lauantai

Kuopio, Suomi

Kokoomusnuorten Syyspäivät 2020

Kokoomusnuoret

Tervetuloa Kokoomusnuorten Syyspäiville Kuopioon!

Kokoomusnuorten Syyspäivät järjestetään 3.–4.10. Kuopiossa. Tapahtuma tarjoaa oivan mahdollisuuden pitää hauskaa mukavassa porukassa sekä oppia uutta Kokoomusnuorten valtakunnallisesta ja paikallisesta toiminnasta, järjestötoiminnasta sekä politiikasta. Syyspäivillä päästään orientoitumaan myös tulevia kuntavaaleja kohti!

Tapahtuma on avoin kaikille kokoomusnuorille taikka Kokoomusnuorten toiminnasta kiinnostuneille 15-30–vuotiaille tyypeille. Olitpa sitten jo pitkään Kokoomusnuorissa toiminut konkari taikka vasta liittymistä harkitseva, on Syyspäivät loistava tilaisuus verkostoitua ja tavata muita kokoomusnuoria eri puolilta Suomea.

Tapahtumassa on tarjolla koulutusta laajasti Kokoomusnuorten eri koulutuskokonaisuuksista, jotka ovat järjestöllinen osaaminen, politiikka, kansainvälinen vaikuttaminen sekä yhteiskunnallinen vaikuttaminen. Syyspäivillä pääsee oppimaan uutta paikallisyhdistyksissä ja piirijärjestöissä toimimisesta sekä politiikasta ja vaikuttamisesta. Samalla saa tutustua Kokoomusnuoriin ympäri Suomen hauskanpitoa unohtamatta.

Syyspäivien ilmoittautuminen avataan elokuun lopussa. Ilmoittautuminen päättyy syyskuun puolivälin tienoilla. Tiedot ja alustava ohjelma tarkentuvat lähiaikoina. Huomaathan, että tässä julkaisussa ilmoitetut kellonajat ovat alustavia ja saattavat muuttua ohjelman tarkentuessa.

Lisätietoja saat järjestösuunnittelija Ida Leinolta (ida.leino@kokoomusnuoret.fi & 050 3235 693).