Keski-Suomen Kokoomusnuoret

Iloista ja isänmaallista toimintaa Suomen sydämessä.

Tule mukaan!

Meidän Kessu

Nopeasti kasvava ja vaikutusvaltainen Kokoomusnuorten piirijärjestö Keski-Suomessa toivottaa sinut tervetulleeksi mukaan rakentamaan parempaa tulevaisuutta kanssamme. Olitpa sitten opiskelija, työssäkäyvä tai yrittäjä, löydät varmasti joukostamme hengenheimolaisia ja ennen kaikkea fiksua tekemistä.

Järjestämme tasokkaita seminaareja, tutustumme maakunnan elinkeinoelämään ja käymme joskus rentoutumassa mökillä porvarillisen aatteen ja saunomisen merkeissä. Joka kuukausi kokoonnumme myös lasillisien äärelle keskustelemaan ajankohtaisista poliittisista tapahtumista.

Tapahtumia

Keski-Suomen Kokoomusnuoret Instagramissa

Instagram post 2121814111049711018_2144823127 Viikonloppu lähenee jälleen! Kuvassa tunnelmaa Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry:n vuosijuhlista muutaman viikon takaa ✨

Ihanaa viikonloppua! Ps. Muistathan ilmoittautua Syyspäiville, alempi ilmoittautumishinta päättyy huomenna 💪🏻
Instagram post 2101758443601227263_2144823127 Rezan kesäkiertue piipahti tänään Jyväskylässä! 😎🍕
Instagram post 2065449669022213594_2144823127 Eilen pääsimme kuulemaan Jyväskylän kaupunginvaltuuston kevään viimeisen kokouksen kuulumisia. Suuret kiitokset valtuustoryhmän puheenjohtaja Katja Isomöttöselle ja kaikille osallistuneille mielenkiintoisesta keskustelusta! 🌁
Instagram post 1963743601603455173_2144823127 Kessun fanipojat nimmaria hakemassa! 😍

@elinalepomaki oli vierailemassa Jyväskylässä osana @kansallinenkokoomus Yrittäjyystekoja 2019 -kiertuetta. Paikalla myös kansanedustaja @swheimo 🇫🇮💙 #kokoomusnuoret #kokoomus #keskisuomenkokoomusnuoret #yrittäjyystekoja2019 #fanboy #vapaudenvoitto
Instagram post 1931989583856468125_2144823127 Olimme mukana Jyväskylän Lyseon lukion politiikkatorilla! 😊💙 #jyväskylänlyseonlukio #keskisuomenkokoomusnuoret #kokoomusnuoret #jeejee
Instagram post 1928361948689498710_2144823127 Laskimme seppeleen sankarivainajien muistoa kunnioittaen. Hyvää itsenäisyyspäivää! 🇫🇮 #keskisuomenkokoomusnuoret #kokoomusnuoret #suomi101 #itsenäisyyspäivä
Instagram post 1906727146924350697_2144823127 Moi! 😊
Olen Malviina Heinä ja olen ehdolla liittohallitukseen vuodelle 2019 Keski-Suomen piiristä!
💙
Haluan kehittää järjestöämme yhä paremmaksi ja vaikuttavammaksi. Kaikki toiminta lähtee aktiiveista: siksi toimintarakenteiden ja yhdistysmallien tulee palvella ensisijaisesti sitä, että jäseniemme on helppo toimia ja vaikuttaa. 💙
Kansainvälisyys on minulle tärkeä arvo ja siksi toivon, että Kokoomusnuoret voisi jatkossa tarjota yhä enemmän mahdollisuuksia tutustua muiden maiden politiikkaan ja kansainvälisiin vaikuttamisen kenttiin. Ulkomaan excursioilta saa paitsi huikeita kokemuksia ja verkostoja, myös todellisen kosketuksen siihen, miten politiikassa vaikutetaan muualla.
💙
Olen itse saanut Kokoomusnuorilta valtavasti; nyt haluan liittohallitukseen varmistamaan, että järjestömme antaa teille muille vieläkin enemmän. Nähdään liittokokouksessa!
Malviina pähkinänkuoressa
💙
Olen 23-vuotias yliopisto-opiskelija Keski-Suomen Kokoomusnuorista ja toimin tämän vuoden piirin varapuheenjohtajana. Lähdin mukaan Kokoomusnuoriin opiskellessani Jyväskylässä. Olen ollut mukana Kokoomusnuorten toiminnassa aina paikallistasolta piirihallitukseen, sekä yhden vuoden vietin Keski-Suomen ja Pohjanmaan piirien työntekijänä.

#malviina2019 #malviinalihaan #keskisuomenkokoomusnuoret #kokoomusnuoret
Instagram post 1905995541146611234_2144823127 Oltiin mukana pyörimässä @kansallinenkokoomus 100 v-pop-up -kahvilassa! 💙🎉 #kokoomusnuoret #keskisuomenkokoomusnuoret #kokoomus100 #kokoomus
Instagram post 1897840986107490297_2144823127 Pakollinen pönökuva Jyväskylä Security Technologyn vierailulta! 📡 Paljon mielenkiintoista asiaa kyberturvallisuuden kiemuroista. 😎

#kessukylässä #keskisuomenkokoomusnuoret #kokoomusnuoret #jyvsectec #kyberturvallisuus
Instagram post 1887075465617997188_2144823127 Tänään brainstormattiin aloitteita @kokoomusnuoret liittokokoukseen! 💙 Marraskuussa jyrähtää! 💪😎 #keskisuomenkokoomusnuoret #kokoomusnuoret #liittokokous #vaikuttamassa
Instagram post 1882048288650028490_2144823127 Syyskokous valitsi piirin johtoon tekstiilikaksoset pj. Topi-Veli Arpiaisen ja vpj. Mikko Poutasen! 🇫🇮💙🇫🇮💙🇫🇮💙 #keskisuomenkokoomusnuoret #kokoomusnuoret #tekstiilikaksoset #onnea #jeejee
Paul Brooker flickr.com/trojanllama

Yhteystiedot

Keski-Suomen Kokoomusnuorten johto koordinoi ja toteuttaa kokoomusnuorten käytännön toimintaa Keski-Suomen maakunnassa. Autamme mielellämme kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä.

Keski-Suomen Kokoomusnuoret ry
Tapionkatu 4
40100 Jyväskylä

Keski-Suomen Kokoomus