torstaina

16.00–17.30

Google Meet

Uusien ilta ft. Sanni Grahn-Laasonen

Tervetuloa huhtikuun uusien iltaan! Puhujana meillä on kokoomuksen kansanedustaja ja Sipilän hallituksen opetus- ja kulttuuriministeri Sanni Grahn-Laasonen. Hän on myös kokoomuksen varapuheenjohtaja ja kotikuntansa Forssan valtuuston ensimmäinen varapuheenjohtaja. Taustalla on ollut luottamustoimia mm. Suomen lukiolaisten liitossa ja maakuntavaltuustossa.

Sanni Grahn-Laasonen kertoo omasta polusta politiikkaan, jossa on varmasti ollut kaikenlaisia tapahtumia, joista muut voivat oppia. Aluksi keskustelemme Sannin päätymisestä politiikkaan ja juurikin kokoomukseen sekä Sannin matkasta 2010-luvun kokoomuksen yhdeksi näkyvämmäksi hahmoksi. Kuulemme myös, mitä politiikkaa Sanni nyt ajaa ja pienen katsauksen päivän polttaviin kysymyksiin.

Tarkoituksena on tehdä tilaisuudesta keskustelu jäsenistön ja Sannin kesken, joten kaikki aiheeseen liittyvät kysymykset ovat tervetulleita. Voit kysyä esimerkiksi miten kokoomuksesta saa mahdollisimman houkuttelevan vaihtoehdon nuorille tai miten puolue aikoo terävöittää oikeistolaista linjaansa kuntavaalikampanjan aikaan. Tule tutustumaan Sanniin ja kokoomusnuoriin! Tapahtumalle on tervetulleita kokoomusnuorten jäsenet ja liittymistä harkitsevat. Voit saapua miten sinulle sopii mukaan tapahtumalle!

Linkki tapahtumaan: https://meet.google.com/ybe-sgph-gep

💬: Uusien ilta ft. Sanni Grahn-Laasonen