Keski-Suomen Kokoomusnuoret

Iloista ja isänmaallista toimintaa Suomen sydämessä.

Tule mukaan!

Meidän Kessu

Nopeasti kasvava ja vaikutusvaltainen Kokoomusnuorten piirijärjestö Keski-Suomessa toivottaa sinut tervetulleeksi mukaan rakentamaan parempaa tulevaisuutta kanssamme. Olitpa sitten opiskelija, työssäkäyvä tai yrittäjä, löydät varmasti joukostamme hengenheimolaisia ja ennen kaikkea fiksua tekemistä.

Järjestämme tasokkaita seminaareja, tutustumme maakunnan elinkeinoelämään ja käymme joskus rentoutumassa mökillä porvarillisen aatteen ja saunomisen merkeissä. Joka kuukausi kokoonnumme myös lasillisien äärelle keskustelemaan ajankohtaisista poliittisista tapahtumista.

Piirihallitus 2019

Topi-Veli Arpiainen, puheenjohtaja

Mikko Poutanen, varapuheenjohtaja

Ira Honkaharju, sihteeri

Riku Tulla, taloudenhoitaja

Hallituksen jäsenet: Ida Moisio, Aukusti Parikka ja Mikko Tenhunen

Keski-Suomen Kokoomusnuoret Instagramissa

Instagram post 2190910452769683341_2144823127 Tänään oltiin vuoden viimeisillä porvaribisseillä kuuntelemassa Katjaa valtuuston kuulumisista. Käytiin läpi esimerkiksi Hippos-hankkeen viimeisimmät käänteet sekä joukkoliikenteen kehittämistä. Samalla juhlittiin joulun alkua ja jos muistikin ottaa tonttulakin sai yllätyksen🌚🎅
Instagram post 2171177566885791543_2144823127 Syyskokous pidettiin perjantaina ja uusi puheenjohtajisto sekä hallitus ensi vuodelle on valittu 🎉

Puheenjohtajaksi valittiin Mikko Poutanen ja varapuheenjohtajaksi Mikko Tenhunen 💪🏻 hallitukseen valittiin: Aku Hakala-Ranta, Anna Pärnänen, Esa Ettala, Ida Moisio, Leo Liukkonen, Markus Mikkola sekä Topi-Veli Arpiainen!

Onnea kaikille valituille 💥

#kokoomus
#kokoomusnuoret
Instagram post 2166786921308056841_2144823127 Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnan edustajistovaalien ennakkoäänestys on alkanut 🙌🏻 Kokoomuksella on näissä vaaleissa suurin poliittinen lista ehdokasmäärällä mitattuna 🌟 24 loistavaa ehdokasta on valmiita ajamaan kokoomuslaista politiikkaa edustajistossa 💥 Tunnusta väriä. Äänestä poliittista.

Äänestys tapahtuu sähköisesti. Palvelu on avoinna tänään ja huomenna klo 8-20 💪🏻 Varsinaiset äänestyspäivät ovat 4.-6.11.
#edarivaalit
#kokoomus
#kokoomusnuoret
#kokoomusopiskelijat
Instagram post 2147363548215849215_2144823127 Liittokokouksen aloitteet purkissa. Kiitos osallistujille!
Instagram post 2144583915619684571_2144823127 Perjantaina järjestimme jälleen porvaribisset ja tällä kertaa aiheena oli politiikka työnä! Keskustelua olivat alustamassa Keski-Suomen Kokoomuksen toiminnanjohtaja @ekrouhiainen ja Tuhatkunnan entinen pääsihteeri @nissinenniilo. Kiitos kaikille loistavasta illasta! 😎
Instagram post 2121814111049711018_2144823127 Viikonloppu lähenee jälleen! Kuvassa tunnelmaa Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry:n vuosijuhlista muutaman viikon takaa ✨

