Lapin Kokoomusnuoret

Lapin kokoomusnuorilla menee lujaa! Jatkuvasti vahvistuvan toiminnan lisäksi Lapin Kokoomusnuorilla on käytössään vahvat alueelliset ja valtakunnalliset verkostot, jotka yltävät eduskuntaan ja koko Lapin elinkeinotoimintaan saakka. Aatteisiimme kuuluvat muun muassa yksilönvapaus, sivistys, vastuullisuus sekä mahdollisuuksien tasa-arvo. Jäsenistöstämme löytyy poliittisen kokemuksen lisäksi vahva edustus opiskelijaelämän eri aloilta, yläasteelta yliopistoon. Lisäksi aktiivimme toimivat valtakunnan tasolla sekä Kokoomusnuorissa että Kokoomuksessa.

Jokapäiväisen poliittisen vaikuttamisen ohella järjestämme vapaamuotoista aktiviteettia ja tapahtumia sekä aktivoimme nuoria vaikuttamaan ympäri Lappia. Toiminnallisia keskuksia tällä hetkellä ovat muun muassa Rovaniemi ja Kemi. Jos kaipaat lisätietoa oman lähialueesi toiminnasta, niin ota rohkeasti pikimmiten yhteyttä meihin, niin pistämme yhdessä pallon pyörimään!

www.lapinkokoomusnuoret.fi

Yhteystiedot: