perjantaina

Tarkentuu myöhemmin.

Liittokokousetkot+yhteislähtö

Helsingin Kokoomusnuoret Stadin Kokoomusnuoret ry

Kokoomusnuorten valtakunnallinen liittokokous on tämän poliittisen nuorisoliikkeen vuosittainen kohokohta. Kokoomusnuoria ympäri maan kokoontuu yhteen tekemään henkilövalintoja, päättämään liiton suunnasta ja ohjaamaan puoluetta kaksi askelta edellä.

Tärkeä osa liittokokousedustajan tapahtumakokemusta on matkustaminen kokouspaikkakunnalle. SKN järjestää kaikille – erityisesti liittokokoukseen tulijoille – avoimet etkot Stadin keskustassa, jotka päättyvät yhteislähtöön naapurikaupunkiin. Liittokokous järjestetään Olarin lukiossa Espoossa Otaniemen metroaseman kupeessa.

Tapahtumassa kuullaan useampi ajankohtainen poliittinen tilannekatsaus sekä maan hallituksen epäonnistuneesta politiikasta että liiton puheenjohtajan valinnasta.

Etkopaikka varmistuu lähipäivinä. Lisätietoja tapahtumasta voi tiedustella Stadin Kokoomusnuorten puheenjohtajalta Vertti Niemeltä sähköpostilla vertti.niemi@gmail.com.

Yhteislähtöön osallistuvalla tulee olla voimassa oleva HSL:n AB-vyöhykelippu!