Yhteystiedot

Kokoomusnuoret on valtakunnallinen järjestö. Meitä on Rovaniemeltä Helsinkiin ja Turusta Lappeenrantaan. Jokaisessa piirissä on Kokoomusnuorten oma työntekijä ja toimisto. Klikkaa kartasta tai alla olevasta listasta omaa kotiseutuasi, niin saat lisätietoja sinua lähinnä tapahtuvasta toiminnasta.

Piirit

Helsinki Lappi Oulun lääni Pohjois-Karjala Pohjois-Savo Pohjanmaa Keski-Suomi Etelä-Savo Kaakkois-Suomi Uusimaa Häme Varsinais-Suomi Pirkanmaa Satakunta

Keskustoimisto

Keskustoimisto koordinoi ja toteuttaa kokoomusnuorten käytännön toimintaa. Keskustoimiston väen työhön kuuluu mm. Sinun neuvomisesi kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä. Järjestämme kokoomusnuorten valtakunnalliset tapahtumat, hoidamme talouden ja tiedotuksen ja autamme alueellista toimintaa parhaan kykymme mukaan.

Osoite

• Kansakoulukuja 3 A, 3.krs
  • 00100 HELSINKI
  • Fax +358 (0)20 – 748 8506

Y-tunnus 0213535-5

Sinetti-lehti

Suomen vaikutusvaltaisimmalla poliittisella nuorisojärjestöllä on tietysti oma pää-äänenkannattajansa.

Sinetti toimitetaan Kokoomusnuorten sidosryhmille, kansanedustajille, toisen asteen oppilaitoksille, kirjastoille sekä kaikille jäsenmaksunsa maksaneille Kokoomusnuorten jäsenille ja Kokoomusnuorten piirijärjestöille. Julkaistut numerot voit lukea myös sähköisenä lehtiarkistostamme.

Lehdestä ilmestyy vuoden aikana kahdesta neljään numeroa. Kukin numero rakentuu ajankohtaisteemojen ja liiton tavoiteohjelmakirjausten antamien suuntaviivojen mukaisesti. Sinetti-lehti tarjoaa luettavaksi laadukkaita ja mielenkiintoisia poliittisia haastatteluja ja debatteja. Lisäksi lehdessä esitellään liiton tapahtumia ja toimintaa sekä annetaan tilaa jäsenistön mielipidekirjoituksille.

Sinetti-lehteen liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä päätoimittaja Piia Kurkeen sähköpostitse osoitteeseen lehti (a) kokoomusnuoret.fi

Lehteen on mahdollista ostaa ilmoituksia. Tarkemmat tiedot mediakortistamme.