tiistaina

Sellon kirjasto/verkossa

Sellon kirjasto, Leppävaarankatu, Espoo, Suomi

Keskustelua EU:n tukipaketista ft. Tuomas Malinen

Oletko miettinyt, mitä EU:n tukipaketti oikeastaan tarkoittaa Suomelle? Miksi hallitus on sivuuttanut asiantuntijoiden näkemykset tukipaketista? Mitä seurauksia koronalla on euroalueelle?
Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saapuu vastaamaan Tuomas Malinen! Hän on GnS Economicsin toimitusjohtaja ja pääekonomisti. Hän on myös Helsingin yliopiston taloustieteen dosentti. Tuomas valmistui kauppatieteiden maisteriksi Oulun yliopistosta ja väitteli valtiotieteiden tohtoriksi Helsingin yliopistosta pääaineenaan kansantaloustiede, minkä lisäksi hän on opiskellut taloustiedettä myös New Yorkin yliopistossa. Tuomas on erikoistunut talouskasvun, suhdanteiden, keskuspankkien sekä talouskriisien tutkimukseen.
Kuulemme alkuun Malisen katsauksen EU:n tukipaketista, ja sen jälkeen on aikaa kysymyksille ja keskustelulle. Tapahtuma toteutetaan hybridinä, eli mukaan pääsee myös etänä! Linkki meetsiin tulee myöhemmin.
Voit saapua paikalle miten sinulle sopii, ja pukukoodi on vapaa. Tarjoamme pientä purtavaa ja juotavaa paikan päällä.
Muistathan saapua paikalle terveenä, pitää huolta riittävistä turvaväleistä ja muistaa käsidesin käytön.
💬: Keskustelua EU:n tukipaketista ft. Tuomas Malinen
📍: Sellon kirjasto, Akseli-sali, Leppävaarankatu 9, 02070 Espoo