Helsingin Kokoomusnuoret

Liity Kokoomusnuoriin!

Yhteystiedot

Helsingin Kokoomusnuorten piiritoimisto koordinoi ja toteuttaa kokoomusnuorten käytännön toimintaa Helsingissä. Autamme mielellämme kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä.

Helsingin Kokoomusnuoret ry
Runeberginkatu 5B 7 krs.

Helsingin Kokoomus

Sviili Laura

Järjestökoordinaattori

laura.sviili@kokoomusnuoret.fi

Piiri- ja paikallistoiminnan tukeminen, jäsenyyteen liittyvät asiat (Helsinki)

Helsingin Kokoomusnuoret

Helsingin Kokoomusnuoret ry on Kokoomuksen Nuorten Liiton suurin piirijärjestö, jonka toiminta-alueena on Helsinki.

Arvomme pohjaavat vapauteen, vastuuseen ja kannustavuuteen. On tunnettava vastuunsa ja saatava elää vapaasti haluamallaan tavalla. Yhteiskunnan tulee kannustaa menestymiseen, ei vaikeuttaa sitä.

Haluamme tarjota nuorille paikan vaikuttaa, oppia uutta, saada verkostoja ja luoda koko elämän kestäviä ystävyyksiä. Tapahtumatarjontamme tarkoitus on tukea nuorten osallistumista yhteiskunnalliseen keskusteluun, kouluttaa politiikan eri aihealueista sekä samalla tarjota mielekästä harrastustoimintaa, jonne jokainen on tervetullut juuri sellaisena kuin on hauskanpitoa unohtamatta.

Olitpa sitten kiinnostunut yksittäisestä asiakysymyksestä, hyvästä seurasta tai halukas ryhtymään pääministeriksi, me tarjoamme mahdollisuuden. Tervetuloa mukaan!

Tapahtumia

Helsingin Kokoomusnuoret Instagramissa

Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet voi ratkaista vain kansainvälisellä tasolla. Yhtenäinen Eurooppa kykenee puolustamaan oikeusvaltiota, demokratiaa ja yksilönvapauksia, suojelemaan ympäristöä, tuomaan maailmaan kestävää kasvua ja ratkaisemaan turvallisuushaasteita paremmin kuin mikään sen jäsenistä yksin kykenee. Kokoomusnuoret on sitoutunut puolustamaan Euroopan unionia ja eurooppalaista yhteistyötä ja yhdentymistä. Ääni nuorelle kokoomuslaiselle on #ääniEuroopalle. 🇪🇺 Katso nuoret ehdokkaamme nettisivuiltamme!
Tänään ollaan Stadin ammattiopistolla! Mukana m Tänään ollaan Stadin ammattiopistolla! Mukana myös @veerahellman sekä @matiaspajula ja myöhemmin paneelissa @dansazo. #stadinammattiopisto #amistenasialla #amikset
Helsingin Kokoomusnuorten eduskuntavaaliehdokkaat Helsingin Kokoomusnuorten eduskuntavaaliehdokkaat @matiaspajula ja @veerahellman osallistuvat tänään vaalipaneeleihin lukioissa eri puolilla Helsinkiä! Paneelit ovat osa Helsingin poliittisten nuorisojärjestöjen lukioihin kohdistuvaa vaalipaneelikiertuetta ja kaikkiin niistä osallistuu joku Helsingin Kokoomusnuorten kolmesta eduskuntavaaliehdokkaasta.

