lauantaina

Google Meet

Kuntavaalistartti

Kokoomusnuoret

Tervetuloa mukaan Kokoomusnuorten kuntavaalistartille!

Politiikka ja kuntavaalit ovat joukkuelaji; parhaimmat tulokset saadaan tehtyä yhdessä tiiminä. Kokoomusnuorten tapahtumavuoden aloittava Kuntavaalistartti järjestetään lauantaina 23.1.2021 etäyhteydellä Google Meetin kautta. Linkki tapahtumaan jaetaan myöhemmin Kokoomusnuorten nettisivuille, tapahtuman Facebook-eventiin ja Kokoomusnuorten aktiivit -Facebook-ryhmään.

Tapahtuma on avoin kaikille kokoomusnuorille taikka Kokoomusnuorten toiminnasta kiinnostuneille 15-30 vuotiaille henkilöille. Olitpa sitten jo pitkään Kokoomusnuorissa toiminut konkari taikka vasta liittymistä harkitseva, kannattaa saapua linjoille!

Ohjelma & sisältö

Kuntavaalistartilla käsitellään luonnollisestikin kevään 2021 tärkeintä yhteistä maalia – kuntavaaleja. Kovanimiset puhujat tulevat kukin koutsaamaan parhaimmat vinkkinsä ja jakamaan kokemuksiaan sekä vaaleissa ehdokkaana oleville kokoomusnuorille kuin tukitiimeissä mukana oleville ja vaaleista yleisesti kiinnostuneille.

Tarkempi aikataulu ja puhujat paljastetaan lähempänä tapahtumaa

Tapahtuma alkaa lauantaina klo 10.00 ja päättyy noin klo 15.00.

Ilmoittautumisen löydät seuraavan linkin takaa: bit.ly/KNLvaalistartti21

Tapahtuma on osallistujille ilmainen, jonka lisäksi liitto kustantaa kuitteja ja kulukorvauslomaketta vastaan 10 euroa osallistujan lounaasta. Kulukorvauksen saamiseksi tapahtumaan tulee ilmoittautua ylläolevan linkin kautta.

Lisätietoja tapahtumasta voit kysellä järjestösuunnittelija Elliltä,

elli.jylha@kokoomusnuoret.fi & 040 876 6660