Oulun Läänin Kokoomusnuoret

Tervetuloa Oulun Läänin Kokoomusnuorten sivuille.

Oulun Läänin Kokoomusnuoret ry tunnustaa avoimesti sinistä väriä ja pyrkii lisäämään kokoomuksen kannatusta nuorten keskuudessa.
Yksilönvapaus ja vastuu itsestä, muista sekä elinympäristöstä ja koko yhteiskunnasta ovat toimintamme lähtökohta.

Piiri toimii aktiivisesti ja järjestää muun muassa koulutus- ja keskustelutilaisuuksia,
retkiä ja illanviettoja, sekä osallistuu Kokoomuksen Nuorten Liiton sekä muiden piirien järjestämiin tapahtumiin.
Oulun Läänin Kokoomusnuoret ry näkyy ja kuuluu myös kunta- ja aluepolitiikassa.

Toiminnallaan piiri pyrkii nostamaan nuorten, etenkin jäsenistönsä, yhteiskunnallista tietoutta ja aktiivisuutta,
ottamaan kantaa ja vaikuttamaan tärkeinä pitämiinsä asioihin.

Toiminta on avointa ja tapahtumiin ovat tervetulleita kaikki politiikasta ja toiminnasta kiinnostuneet.

Tapahtumia

Oulun Läänin Kokoomusnuoret Instassa

Instagram post 2171346951639266947_503663820 Uskomaton tulos! Ääniä yhteensä 381 🥳 Kiitos kaikille upeasta vaalikampanjasta 💙
Instagram post 2171158104233021629_503663820 https://www.kokoomusnuoret.fi/kannanotot/2019/11/ydinvoima-luokiteltava-vihreaksi-sahkoksi-eussa/ Uutta kannaria! Jos et ole vielä lukenut, käy ihmeessä 🤩 #ydinvoima #eu #ilmastopolitiikka
Instagram post 2164791800399951514_503663820 Tänään koulutettiin meidän kolmeatoista mahtavaa ehdokasta!  Kouluttajana vaalikonkari @niiloheinonen 💙 #äänestäpoliittista #edarivaalit #kokoomus
Instagram post 2164618935197481351_503663820 Oulun Läänin Kokoomusnuoret rantautuvat syksyiseen Kajaaniin!
Tule siis tapaamaan meitä Kajjjaaniin!
Tapahtumassa on tarjolla pizzaa ja hyvää seuraa! Vt. puheenjohtajamme Reza Abdali on myös tulossa pitämään poliittisen tilannekatsauksen. Jos et vielä ole jäsen, tässä on oiva tilaisuus tutustua Kokoomusnuoriin ☺️ #kokoomusnuoret
Nähdään Kajaanissa! 💬MITÄ? Pizzaa & Politiikkaa
📍MISSÄ? Kajaanin piiritoimisto, Kauppakatu 36
📅MILLOIN? torstaina 31.10 klo 18 alkaen.
💰MITÄ MAKSAA? Ei yhtään mitään!
Lisätietoja:

Aurora Lehtosaari, p. 0400 979 202
Veronika Jokikokko, p. 044 091 2798
Instagram post 2150840662562943087_503663820 Lauantaina pidetään Kokoomusnuorten puheenjohtajavaalikiertue Oulussa! Tapahtuma järjestetään Kahvila Stockholmissa klo 15-17. Sen jälkeen voimme siirtyä Porvarit bissellä -tyylisesti jatkamaan lauantaita! Tapahtumassa on mukana myös @janneheikkinen 💙
Nähdään lauantaina! 🤗
Instagram post 2146444463642672932_503663820 Tervetuloa ideoimaan liittokokousaloitteita sekä loppuvuoden toimintaa 4.10. klo 18 alkaen piiritoimistolle.😊 Illassa tarjolla pientä purtavaa ja juotavaa. 🥤 💬MITÄ? Aloiteilta & Järjestötoiminnan ABC
📍MISSÄ? Pohjois-Pohjanmaan Kokoomuksen piiritoimisto, Vanhantullinkatu 4, 5krs
📅MILLOIN? perjantaina 4.10. klo 18 💰MITÄ MAKSAA? Ei mitään!
Tapahtuma on avoin kaikille, olit sitten toiminnasta kiinnostunut tai  jäsen - tervetuloa!
Lisätietoja:

