Pirkanmaan Kokoomusnuoret

Liity

Keitä olemme?

Tervetuloa Pirkanmaan Kokoomusnuoriin! Olemme Kokoomusnuorten Pirkanmaan maakunnan alueella toimiva piirijärjestö.

Toimintamme on monimuotoista: järjestämme sekä formaaleja että vapaamuotoisempia poliittisia keskustelutilaisuuksia ja rentoja tapahtumia hauskanpitoon ja ihmisten tapaamiseen. Monissa tapahtumissamme vierailee yhteiskunnallisesti vaikutusvaltaisia henkilöitä, mm. kansanedustajia ja yritysjohtajia. Pirkanmaalaisena kokoomusnuorena pääset osallistumaan moninaisiin kokoomuspuolueen tapahtumiin sekä vaikuttamaan mm. Kokoomusnuorten liittokokouksessa ja Kokoomuksen puoluekokouksessa. Yhdistyksemme kuuluu sekä Kokoomuksen Nuorten Liittoon että Pirkanmaan Kokoomukseen.
Jäsenistömme on monimuotoinen ja jäseneksemme on tervetullut jokainen 15–29-vuotias! Jäseniämme toimii monissa tehtävissä kunnanvaltuustoista elinkeinoelämään. Tule mukaan ja tutustu meistä jokaiseen! Pääset tapaamaan valovoimaisia, yhteiskunnallisista asioista kiinnostuneita vapauden puolustajia.
Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos mielessäsi on kysymys tai useampikin!

Piiritoimisto

Pirkanmaan Kokoomuksen toimistolta tavoitat sekä ukkopiirin että nuorten työntekijät. Toimiston väen työhön kuuluu mm. Sinun neuvomisesi kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä.

Ole siis rohkeasti yhteydessä Sinua askarruttavissa asioissa!

Pirkanmaan Kokoomusnuoret ry

Kuninkaankatu 13 B