Töitä tarjolla! Haemme aluekoordinaattoria Seinäjoelle

Uutinen

Kokoomuksen Nuorten Liitto hakee aluekoordinaattoria vastaamaan Pohjanmaan ja Keski-Suomen piirien järjestötoiminnasta. Aluekoordinaattorin työtehtäviin kuuluu mm. piirien talous- ja hallintoasioiden hoitamista, tapahtumien järjestelyä, viestintää sekä yhteydenpitoa Kokoomusnuorten jäseniin ja sidosryhmiin. Lisäksi aluekoordinaattori vastaa Kokoomusnuorten vaalityöstä omalla aluellaan.

Työsuhde on kokopäiväinen ja alkaa 8.1.2018. Työpiste sijaitsee Pohjanmaan Kokoomuksen piiritoimistolla Seinäjoella. Työhön kuuluu säännöllistä matkustamista erityisesti Jyväskylään.

Saatat olla etsimämme henkilö, jos:

-Innostut politiikasta ja järjestötoiminnasta ja sinulla on kokoomuslainen arvomaailma

-Sinulla on kokemusta tapahtumien organisoimisesta

-Hoidat hallinto- ja talousasiat huolellisesti ja tarkasti

-Uusien ihmisten tapaaminen ja puhelimeen tarttuminen on sinulle luontevaa

-Olet tottunut sosiaalisen median käyttäjä

-Olet motivoitunut ja oma-aloitteinen työntekijä

-Olet joustava ja pystyt tarvittaessa tekemään ilta- ja viikonlopputöitä

Lisäksi arvostamme soveltuvia korkeakouluopintoja, erilaisia viestinnällisiä taitoja, kokemusta varainhankinnasta sekä vaalikampanjoinnin tuntemusta. Ajokortti ja mahdollisuus auton käyttöön eivät ole edellytyksiä, mutta niistä on työssä hyötyä.

Aluekoordinaattorin palkka on 1800 e/kk + puhelinetu, lounasetu sekä liikunta-/kulttuurietu. Työsuhde on määräaikainen kesäkuun loppuun 2019 saakka. Tarjoamme mielenkiintoisia ja sopivan haastavia työtehtäviä ja mahdollisuuden kehittyä politiikan ja järjestötyön asiantuntijaksi mukavassa työyhteisössä.

Lähetäthän vapaamuotoisen hakemuksesi ja CV:n viimeistään 22.10. osoitteeseen emma-stina.vehmanen@kokoomusnuoret.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa pääsihteeri Emma-Stina Vehmanen, puh. 040-8471992.

Kokoomuksen Nuorten Liitto on Suomen vaikutusvaltaisin poliittinen nuorisojärjestö. Kokoomusnuoria vaikuttaa mm. kaupunginvaltuustoissa, eduskunnassa ja erilaisissa politiikan taustatehtävissä. Politiikan tekemisen lisäksi järjestämme paikallisella, alueellisella ja valtakunnallisella tasolla koulutus- ja harrastustoimintaa yhteiskunnallisista asioista kiinnostuneille 15-30-vuotiaille jäsenillemme.