Tampereen Kansalliset Nuoret ry

Kansallisten Nuorten eduskuntavierailu

16.11.2017 klo 13.40–17.00
Eduskunta

Eikö Suomi 100 -juhlavuonna ole tarpeeksi poliittisia tapahtumia paikallisyhdistyksillä? Tampereen ja Helsingin Kansalliset Nuoret ovat lähteneet uuteen nousuun tapahtumissaan. Nyt remontoitu Eduskunta on auki vierailijoille, ja sinnehän mennään! Ohjelma pitää sisällään:- Kierroksen Eduskuntatalossa 14-15,- Kabinetti varattu Ben Zyskowiczin kanssa 15-16,- Eduskunnan kyselytunnin seuraamista livenä 16 eteenpäin.Tapahtuma on maksuton. Jokainen on lähtökohtaisesti itse vastuussa matkustamisestaan. Tapahtumaan ilmoittaudutaan hakemuksella:https://goo.gl/forms/XzVRV70XHNwlDuEr2Tapahtumaan on 25 osallistujan kiintiö: 10 pääkaupunkiseudulta, 10 Pirkanmaalta ja 5 Keski-Suomesta. Koska halukkaita lähtijöitä voi olla enemmän kuin kiintiö sallii, käytämme harkinnanvaraa lähtijöiden hyväksymisessä.Hakemusprosesissa painotetaan erityisesti Kokoomusnuoriin liittymisvuotta, jotta mahdollisimman moni uusi jäsen saataisiin mukaan. Vahvuutena nähdään myös paikallisyhdistyksen jäsenyys Helsingin Kansallisissa Nuorissa tai Tampereen Kansallisissa Nuorissa. Keski-Suomen osallistujavalinnassa painotetaan vain liittymisvuotta

Yhteyshenkilö

Samir Pietarinen, samirkael@gmail.com