lauantai

Valkeakoski, Suomi

Kokoomusnuorten Summer Games 2020

Kokoomusnuoret

Tervetuloa inspiroitumaan, tutustumaan ja haltioitumaan Kokoomusnuorten Summer Games -tapahtumalle kesäkuussa!

Kokoomusnuorten perinteikäs Summer Games tarjoaa sinulle oivan mahdollisuuden rentoutua ja pitää hauskaa mukavassa porukassa sekä oppia uutta niin Kokoomusnuorten toiminnasta kuin politiikastakin. Summer Games on yhtä kuin hauskanpitoa, kesäkelejä, hauskoja kisailuja ja uuden oppimista.

Tapahtuma on avoin kaikille kokoomusnuorille taikka Kokoomusnuorten toiminnasta kiinnostuneille 15-30–vuotiaille. Olitpa sitten jo pitkään Kokoomusnuorissa toiminut konkari taikka vasta liittymistä harkitseva, on Summer Games mahtava paikka verkostoitua ja tavata muita kokoomusnuoria eri puolilta Suomea.

Summer Gamesin ilmoittautuminen avataan toukokuun alkupuolella. Ilmoittautuminen päättyy touko-kesäkuun vaihteessa. Tiedot ja alustava ohjelma tarkentuvat lähiaikoina. Huomaathan, että tässä julkaisussa ilmoitetut kellonajat ovat alustavia ja saattavat muuttua ohjelman tarkentuessa.

Lisätietoja saat järjestösuunnittelija Ida Leinolta (ida.leino@kokoomusnuoret.fi & 050 3235 693).