Espoon Kokoomusnuoret

Projektisihteeri haussa Espooseen

Haemme Espoon Kokoomusnuorille osa-aikaista projektisihteeriä määräaikaiseen työsuhteeseen. Työn arvioitu kesto tällä hetkellä on kolme kuukautta alkaen mahdollisimman pian sopimuksen mukaan.

Toivomme sinulta:
Sujuvaa suomen ja englanninkielentaitoa
Kokemusta toimistorutiineista ja asiakirjahallinnosta
Hyviä MS Office ohjelmistojen käyttötaitoja
Joustavuutta ja organisointitaitoja
Iloista asiakaspalveluasennetta
Ajokorttia

Tehtäviisi kuuluu:
Hoidat aluejärjestön juoksevia asioita, asiakirjahallintoa sekä osallistut poliittisen nuorisotyön tapahtumakoordinointiin Espoossa. Työpiste sijaitsee Espoon Olarissa. Joustavassa osa-aikaisessa työsuhteessa sinulla on sopimuksen mukaan 10-15 työtuntia viikossa ja palkka on kuukausipalkka sopimuksen mukaan. Tehtävä sopii hyvin esim. opiskelijalle.

Tarjoamme sinulle:
Monipuolisen työympäristön jossa saat työskennellä kokeneiden poliittisten sihteereiden sekä innokkaiden nuorten järjestöaktiivien kanssa. Työtehtävä tarjoaa erinomaiset edellytykset verkostoitua sekä tämän hetken että tulevaisuuden johtaviin yhteiskunnallisiin vaikuttajiin.

Kiinnostuitko?
Tehtävä alkaa mahdollisimman pian. Lähetä hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera viimeistään 10.2.2015 sähköpostitse osoitteeseen: eero.haapalehto@helsinki.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Eero Haapalehto