Lapin Kokoomusnuoret

Lapin Kokoomusnuoret vaikuttavat politiikassa niin paikallistasolla kuin valtakunnallisestikin. Järjestämme tapahtumia laidasta laitaan, osallistumme, näymme ja pidämme hauskaa!

Tule mukaan!

Tervetuloa Lapin Kokoomusnuorten sivuille.

Lapin Kokoomusnuorilla on paikallisyhdistyksiä Rovaniemellä, Torniossa, Kemissä sekä Muoniossa,
mutta mukaan ovat tervetulleet kaikki Lapissa asuvat nuoret, paikkakunnasta riippumatta,
toimintaa järjestetään paikkakuntarajoihin katsomatta!

Olemme Lapissa järjestäneet niin koulutuksia kuin rennompiakin illanviettoja.
Meidän tapahtumille tullaksesi sinun ei tarvitse olla Kokoomusnuorten jäsen,
joten nappaa kaverisi matkaan ja tule moikkaamaan meitä seuraavalle tapahtumalle!

Tapahtumia

Lapin Kokoomusnuoret Instassa

Legendaariset Winter Gamesit lähestyy!❄️ WG e Legendaariset Winter Gamesit lähestyy!❄️ WG ei jätä ketään kylmäksi, luvassa on nimittäin sekä asiapitoisia puheenvuoroja, että hurjia kisailuja illan aikana😎 Lapin Kokoomusnuoret tukevat myös jäsenistönsä osallistumista tälle mahtavalle tapahtumalle maksamalla osan osallistumismaksusta!💯 Tsekkaa tapahtuman lisätiedot bion linkistä ja ilmoittaudu mukaan legendaarisille Winter Gameseille❗️ #kokoomusnuoret #lapinvaikuttajat #lapinkokoomusnuoret
Hyvää saamelaisten kansallispäivää! ❤️💙💚💛 #kokoomusnuoret #kokoomus
Uusi piirihallitus kokousti tänään ensimmäistä kertaa ✨ Paikalla olivat pj @evillalumme, vpj @katritara, @semlasisko, @leopoldi609_uu ja @jonimaattaa 👏🏻 #lapinvaikuttajat #lapinkokoomusnuoret #kokoomusnuoret
Tänään syyskokouksessa valitsimme ensivuodelle Tänään syyskokouksessa valitsimme ensivuodelle puheenjohtajiston sekä piirihallituksen. Ensivuoden puheenjohtajana toimii @evillalumme ja varapuheenjohtajana @katritara ja piirihallituksen jäseninä @samunukarinen @mellahenri @jonimaattaa @leopoldi609_uu @engmanville sekä Eetu Miettinen sekä varalla @laurahonkala @semlasisko @joose.kalliokoski, @alissalumme ja @jami_kinnunen . Hurjasti onnea! 💙 #lapinvaikuttajat #kokoomusnuoret
Tänään eduskunnassa @auttoheikki vieraana! Kiit Tänään eduskunnassa @auttoheikki vieraana! Kiitos vielä Heikki, oli ilo päästä käymään vieraanasi. 🤩 #lapinvaikuttajat #kokoomusnuoret #lapinkokoomusnuoret
Tänään oli kyllä huippu päivä messuilun merk Tänään oli kyllä huippu päivä messuilun merkeissä! 🤪#lapinvaikuttajat #kokoomusnuoret #lapinkokoomusnuoret
Meilläkin on huomenna oma piste @sullaontalenttii Meilläkin on huomenna oma piste @sullaontalenttii -messuilla, jos oot paikanpäällä niin tuu moikkaamaan! 🤩🤩 #lapinvaikuttajat #kokoomusnuoret #lapinkokoomusnuoret
Eilen @kokoomusnuoret puheenjohtajavaalikiertue sa Eilen @kokoomusnuoret puheenjohtajavaalikiertue saapui Rovaniemelle, jossa päästiin kuulemaan puheenjohtajaehdokkaiden @manolishuuki & @matiaspajula ajatuksia ja näkemyksiä. Lapin Kansanedustaja @auttoheikki vieraili luonamme ja tenttasi ehdokkaita runsasväkisessä tapahtumassa.

Lapin Kokoomusnuoret haluavat kiittää osallistujia sekä erinomaisia ehdokkaita!🤩
Tuuppa moikkaamaan meitä ja @matiaspajula Rovanie Tuuppa moikkaamaan meitä ja @matiaspajula Rovaniemen Amarilloon tänään klo 17 alkaen! 🔥🍻
Tänä syksynä Kokoomusnuorille valitaan uusi puh Tänä syksynä Kokoomusnuorille valitaan uusi puheenjohtaja! Kokoomusnuoret järjestävät yhdessä ehdokkaiden kanssa 10 paikkakuntaa käsittävän puheenjohtajavaalikiertueen. Tsekkaa kiertueen tarkemmat aikataulut biosta löytyvästä linkistä. Loistavaa viikonloppua! 🤩

#lapinvaikuttajat #kokoomusnuoret #lapinkokoomusnuoret
Posted @withrepost • @kokoomusnuoret Joko oot m Posted @withrepost • @kokoomusnuoret
Joko oot muistanu ilmottautua mukaan syyspäiville?🔥 Luvassa on mahtava viikonloppu muiden Kokoomusnuorien seurassa! Syyspäivillä pääset kouluttamaan itseäsi, kehittämään Kokoomusnuorten toimintaa ja pitämään hauskaa🤩🙌🏻Tsekkaa lisätiedot ja ilmoittaudu mukaan osoitteessa bit.ly/knlsyyspäivät2019

