana @kansallinenkokoomus Yrittäjyystekoja 2019 -kiertuetta. Paikalla myös kansanedustaja @swheimo 🇫🇮💙 #kokoomusnuoret #kokoomus #keskisuomenkokoomusnuoret #yrittäjyystekoja2019 #fanboy #vapaudenvoitto
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: Cannot add access token directly to the shortcode.
Due to upcoming Instagram platform changes on June 1, 2020, it will no longer be possible for feeds to use access tokens directly in the shortcode. Remove the access token from the shortcode and connect an account on the plugin Settings page instead.

Paul Brooker flickr.com/trojanllama

Yhteystiedot

Keski-Suomen Kokoomusnuorten johto koordinoi ja toteuttaa kokoomusnuorten käytännön toimintaa Keski-Suomen maakunnassa. Autamme mielellämme kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä.

Keski-Suomen Kokoomusnuoret ry
Tapionkatu 4
40100 Jyväskylä

Keski-Suomen Kokoomus