torstaina

Zoom

Pääsihteerin Wappuboolit 2020

Kokoomusnuoret

Ehditkö jo pelästyä, että vappu on peruttu? Hätä ei ole tämän näköinen! Pääsihteerin perinteiset Wappuboolit järjestetään tänäkin vuonna. Tule juhlistamaan vappua ja nauttimaan virtuaalisimasta ja serpentiinistä! Kokoonnumme pitkästä aikaa ympäri Suomen yhteen – tällä kertaa etäyhteyksillä 🎈

Tämä kokoomusnuorten jo perinteeksi muodostunut vappuperinne kerää yhteen kokoomusnuoria, kutsuvieraita, sidosryhmiä sekä politiikasta kiinnostuneita nuoria juhlimaan vappua ja viettämään aikaa yhdessä.

Tapahtuma toteutetaan Zoomissa ja kutsulinkki jaetaan ennen tapahtumaa Facebook-tapahtumaan, tänne nettivujen tapahtumaan sekä Kokoomusnuorten aktiivit -Facebook-ryhmään. Tapahtuman luonne on rento ja vapaamuotoinen. Alta löydät kuitenkin aikataulun, mitä tapahtuman virallisiin ohjelmaosuuksiin kuuluu milloinkin.

Aikataulu:

15.00-15.05 Puheenjohtajan tervetuliassanat
15.05-15.35 Kokoomusnuorten kansanedustajat Janne Heikkinen & Matias Marttinen
15.40-16.00 Kahoot-visailu
16.00-16.15 Tauko
16.15-16.30 Wappuasukilpailu

Piipahda nopeasti paikalla tai viivy pidempäänkin. Tähän tapahtumaan ovat kaikki tervetulleita riippumatta siitä, mihin poliittisella nelikentällä sijoittuu!

Suosittelemme kokeilemaan Zoom-sovellusta mahdollisesti aiemmin ja lataamaan appin tai työpöytäsovelluksen toimivuuden takaamiseksi. Linkki tulee hyvissä ajoin, jolloin ehdit testata vielä kirjautumista sovellukseen.

Lisätietoja tapahtumasta voit kysellä liiton järjestösuunnittelija Idalta. (ida.leino@kokoomusnuoret.fi & 050 3235 693)

Nähdään Wappumerkeissä 🎉