tiistaina

25.5.2021

18.00–19.00

Online event

Helsingin poliittiset nuorisojärjestöt ja Erätauko: kuinka rakennetaan parempaa poliittista keskustelukulttuuria?

Kummastuttaako poliittikkojen kinastelu somessa? Pohditko joskus, onko poliittinen keskustelukulttuuri koventunut? Mietitkö, kuinka poliittista keskustelukulttuuria voisi kehittää rakentavampaan suuntaan?
Tule seuraamaan Helsingin poliittisten nuorisojärjestöjen ja Erätauko-säätiön yhteistyössä toteuttamaa keskustelua aiheesta Helsingin vihreiden nuorten Facebook-liveen 25.5. klo 18.00 alkaen! Tapahtuma kestää noin tunnin, ja tallenne jää katseltavaksi sivulle jälkikäteen.
Tapahtuman Facebook-tapahtuma löytyy seuraavan linkin takaa: https://www.facebook.com/events/473416973885789
Tapahtuman järjestävät Helsingin Kokoomusnuoret ry, Helsingin sosialidemokraattinen Nuorisopiiri ry, Helsingin Vasemmistonuoret ry, Helsingin Vihreät Nuoret ry, Liberaalinuoret ry, Keskustanuorten Helsingin piiri ry sekä Helsingin RKP-nuoret. Keskustelua fasilitoi Erätauko-säätiön asiantuntija dialogimenetelmää hyödyntäen. Lisää Erätauko-säätiöstä ja menetelmästä voit lukea säätiön sivuilta: https://www.eratauko.fi/.
Mukana keskustelemassa:
Verde Ålander, Helsingin vihreiden nuorten puheenjohtaja ja kuntavaaliehdokas Helsingissä
Vilhelmiina Eskola, Helsingin Demarinuorten varapuheenjohtaja ja kuntavaaliehdokas Porvoossa
Otso Reijonen, RKP-nuorten liittohallituksen jäsen ja kuntavaaliehdokas Porvoossa
Eugenio Colaneri, Helsingin Vasemmistonuorten puheenjohtaja ja kuntavaaliehdokas Helsingissä
Henri Weck, Helsingin Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja ja kuntavaaliehdokas Hämeenlinnassa
Miika Remes, Helsingin Keskustanuorten varapuheenjohtaja ja kuntavaaliehdokas Helsingissä
Marcus Olsio, Liberaalinuorten varapuheenjohtaja.
#eratauko #timeoutdialogue #dialogpaus