Pirkanmaan Kokoomusnuoret

Liity

Keitä olemme?

Tervetuloa Pirkanmaan Kokoomusnuoriin! Olemme Kokoomusnuorten Pirkanmaan maakunnan alueella toimiva piirijärjestö.

Toimintamme on monimuotoista: järjestämme sekä formaaleja että vapaamuotoisempia poliittisia keskustelutilaisuuksia ja rentoja tapahtumia hauskanpitoon ja ihmisten tapaamiseen. Monissa tapahtumissamme vierailee yhteiskunnallisesti vaikutusvaltaisia henkilöitä, mm. kansanedustajia ja yritysjohtajia. Pirkanmaalaisena kokoomusnuorena pääset osallistumaan moninaisiin kokoomuspuolueen tapahtumiin sekä vaikuttamaan mm. Kokoomusnuorten liittokokouksessa ja Kokoomuksen puoluekokouksessa. Yhdistyksemme kuuluu sekä Kokoomuksen Nuorten Liittoon että Pirkanmaan Kokoomukseen.
Jäsenistömme on monimuotoinen ja jäseneksemme on tervetullut jokainen 15–29-vuotias! Jäseniämme toimii monissa tehtävissä kunnanvaltuustoista elinkeinoelämään. Tule mukaan ja tutustu meistä jokaiseen! Pääset tapaamaan valovoimaisia, yhteiskunnallisista asioista kiinnostuneita vapauden puolustajia.

Hallitus 2022

Antti Järvensivu, puheenjohtaja
Juho Mäenpää, varapuheenjohtaja
Kristiina Koivunen, taloudenhoitaja

Hallituksen jäsenet: Tommy Törmä, Valtteri Hermonen, Mats Uotila,Iida Aaltonen, Kaisa Rantamäki ja Lotta Liedes

Varajäsenet: Sara Uusi-Rauva, Miska Pirinen, Patrick Itäniemi, Miikkael Lehtinen ja Lilli Matveinen

Piiritoimisto

Pirkanmaan Kokoomuksen toimistolta tavoitat sekä ukkopiirin että nuorten työntekijät. Toimiston väen työhön kuuluu mm. Sinun neuvomisesi kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä.

Ole siis rohkeasti yhteydessä Sinua askarruttavissa asioissa!

Pirkanmaan Kokoomusnuoret ry
Kuninkaankatu 13 B
33210 TAMPERE

Pirkanmaan Kokoomus

Järvensivu Antti

Pirkanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtaja

antti.jarvensivu01@gmail.com

Mäenpää Juho

Pirkanmaan Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja

juho.j.maenpaa@outlook.com

Pitkänen Nelly

Järjestökoordinaattori

nelly.pitkanen@kokoomusnuoret.fi

+358 45 122 6672

Piiri- ja paikallistoiminnan tukeminen, jäsenyyteen liittyvät asiat (Häme, Kaakkois-Suomi ja Pirkanmaa)

Vapauta kartta

Lukitse kartta

Pirkanmaan Kokoomusnuoret Instagramissa

This error message is only visible to WordPress admins
Error: Cannot add access token directly to the shortcode.
Paul Brooker flickr.com/trojanllama