lauantai

46910 Anjala, Suomi

Kokoomusnuorten strategiaviikonloppu vol. 2

Kokoomusnuoret

Tervetuloa Kokoomusnuorten toiseen Strategiaviikonloppuun Kouvolaan!

Millainen järjestö Kokoomusnuoret on? Miksi Kokoomusnuoret oikeastaan on olemassa? Millainen on Kokoomusnuorten tulevaisuuden visio? Missä haluamme olla tulevaisuudessa? Kokoomusnuorten toisessa Strategiaviikonlopussa päästään konkreettisesti uuden strategian työstämisen ja kommentoimisen kimppuun. Strategian kysymyksiä kokoonnutaan pohtimaan viikonlopuksi 22.-23.8.2020 Anjalaan Kouvolaan. Tapahtuma tarjoaa ultimaattisen mahdollisuuden olla luomassa jotain aivan uutta, hauskanpitoa ja verkostoitumista unohtamatta!

Tapahtuma on avoin kaikille kokoomusnuorille tai Kokoomusnuorten toiminnasta kiinnostuneille 15-30–vuotiaille tyypeille. Tähän viikonloppuun kaivataan niin raikkaita uusia näkemyksiä kuin kokemuksen syvää rintaääntä, joten kaikki ovat enemmän kuin tervetulleita työstämään ajatuksia yhdessä muiden kokoomusnuorten kanssa.

Ohjelma & sisältö:

Tapahtuma liittyy Kokoomusnuorten strategian valmisteluprosessiin. Liiton uuden strategian hyväksyy liittokokous marraskuussa 2020. Strategiaviikonloppu tulee sisältämään laaja-alaista keskustelua sekä monimuotoista ryhmätyöskentelyä. Tapahtumassa pääsee oppimaan uutta strategian työstämisestä, yhteisestä visiosta ja tavoitteista sekä itsensä kehittämisestä. Samalla saa tutustua Kokoomusnuoriin ympäri Suomen ja pitää hauskaa. Tämä on tärkein tapahtuma, jos haluat olla mukana vaikuttamassa uuteen strategiaan!

Tapahtuma alkaa lauantaina lounaalla ja ilmoittautumisella kello 12 ja päättyy sunnuntaina viimeistään klo 16.00. Osallistumismaksu tapahtumaan on 30 euroa, johon sisältyy majoitukset, ruuat sekä itse ohjelma. Osallistujamäärä on rajoitettu, joten toimithan nopeasti! Viimeinen ilmoittautumispäivä on tiistaina 4.8. klo 23:59.

Tapahtumassa huomioidaan hallituksen ohjeistukset liittyen koronaan. Tapahtuman toteutumista tarkastellaan tilanteen mukaan, joten pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin. Harras toiveemme kuitenkin on, että Strategiaviikonloppu saadaan toteutumaan!

Tarkempi ohjelma julkaistaan ennen tapahtumaa.

Lisätiedot:

Tarkemmat tiedot tapahtumasta kera ilmoittautumisen löydät seuraavan linkin takaa: http://bit.ly/strategiaviikonloppu2

Voit myös kysellä lisätietoja:
Järjestösuunnittelija Idalta (ida.leino@kokoomusnuoret.fi & 050 323 5693) 12.6. asti ja 27.7. alkaen
Järjestökoordinaattori Elliltä (elli.jylha@kokoomusnuoret.fi & 040 8766 660) 10.7. asti
Järjestökoordinaattori Lauralta (laura.sviili@kokoomusnuoret.fi & 0404 855 052) 20.-27.7. välillä