Veera on tänään klo 9:00 alkaen Brändö Gymnasiumissa ja klo 13:00 alkaen Helsingin yhteislyseossa. Matias puolestaan osallistuu Herttoniemen yhteiskoulun paneeliin klo 13:00 alkaen.
Vaalikauden ensimmäinen yögrilli tänään narin Vaalikauden ensimmäinen yögrilli tänään narinkkatorilla klo 21:00. Tarjolla ilmaista makkaraa ja mukana meidän loistavat eduskuntavaaliehdokkaat @dansazo @matiaspajula ja @veerahellman 🤩💙 #kokoomusnuoret #politiikka #yögrilli #vaalit2019
Uhmasimme lumimyrskyä ja ständeilimme Hakaniemen Uhmasimme lumimyrskyä ja ständeilimme Hakaniemen markkinoilla yhdessä huipputyyppien kanssa. Mukana myös mahtavat eduskuntavaaliehdokkaamme @veerahellman @dansazo @matiaspajula
Tänään starttasi Veera Hellmanin kampanja kohti Tänään starttasi Veera Hellmanin kampanja kohti #eduskuntavaalit2019. Veeran kampanjaa pääset seuraamaan @veerahellman instagram-tililtä. Tule mukaan ottamaan #pallohaltuun.
@stadinkokoomusnuoret olohuone piiritoimistolla. P @stadinkokoomusnuoret olohuone piiritoimistolla. Paljon porukkaa ja mahtava meininki! #kokoomusnuoret #politiikka
Marraskuun iloksi vierailemme @edistyskokoomus kan Marraskuun iloksi vierailemme @edistyskokoomus kanssa uudessa luovan työn ja hyvän elämän kaupunkikeskuksessa Sofia Future Farmissa. Luvassa on kiinnostava ilta kaupunkikulttuurin parissa: elokuun lopussa avautuneesta Sofia Future Farmista ja sen toiminnasta meille kertoo yksi keskuksen perustajista, Töölö Urban Oy:n toimitusjohtaja Raoul Grünstein. Töölö Urbanin perheeseen kuuluvat myös Kauppatorin viereinen merikylpylä Allas Sea Pool, Kulttuuritehdas Korjaamo ja Bio Rex.

Ilmoittautudu mukaan tämän linkin takaa, viimeistään sunnuntaina 25.11. http://www.edistyskokoomus.fi/2018/11/vierailu-sofia-future-farmille-27-11-klo-17-00/
Eurooppa-illassa oli huippukiinnostavaa asiaa mm. Eurooppa-illassa oli huippukiinnostavaa asiaa mm. EPP-kongressista ja Stubbin kärkiehdokaskampanjasta sekä brexitistä. #kokoomusnuoret #eu #spitzenkandidat #epp
Äänestä edarivaaleissa kokoomuslaisen opiskelij Äänestä edarivaaleissa kokoomuslaisen opiskelijapolitiikan puolesta! #vaikuttaminen #politiikka #kokoomusnuoret
Tervetuloa Eurooppa-iltaan klo 18:00 alkaen, osoit Tervetuloa Eurooppa-iltaan klo 18:00 alkaen, osoitteeseen kansakoulukuja 3 A, 3. kerros. Luvassa huippukiinnostavaa settiä EU:sta sekä erityisesti ensi viikolla järjestettävästä EPP-kongressista!
HYY:n Edarivaali-illassa keskusteltiin @dansazo ka HYY:n Edarivaali-illassa keskusteltiin @dansazo kanssa koulutuspolitiikasta sekä kampanjoinnista opetus- ja kulttuuriministeriön takkatilassa. Hyvillä fiiliksillä kohti edarivaaleja!
Helsingin Kokoomusnuorten liittokokousinfo piirito Helsingin Kokoomusnuorten liittokokousinfo piiritoimistolla. Innostunein fiiliksin kohti Leviä! #kokoomusnuoret #politiikka
Tervetuloa kirjoittamaan aloitteita kanssamme Koko Tervetuloa kirjoittamaan aloitteita kanssamme Kokoomusnuorten 85. liittokokousta varten. Mukana alustamassa valtiovarainministerin erityisavustaja @matiasmarttinen #kokoomusnuoret #politiikka
This error message is only visible to WordPress admins

Error: Access Token for is not valid or has expired. Feed will not update.

There's an issue with the Instagram Access Token that you are using. Please obtain a new Access Token on the plugin's Settings page.
If you continue to have an issue with your Access Token then please see this FAQ for more information.

Paul Brooker flickr.com/trojanllama

Helsingin Kokoomusnuorten paikallisyhdistykset