Helsingin Kokoomusnuoret

Liity Kokoomusnuoriin!

Yhteystiedot

Helsingin Kokoomusnuorten piiritoimisto koordinoi ja toteuttaa kokoomusnuorten käytännön toimintaa Helsingissä. Autamme mielellämme kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä.

Helsingin Kokoomusnuoret ry
Töölönkatu 3 A, 4.krs

Helsingin Kokoomus

Soini Tella

Helsingin Kokoomusnuorten puheenjohtaja

tella.soini@gmail.com

Leino Mona

Helsingin Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja

moona.leino@gmail.com

Riutta Elina

Järjestökoordinaattori

elina.riutta@kokoomusnuoret.fi

Piiri- ja paikallistoiminnan tukeminen, jäsenyyteen liittyvät asiat (Helsinki)

Helsingin Kokoomusnuoret

Helsingin Kokoomusnuoret ry on Kokoomuksen Nuorten Liiton piirijärjestö, jonka toiminta-alueena on Helsinki.

Arvomme pohjaavat vapauteen, vastuuseen ja kannustavuuteen. On tunnettava vastuunsa ja saatava elää vapaasti haluamallaan tavalla. Yhteiskunnan tulee kannustaa menestymiseen, ei vaikeuttaa sitä.

Haluamme tarjota nuorille paikan vaikuttaa, oppia uutta, saada verkostoja ja luoda koko elämän kestäviä ystävyyksiä. Tapahtumatarjontamme tarkoitus on tukea nuorten osallistumista yhteiskunnalliseen keskusteluun, kouluttaa politiikan eri aihealueista sekä samalla tarjota mielekästä harrastustoimintaa, jonne jokainen on tervetullut juuri sellaisena kuin on hauskanpitoa unohtamatta.

Olitpa sitten kiinnostunut yksittäisestä asiakysymyksestä, hyvästä seurasta tai halukas ryhtymään pääministeriksi, me tarjoamme mahdollisuuden. Tervetuloa mukaan!

Helsingin Kokoomusnuoret Instagramissa

Kokoomusnuoret etsii uutta pääsihteeriä Juho Kärkkäisen siirtyessä puoluetoimiston leipiin!

Pääsihteeri johtaa liiton operatiivista toimintaa ja toimii henkilöstön esihenkilönä. Sen vuoksi hakijoilta arvostetaan vankkaa kokemusta kokoomustoiminnasta sekä näkemystä myös toiminnan kehittämiseen 💪🏻

Tulevan pääsihteerin kausi tulee olemaan äärimmäisen mielenkiintoinen, koska vaaleja tehdään useampaan otteeseen: edarivaalit, seurakuntavaalit, eduskuntavaalit ja eurovaalit! Työnkuva on erittäin monipuolinen ja tarjoaa mielenkiintoisen näköalapaikan politiikan ytimestä.

Jos kiinnostuit, laita hakemusta tulille nettisivun ohjeisen mukaisesti!
Hyvää Eurooppa-päivää! 🇪🇺💙

Kokoomusnuorille eurooppalaisuus on hyvin tärkeä arvo. Tänä vuonna yhtenäisen Euroopan tärkeys korostuu erityisellä tavalla. Euroopan täytyy auttaa yhteisiä arvojamme, vapautta ja demokratiaa, puolustavaa Ukrainaa entistä enemmän.

Kuva on kuukauden takaisesta Kokoomusnuorten euroopplaisen kattojärjestön kokouksesta youthepp , johon saimme vieraaksi myös ukrainalaiset ystävämme 🇪🇺🇺🇦
Vapaus ja itsenäisyys eivät ole aina olleet itsestään selvyyksiä. Hyvää kansallista veteraanipäivää kaikille!
Puheenjohtajamme leinoida on huomenna keskiviikkona 27.4. kello 13-14 allianssiry Nuori 2022 -tapahtuman poliittisten nuorisojärjestöjen paneelissa Jyväskylässä ⭐️ Jos et satu olemaan paikan päällä, ei hätää! Paneeli striimataan Yle Areenaan 💪🏻

#nuori2022
#kokoomusnuoret
Erkki Tuomiojan erottava ulkoasianvaliokunnan varapuheenjohtajuudesta!

Lue uusin kannanottomme! Linkki biossa 🔥
Eduskunnan pitkäaikaisin kansanedustaja, kolmen eri hallituksen ministeri, Kokoomuksen Nuorten Liiton puheenjohtaja sekä puolueyhteisömme arvostettu politiikan moniottelija Ilkka Kanerva on vakavan sairauden uuvuttamana poistunut keskuudestamme.

Kokoomuksen Nuorten Liitto toivottaa voimia läheisille surutyöhön.

Iken muistoa kunnioittaen.
Maanantain kannanotosta televisioon asti 💪 Puheenjohtaja leinoida ja pääsihteeri kerrmajuho vierailivat eilen AlfaTV:n Uutis+ -ohjelmassa keskustelemassa Natosta ja turvallisuustilanteesta.