Aurora Lehtosaari, puheenjohtaja
p. 0400 979 202

Veronika Jokikokko, Järjestökoordinaattori
p. 044 091 2798
Instagram post 2136202390574367619_503663820 Kiitos vielä viime viikonloppuisista rapujuhlista! Vuoden päästä taas juhlitaan 🥳🦐 #perinteiset #rapujuhlat
Instagram post 2121103322760290353_503663820 Kokoomusnuoret pitää tärkeänä, että jatkossakin kansalaisjärjestökentän, tieteen ja taiteen rahoitus on riippumatonta poliittisista suhdanteista. Avustusjärjestelmän on perustuttava lainsäädännössä määriteltyihin tavoitteisiin. Avustusten suuruuden on määräydyttävä avustusviranomaisen määrittelemien ehtojen perusteella. Kokoomusnuoret pitää tärkeänä, että julkisen rahoituksen lisäksi myös yksityisen rahoituksen roolia vahvistetaan. Linkki juttuun biossa!
#kokoomusnuoret #veikkaus
Instagram post 2101527048631069889_503663820 Oulun Läänin Kokoomusnuoret järjestää perjantaina 9.8. klo 18 kaikille jäsenille & muille kiinnostuneille Megazone-illan Oulun pelibunkkerissa. 🔫 Megazone on omakustanteinen, hinnat:
 9,5€ normaalihinta
 8€ opiskelijakortilla 🔫 Mukaan kannattaa varustautua liikuntaan sopivilla vaatteilla
🔫 ELI tavataan perjantaina 9.8. kello 18:00 Oulun pelibunkkerilla
Mukaan ovat tervetulleita kaikki! 🔫

Aurora Lehtosaari  040 097 9202
Instagram post 2095921796670129529_503663820 Ajatustenvaihtoa oppositiopolitiikasta liiton puheenjohtajan ja piirin oman kansanedustajan kanssa!
#kokoomusnuoret 💙
Instagram post 2066169075004337144_503663820 Aluekoordinaattorin kesäboolit alkavat puolen tunnin päästä! Oothan tulossa? 😍 #sangria #kesäbooli
Instagram post 2048515288718496539_503663820 Historia on näyttänyt, että Euroopan unioni on suoriutunut vahvasti perustehtävästään rauhan ja vakauden edistäjänä ja turvaajana. EU-politiikkamme on perustuttava oikeusvaltioon, vapaisiin markkinoihin ja tehokkaaseen hallintoon, ja perusarvoista, kuten liberaalista demokratiasta ja yksilönvapauksista, on pidettävä tiukasti kiinni. 🇪🇺⁣
⁣
Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet voi ratkaista vain kansainvälisellä tasolla. Kokoomusnuoret on sitoutunut puolustamaan Euroopan unionia ja eurooppalaista yhteistyötä ja yhdentymistä. Ääni nuorelle kokoomuslaiselle on ääni Euroopalle. 🇪🇺⁣
⁣
Ennakkoäänestys on auki vielä tänään, muistathan käyttää ääntäsi!✏ ✉️
Instagram post 2039942719862153307_503663820 Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet voi ratkaista vain kansainvälisellä tasolla. Yhtenäinen Eurooppa kykenee puolustamaan oikeusvaltiota, demokratiaa ja yksilönvapauksia, suojelemaan ympäristöä, tuomaan maailmaan kestävää kasvua ja ratkaisemaan turvallisuushaasteita paremmin kuin mikään sen jäsenistä yksin kykenee. Kokoomusnuoret on sitoutunut puolustamaan Euroopan unionia ja eurooppalaista yhteistyötä ja yhdentymistä. Ääni nuorelle kokoomuslaiselle on #ääniEuroopalle. 🇪🇺 Katso nuoret ehdokkaamme nettisivuiltamme!
Instagram post 1990014873589039902_503663820 Tultiin tänään ständeilemään Pohjois-Suomen lukiolaisten järjestämään eduskuntavaalipaneeliin! Kokoomuksesta paneeliin osallistui @jarmohusso 😎

Ps. Otettiin varaslähtö pääsiäiseen ja ostettiin ständille pääsiäismunia! 🐣
Instagram post 1987277586166013907_503663820 Viimeisenä esittelyvuorossa on aluekoordinaattorimme Jassu 😊 "Moikka! Olen Jasmiina Salin ja työskentelen Kokoomusnuorten aluekoordinaattorina Oulun läänissä ja Lapissa. Tänä vuonna mulle tulee täyteen 7 vuotta Kokoomusnuorten jäsenenä ja niistä viimeiset 2,5 vuotta olen työskennellyt Oulun Läänin Kokoomusnuorten kanssa. Oon myös valmistunut tradenomiksi ja nykyään opiskelen töiden ohessa johtamista. Nähdään tapahtumilla! 😍" Jasmiina Salin
p. 040 566 3148
jasmiina.salin@kokoomusnuoret.fi
Instagram post 1986497448843215472_503663820 Viimeisenä piirihallituksen esiteltävänä on Sebastian Stenfors 😊 ”Hei,

