maanantai

Karjalohja, Lohja, Suomi

Politiikan Approbaturin 49. vuosikurssi

Kokoomusnuoret

Tervetuloa oppimaan uutta ja pitämään hauskaa Kokoomusnuorten kesälukioon eli Politiikan Approbaturin 49. vuosikurssille!

Politiikan Approbatur, eli ystävien kesken Appro, tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden oppia uutta politiikan eri alueilta, kehittyä politiikan tekemisessä käytännössä sekä valaista itseään kokoomuksen historiasta ja kokoomuslaisesta aatteesta. Approlla syvennytään politiikan polttaviin aiheisiin ja kokoomuslaiseen aatteeseen nimekkäiden asiantuntijoiden johdolla hienoja ja juhlallisia perinteitä unohtamatta.

Politiikan Approbatur on esimerkiksi oiva tapa aloittaa Kokoomusnuorten toiminnassa mutta sopii oikein mainiosti myös kokeneemmille kokoomusnuorille. Tapahtuman ikäraja on 18 vuotta.

Tapahtumassa huomioidaan hallituksen ohjeistukset liittyen koronaan. Tapahtuman toteutumista tarkastellaan tilanteen mukaan, joten pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin. Harras toiveemme kuitenkin on, että Appro päästään tänäkin vuonna toteuttamaan!

Tarkemmat tiedot tapahtumasta sekä hakuohjeet löyvät osoitteesta bit.ly/politiikanapprobatur20.

Lisätiedot:

Järjestösuunnittelija Ida (ida.leino@kokoomusnuoret.fi & 050 3235 693) 12.6. asti.

Järjestökoordinaattori Elli (elli.jylha@kokoomusnuoret.fi & 040 8766 660) 10.7. asti.