Kokoomusnuoret hakevat uuden sukupolven viestintäsuunnittelijaa toteuttamaan liiton viestintää

Oletko viestintäosaaja, joka ymmärtää viestinnän monikanavaisuuden, hallitsee erinomaisesti mediatuotannon eri osa-alueet ja jolla on intohimo tehdä Suomen parasta poliittisen liikkeen viestintää? Jos vastasit kyllä, voit olla etsimämme henkilö.

Odotamme sinulta erinomaista kirjallista ilmaisua, osaamista taittamisesta, graafisesta suunnittelusta, still- ja videokuvauksesta, kuvankäsittelystä sekä video- ja äänieditoinnista. Lisäksi edellytämme kykyä tulokselliseen viestintään sosiaalisessa mediassa sekä näkemystä siitä, miten viestimme tavoittaa kohderyhmämme.

Tämän lisäksi arvostamme järjestöelämän sekä nuorten elinoloihin liittyvien poliittisten kysymysten tuntemusta tai vähintään mielenkiintoa näitä asioita kohtaan, kokoomuslaista maailmankatsomusta ja valmiutta matkustamiseen. Arvostamme soveltuvia opintoja sekä kokemusta vaalitoiminnasta.

Työsuhde on vuoden määräaikainen ja osa-aikainen (60%). Viestintäsuunnittelija työskentelee liiton keskustoimistolla Helsingin Kampissa. Työskentely tapahtuu tiiviissä yhteistyössä liiton muun henkilöstön ja luottamushenkilöiden kanssa. Esimiehenäsi toimii liiton pääsihteeri.

Lähetä hakemus palkkatoiveineen viestintäsuunnittelijan tehtävään maanantaihin 11.1.2016 klo 23.59 mennessä osoitteeseen petri.rytkonen@kokoomusnuoret.fi. Hakemuksia ei palauteta. Haastattelut tehtävään pidetään saman viikon keskiviikkona 13.1. Helsingissä. Lisätietoja antaa pääsihteeri Petri Rytkönen torstaina 7.1.2015 klo 13-15 ja perjantaina 8.1.2015 klo 10-12.

Kokoomuksen Nuorten Liitto on valtakunnallinen poliittinen nuorisojärjestö. Kokoomusnuoria toimii muun muassa kunnanvaltuustoissa, eduskunnassa ja jopa Euroopan parlamentissa sekä lukuisissa muissa erilaisissa yhteiskunnallisissa tehtävissä. Nämä toimijat tekevät meistä maan vaikutusvaltaisimman poliittisen nuorisojärjestön. Lisätietoja järjestöstä saa osoitteesta www.kokoomusnuoret.fi.

Rytkönen Petri

Pääsihteeri