Olen 28v. yrittäjä. Aika kuluu leppoisasti vapaa-ajalla, joko yrittäjäyhdistyksessä tai politiikan parissa. Seuraavaksi haaveilen podcastista.

http://sebastianstenfors.puheenvuoro.uusisuomi.fi/ ”

Sebastian Stenfors
p. 040 746 6922
Instagram post 1985051198683987832_503663820 Tänään esittelemme piirihallituslaisen ja liittohallituksessa istuvan Atte Syväniemen! 😊 ”Hei,
Olen Atte Syväniemi 22-vuotias sähkötekniikan opiskelija. Nykyään asustelen Oulussa, mutta olen kotoisin kuninkaiden valtakunnasta Kempeleestä. Opintojeni ohella työskentelen Nokialla 5G:n parissa. Olen toiminut Kokoomusnuorissa vuodesta 2014 saakka erilaisissa luottamustehtävissä. Olen tällä hetkellä Kokoomusnuorten liittohallituksessa ja toimin viime vuonna piirihallituksen puheenjohtajana.” Atte Syväniemi
p. 040 556 0953
Instagram post 1984370835607322772_503663820 Piirihallituksen esittely jatkuu Laura Teittisen esittelyllä! 😍 ”Hei! Olen Laura Teittinen, 20-vuotias Oululainen nuori ja ylioppilas 2017. Tällä hetkellä vietän toista välivuotta yliopistopaikkaa tavoitellen.
Kokoomusnuoriin liittyminen tuntui minulle useamman vuoden pohdiskelun jälkeen luonnolliselta ajatukselta. Hetkeäkään en ole katunut! ❤

Tänä vuonna toimin Oulun Läänin Kokoomusnuorten hallituksessa sidosryhmien parissa sekä Oulun Kokoomuksen Nuorten varapuheenjohtajana. Jos yhteistyö kiinnostaa, minuun voi olla vapaasti yhteyksissä.

Kokoomusnuoriin liittyessä koin koulutuspolitiikan itselleni vahvimmaksi politiikan osa-alueeksi, mutta kiitos nuorten toiminnan, olen oppinut hurjasti uutta. Kiinnostus yhteisiä asioita kohtaan vain kasvaa! Kunpa vain olisi mahdollista tietää kaikesta kaikki.” Laura Teittinen
p. 050 4409173
Instagram post 1983505233334280167_503663820 Tänään esittelyvuorossa on piirihallituslainen Paavo Koho! 😊 "Hei kaikki, olen Paavo Koho 23-vuotias opiskelija Oulun yliopistolta. Kokoomukseen olen kuulunut jo useamman vuoden, mutta aktiivisesti olen ollut toiminnassa viime vuodesta. Politiikassa erityisesti kiinnostaa vaikuttaminen kaikkien meidän tulevien veronmaksajien elämänlaatuun esimerkiksi liian kireän työnverotuksen kitkeminen ja turhien kannustinloukkujen purkaminen. Twitteristä minut löytää nimimerkin @PaavoKoho takaa." Paavo Koho
p. 040 842 7047
Instagram post 1982710064162975441_503663820 Seuraavana vuorossa meidän piriihallituslaisen Jasmin Urpilaisen esittely ☺️ "Moikka! Olen Urpilaisen Jasmin, 19-vuotias välivuotta viettävä ylioppilas. Toimin tänä vuonna sekä piirin hallituksessa tapahtumavastaavana että Oulun Kokoomuksen nuorten puheenjohtajana. Itse olen liittynyt kokoomusnuoriin joulukuussa 2017 ja toiminut aktiivina siitä saakka. Tällä hetkellä sydäntä lähinnä on koulutuspoliittiset asiat." Jasmin Urpilainen
p. 040 419 5664
Instagram post 1981997991644812349_503663820 Piirihallituksen esittely jatkuu taloudenhoitajamme Olli Joen esittelyllä! 😊 "Hei! Olen Olli Joki, 21-vuotias, toisen vuoden opiskelija Oulun yliopiston kauppakorkeakoulussa. Toimin piirihallituksessa rahastonhoitajana.
Kokoomusnuorista kiinnostuin 2015 eduskuntavaalien alla, mutta liittyä tajusin vasta n. 1,5 vuotta myöhemmin. Siitä lähtien olen ollut toiminnassa aktiivisesti mukana. Politiikan osa-alueista minut sytyttää erityisesti työllisyys- ja veropolitiikka sekä koulutuspolitiikka." Olli Joki
p. 050 518 2155
Paul Brooker flickr.com/trojanllama

Piirihallitus 2019