Ihanaa viikonloppua! Ps. Muistathan ilmoittautua Syyspäiville, alempi ilmoittautumishinta päättyy huomenna 💪🏻
Instagram post 2101758443601227263_2144823127 Rezan kesäkiertue piipahti tänään Jyväskylässä! 😎🍕
Instagram post 2065449669022213594_2144823127 Eilen pääsimme kuulemaan Jyväskylän kaupunginvaltuuston kevään viimeisen kokouksen kuulumisia. Suuret kiitokset valtuustoryhmän puheenjohtaja Katja Isomöttöselle ja kaikille osallistuneille mielenkiintoisesta keskustelusta! 🌁
Instagram post 1963743601603455173_2144823127 Kessun fanipojat nimmaria hakemassa! 😍

@elinalepomaki oli vierailemassa Jyväskylässä osana @kansallinenkokoomus Yrittäjyystekoja 2019 -kiertuetta. Paikalla myös kansanedustaja @swheimo 🇫🇮💙 #kokoomusnuoret #kokoomus #keskisuomenkokoomusnuoret #yrittäjyystekoja2019 #fanboy #vapaudenvoitto
Instagram post 1931989583856468125_2144823127 Olimme mukana Jyväskylän Lyseon lukion politiikkatorilla! 😊💙 #jyväskylänlyseonlukio #keskisuomenkokoomusnuoret #kokoomusnuoret #jeejee
Instagram post 1928361948689498710_2144823127 Laskimme seppeleen sankarivainajien muistoa kunnioittaen. Hyvää itsenäisyyspäivää! 🇫🇮 #keskisuomenkokoomusnuoret #kokoomusnuoret #suomi101 #itsenäisyyspäivä
Instagram post 1906727146924350697_2144823127 Moi! 😊
Olen Malviina Heinä ja olen ehdolla liittohallitukseen vuodelle 2019 Keski-Suomen piiristä!
💙
Haluan kehittää järjestöämme yhä paremmaksi ja vaikuttavammaksi. Kaikki toiminta lähtee aktiiveista: siksi toimintarakenteiden ja yhdistysmallien tulee palvella ensisijaisesti sitä, että jäseniemme on helppo toimia ja vaikuttaa. 💙
Kansainvälisyys on minulle tärkeä arvo ja siksi toivon, että Kokoomusnuoret voisi jatkossa tarjota yhä enemmän mahdollisuuksia tutustua muiden maiden politiikkaan ja kansainvälisiin vaikuttamisen kenttiin. Ulkomaan excursioilta saa paitsi huikeita kokemuksia ja verkostoja, myös todellisen kosketuksen siihen, miten politiikassa vaikutetaan muualla.
💙
Olen itse saanut Kokoomusnuorilta valtavasti; nyt haluan liittohallitukseen varmistamaan, että järjestömme antaa teille muille vieläkin enemmän. Nähdään liittokokouksessa!
Malviina pähkinänkuoressa
💙
Olen 23-vuotias yliopisto-opiskelija Keski-Suomen Kokoomusnuorista ja toimin tämän vuoden piirin varapuheenjohtajana. Lähdin mukaan Kokoomusnuoriin opiskellessani Jyväskylässä. Olen ollut mukana Kokoomusnuorten toiminnassa aina paikallistasolta piirihallitukseen, sekä yhden vuoden vietin Keski-Suomen ja Pohjanmaan piirien työntekijänä.

#malviina2019 #malviinalihaan #keskisuomenkokoomusnuoret #kokoomusnuoret
Instagram post 1905995541146611234_2144823127 Oltiin mukana pyörimässä @kansallinenkokoomus 100 v-pop-up -kahvilassa! 💙🎉 #kokoomusnuoret #keskisuomenkokoomusnuoret #kokoomus100 #kokoomus
Instagram post 1897840986107490297_2144823127 Pakollinen pönökuva Jyväskylä Security Technologyn vierailulta! 📡 Paljon mielenkiintoista asiaa kyberturvallisuuden kiemuroista. 😎

#kessukylässä #keskisuomenkokoomusnuoret #kokoomusnuoret #jyvsectec #kyberturvallisuus
Paul Brooker flickr.com/trojanllama

Yhteystiedot

Keski-Suomen Kokoomusnuorten johto koordinoi ja toteuttaa kokoomusnuorten käytännön toimintaa Keski-Suomen maakunnassa. Autamme mielellämme kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä.

Keski-Suomen Kokoomusnuoret ry
Tapionkatu 4
40100 Jyväskylä

Keski-Suomen Kokoomus