Nyt on aika kiristää pakotteita Venäjää kohtaan ja karkottaa venäläisdiplomaatit Suomesta sekä sulkea öljy- ja kaasuhanat Venäjälle. Suomen turvallisuuden turvaamiseksi on aika hakea NATOn jäseneksi, kun asia saadaan eduskunnassa käsittelyyn pikimmiten #nato
Tänään illalla vastaanottimet auki, kun Kokoomusnuorten puheenjohtaja ja pääsihteeri vierailevat Alfa TV:n Uutisplus: Ukrainan sota- ohjelmassa. Keskustelua luvassa ainakin Suomen NATO-jäsenyydestä sekä ulko- ja turvallisuuspolitiikan ajankohtaisista.

📺: Alfa TV
🕰: 18.00
Venäjän toimet Ukrainassa ovat yksiselitteisen tuomittavia ja järkyttäviä. Emme voi vain katsoa vierestä, vaan meidän on osoitettava tukemme ukrainalaisille. Muissa Euroopan maissa venäläisiä diplomaatteja on jo karkoitettu - niin tulee Suomessakin tehdä.

Lue uusin kannanottomme! Linkki biossa 💪🏻
Kokoomusnuoret panostaa perheisiin – oma vanhemmuuspakkaus ja nuorisojärjestön perhejäsenyys! 👶🏼

Lue uusi kannanotto täältä:

Kokoomusnuorten puheenjohtaja Ida Leino ja pääsihteeri Juho Kärkkäinen tekevät kevään aikana koko Suomen kattavan piirikiertueen 💪🏻

Kiertue starttaa jo tänään 24.3. klo 18 Seinäjoen Amarillossa!

Tapaamisissa on tiedossa rentoa keskustelua liiton ajankohtaisista asioista sekä päivän politiikasta. Lisäksi puheenaiheena on Liiton tulevaisuus sekä tavoiteohjelma, joka tänä vuonna tulee liittokokouksen käsiteltäväksi ja johon nyt on ainutlaatuinen mahdollisuus vaikuttaa.

Tervetulleita ovat kaikki kokoomusnuoret tai Kokoomusnuorten toiminnasta kiinnostuneet 15-30–vuotiaat!

Kiertueaikataulu:

To 24.3. klo 18, Seinäjoki, Amarillo
Pe 25.3. klo 19, Oulu, Pohjois-Pohjanmaan Kokoomuksen piiritoimisto (Lappi & Oulun lääni)
Pe 1.4. klo 18, Turku, Ravintola Blanko
Ti 5.4. klo 18, Pori, Amarillo
Ke 13.4. klo 18, Tampere, Ravintola Plevna
Ti 19.4. klo 18, Hämeenlinna, Kellariravintola Hällä
Pe 22.4. klo 18, Kotka, Amarillo
Ma 25.4. klo 18, Espoo, Friends & Brgrs
Ke 27.4. klo 18, Helsinki, Ravintola Kiila
Ke 4.5. klo 18, Jyväskylä, Ravintola Sohwi
Pe 6.5. klo 18, Kuopio, Amarillo

Löydät kustakin etapista myös Facebook-tapahtuman piirien omilta Facebook-sivulta.

Nähdään tapahtumissa 💙
Hyvää naistenpäivää! 💙💕
Venäjän toimet ovat osoittaneet, että nyt on Suomen yhdestoista hetki liittyä Natoon. Osoita tukesi Suomen Nato-jäsenyydelle allekirjoittamalla seuraava kansalaisaloite jäsenyysprosessin aloittamisesta. Linkki aloitteeseen on biossa.
Huomenna kaikkien eduskuntapuolueiden nuorisojärjestöt järjestävät We Stand with Ukraine -mielenosoituksen klo 12 alkaen osoittaakseen suomalaisen nuorison tuen Ukrainalle. Mielenosoitus lähtee liikkeelle klo 12 Esplanadin puistosta. Tule mukaan!

Ukrainan asia on meidän asiamme! 💙💛

#standwithukraine
Eduskuntapuolueiden nuorisojärjestöt järjestävät yhdessä mielenosoituksen We Stand with Ukraine lauantaina 26.2.2022 Helsingissä. Mielenosoituksen tarkoituksena on osoittaa suomalaisen nuorison tuki Ukrainalle ja sen kansalaisille sekä vaatia Venäjän hallintoa palauttamaan rauha Eurooppaan. Tapahtuman järjestäjinä ovat Demarinuoret, Keskustanuoret, Kokoomusnuoret, Kristillisdemokraattiset Nuoret, Liike Nyt Nuoret, Perussuomalainen nuoriso, RKP-nuoret, Vasemmistonuoret sekä Vihreät nuoret.

Rauhanmielenosoitus alkaa lauantaina kello 12 Esplanadin puistosta, josta siirrytään kello 13 Tehtaankadulle Venäjän suurlähetystön läheisyyteen.
Hyvää ystävänpäivää! 💙

Ystävänpäivän kunniaksi liittohallituksemme esittäytyy viikonlopusta alkaen Instagram Storyssamme! Esittäytymiset aloittaa tällä viikolla puheenjohtajamme leinoida osallistuessaan eurooppalaisen kattojärjestömme YEPPin tapaamiseen Roomassa. Pysy siis linjoilla!
Olemme jo pitkään kannattaneet opintotuen tulorajojen nostoa, ja tänään hallitus ilmoitti korottavansa niitä. Hienoa! Työnteosta ei pidä rangaista. #opiskelijat #tulorajat
This error message is only visible to WordPress admins
Error: Cannot add access token directly to the shortcode.
Paul Brooker flickr.com/trojanllama

Helsingin Kokoomusnuorten paikallisyhdistykset