Pohjanmaan Kokoomusnuoret

Pohjalaiseen kokoomusnuoreen tutustut niin Vaasan, Seinäjoen kuin Kokkolankin ympäristössä. Tällä hetkellä Pohjanmaalla toimivia paikallisyhdistyksiä ovat Ilmajoen, Jalasjärven, Kurikan, Laihian, Seinäjoen ja Vaasan Kokoomusnuoret. Lisäksi toimintaa on muun muassa Alavudella ja Kokkolassa.

Jäsenistömme on hyvin monipuolinen. Meihin kuuluu niin lukiolaisia, ammattikoululaisia, yliopisto- ja ammattikorkeakouluopiskelijoita, yrittäjiä, maatalousyrittäjiä sekä erilaisissa työtehtävissä olevia jäseniä. Ja jopa Kokoomuksen Nuorten Liiton pääsihteeri on lähtöisin Pohjanmaan Kokoomusnuorista.

Arvojamme ovat vapaus, vastuu ja mahdollisuuksien tasa-arvo. Toimimme maltillisen oikeistolaisesti.

Järjestämme monipuolista toimintaa, kuten erilaisia koulutuksia, poliittista toimintaa, tapahtumia, matkoja, saunailtoja sekä vaalitilaisuuksia. Olemme muun muassa vierailleet Olkiluodon ydinvoimalassa, järjestäneet jäsenristeilyn Tukholmaan ja pitäneet piknikin Vauhtiajoissa Seinäjoella. Luonnollisesti osallistumme myös liiton valtakunnallisiin tapahtumiin.

Yhteystiedot:

Lotta Kasi