lauantai

46910 Anjala, Suomi

Kokoomusnuorten strategiaviikonloppu vol. 2

Kokoomusnuoret

Tervetuloa Kokoomusnuorten Strategiaviikonloppuun Anjalaan!

Millainen järjestö Kokoomusnuoret on? Millainen on Kokoomusnuorten tulevaisuuden visio? Missä haluamme olla tulevaisuudessa? Kokoomusnuorten Strategiaviikonlopussa päästään rohkeasti visioimaan liiton tulevaa suuntaa ja toiminnan ydintä. Näitä suuria kysymyksiä kokoonnutaan pohtimaan viikonlopuksi 5.-6.9.2020 Anjalaan Kouvolaan. Tapahtuma tarjoaa ultimaattisen mahdollisuuden olla luomassa jotain aivan uutta, hauskanpitoa ja verkostoitumista unohtamatta!

Tapahtuma on avoin kaikille kokoomusnuorille taikka Kokoomusnuorten toiminnasta kiinnostuneille 15-30–vuotiaille tyypeille. Tähän viikonloppuun kaivataan niin raikkaita uusia näkemyksiä kuin kokemuksen syvää rintaääntä, joten kaikki ovat enemmän kuin tervetulleita työstämään ajatuksia yhdessä muiden kokoomusnuorten kanssa.

Ohjelma & sisältö:

Tapahtuma jatkaa Kokoomusnuorten uuden strategian valmisteluprosessia. Liiton uuden strategian hyväksyy liittokokous marraskuussa 2020. Tässä tapaamisessa päästään työstämään itse strategiaa ja vaikuttamaan toden teolla, millainen järjestö Kokoomusnuoret on tulevaisuudessa. Strategiaviikonloppu tulee sisältämään asiantuntijoiden puheenvuoroja, laaja-alaista keskustelua sekä monimuotoista ryhmätyöskentelyä. Tapahtumassa pääsee oppimaan uutta strategian työstämisestä, yhteisestä visiosta sekä itsensä kehittämisestä. Samalla saa tutustua Kokoomusnuoriin ympäri Suomen ja pitää hauskaa.

Strategiaviikonlopun ilmoittautuminen avataan elokuun alkupuolella. Ilmoittautuminen päättyy elokuun lopulla. Tiedot ja alustava ohjelma tarkentuvat myöhemmin. Huomaathan, että tässä julkaisussa ilmoitetut kellonajat ovat alustavia ja saattavat muuttua ohjelman tarkentuessa.

Lisätietoja saat järjestösuunnittelija Ida Leinolta (ida.leino@kokoomusnuoret.fi & 050 3235 693).

Voit myös kysellä lisätietoja liiton järjestösuunnittelija Idalta (ida.leino@kokoomusnuoret.fi & 050 323 5693)