#lapinkokoomusnuoret #lapinvaikuttajat #kokoomusnuoret
❤️🧡💛💚💙💜! #kokoomusnuoret #pride ❤️🧡💛💚💙💜! #kokoomusnuoret #pride #helsinkipride #lapinvaikuttajat
Huomenna nokat kohti Espoota, jossa perinteiset Ko Huomenna nokat kohti Espoota, jossa perinteiset Kokoomusnuorten Summer Gamesit! 😍
#lapinvaikuttajat #kokoomusnuoret
Huomenna 26.5 koittaa varsinainen eurovaalien ää Huomenna 26.5 koittaa varsinainen eurovaalien äänestyspäivä, muista käyttää ääntäsi! Tässä @kansallinenkokoomus erinomaiset ehdokkaat.
Historia on näyttänyt, että Euroopan unioni on Historia on näyttänyt, että Euroopan unioni on suoriutunut vahvasti perustehtävästään rauhan ja vakauden edistäjänä ja turvaajana. EU-politiikkamme on perustuttava oikeusvaltioon, vapaisiin markkinoihin ja tehokkaaseen hallintoon, ja perusarvoista, kuten liberaalista demokratiasta ja yksilönvapauksista, on pidettävä tiukasti kiinni. 🇪🇺⁣
⁣
Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet voi ratkaista vain kansainvälisellä tasolla. Kokoomusnuoret on sitoutunut puolustamaan Euroopan unionia ja eurooppalaista yhteistyötä ja yhdentymistä. Ääni nuorelle kokoomuslaiselle on ääni Euroopalle. 🇪🇺⁣
⁣
Ennakkoäänestys on auki vielä tänään, muistathan käyttää ääntäsi!✏ ✉️
Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet voi ratkaista vain kansainvälisellä tasolla. Yhtenäinen Eurooppa kykenee puolustamaan oikeusvaltiota, demokratiaa ja yksilönvapauksia, suojelemaan ympäristöä, tuomaan maailmaan kestävää kasvua ja ratkaisemaan turvallisuushaasteita paremmin kuin mikään sen jäsenistä yksin kykenee. Kokoomusnuoret on sitoutunut puolustamaan Euroopan unionia ja eurooppalaista yhteistyötä ja yhdentymistä. Ääni nuorelle kokoomuslaiselle on #ääniEuroopalle. 🇪🇺 Katso nuoret ehdokkaamme nettisivultamme!
Kiitos @aikiotallgren kahvitteluista, porukkaakin Kiitos @aikiotallgren kahvitteluista, porukkaakin oli kivasti ja keskustelut oikein mukavat!
Eurovaalit, täältä tullaan! ❤️🇪🇺#eupaula #lapinvaikuttajat
Tänään kahvit @aikiotallgren kanssa! Tule kuunt Tänään kahvit @aikiotallgren kanssa! Tule kuuntelemaan Paulan vaaliteemoja sekä mielipiteitä EU -asioihin.  #kokoomusnuoret #lapinvaikuttajat
MISSÄ?📍- Hostel Cafe Koti
Kaikkea hauskaa Kokoomusnuorten järkkäämänä m Kaikkea hauskaa Kokoomusnuorten järkkäämänä myös Toukokuussa! 😍#kokoomusnuoret #lapinvaikuttajat
Tervetuloa paikalle kuulemaan mainioita eurovaalie Tervetuloa paikalle kuulemaan mainioita eurovaaliehdokkaita! ☀️🇪🇺 #lapinkokoomusnuoret #kokoomusnuoret #lapinvaikuttajat @hennavirkkunen @aikiotallgren @lapinkokoomus
Tässä vielä kaikki @kokoomusnuoret ehdokkaat läpi Suomen! Tsemppiä joka ikiselle 🤩 ps. muista äänestää huomenna!! #äänikestävyydelle #kokoomusnuoret #lapinvaikuttajat
Saara-Sofia Sirenin videotervehdys kaikille nuoril Saara-Sofia Sirenin videotervehdys kaikille nuorille, muistakaa äänestää! Saara-Sofia on itse myös ehdolla eduskuntaan toiseksi kaudeksi Varsinais-Suomen vaalipiiristä! Kiitos @saarasir ja tsemppiä viimeisiin rutistuksiin ennen vaaleja. 💙 ps. kannattaa seurata hänenkin somea, loistavaa päivittelyä! 🤩#kokoomusnuoret #lapinvaikuttajat
Paul Brooker flickr.com/trojanllama

Ollaan yhteydessä

Paikallisyhdistyksiä meiltä löytyy tällä hetkellä Rovaniemeltä, Kemistä, Torniosta ja Muoniosta, mutta jos olet muualta ja kiinnostunut toiminnasta ota rohkeasti yhteyttä järjestökoordinaattoriin.

Jos olet kiinnostunut niin tule ihmeessä vierailemaan toimistollamme tai tapahtumallamme – jokainen on tervetullut mukaan toimintaamme!

Lapin Kokoomusnuoret ry
Vartiokatu 14-16 L1,
96100 Rovaniemi

Lapin Kokoomus