keskiviikkona

18.00–20.00

Etä & Kymenlaaksonkatu 11, 48100 Kotka

Ylimääräinen piirikokous

Tervetuloa Kaakkois-Suomen Kokoomusnuoret ry:n ylimääräiseen piirikokoukseen keskiviikkona 14.4.2021 klo 18.00 alkaen. Kokous järjestetään etänä* sähköisessä Microsoft Team -ympäristössä sekä Kokoomusmajalla osoitteessa Kymenlaaksonkatu 11, 48100 Kotka.

Kokouksessa mm. valitaan piirijärjestölle puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja, käsitellään edellisen toimintavuoden toimintakertomus ja tilinpäätös sekä käsitellään piirille osoitettujen valtakirjojen jako 2021 liittokokoukseen. Äänioikeutettuja kokouksessa ovat kaikki piirin jäsenmaksun maksaneet jäsenet.

Käsiteltävät asiat kokonaisuudessaan:

Kokouksen järjestäytyminen

• Kokouksen osanottajien, laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen
  • Kokouksen työjärjestyksen vahvistaminen
  • Asetetaan kokouksessa käsiteltäviä asioita varten tarpeelliset toimikunnat
  • Käsitellään ja vahvistetaan hallituksen toimintakertomus edelliseltä toimintavuodelta
  • Käsitellään tilinpäätös ja tilintarkastajien sekä mahdollisten toiminnantarkastajien lausunto sekä vahvistetaan tilinpäätös
  • Päätetään vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle sekä muille vastuuvelvollisille
  • Kuullaan hallituksen selonteko toiminnastaan kuluvalla toimikaudella ja poliittisesta tilanteesta
  • Valitaan piirijärjestön puheenjohtaja, jota kutsutaan piirin puheenjohtajaksi, kalenterivuoden 2021 loppuun asti
  • Valitaan piirijärjestön varapuheenjohtaja, jota kutsutaan piirin varapuheenjohtajaksi, kalenterivuoden 2021 loppuun asti
  • Valitaan piirin edustajat liittokokoukseen liittohallituksen liiton sääntöjen mukaan vuosittain vahvistaman jaon mukaisesti
  • Valitaan piirin edustajat puolueen piirijärjestön kokoukseen
  • Kokouksen julkilausuma
  • Muut esille tuodut asiat

Kokoukseen osallistuminen vaatii ennakkoilmoittautumisen, joka on tehtävä 13.4.2021 klo 23:59 mennessä. Ennakkoilmoittautua voit tästä linkistä: https://forms.gle/D1mRzp1FvvzEo92g8

Ennakkoilmoittautuneet piirin jäsenet saavat etäosallistumislinkin 14.4.2021 ennen kokouksen alkua siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka ovat ennakkoilmoittautumisen yhteydessä ilmoittaneet. Samalla lähetetään kokouksessa käsiteltävä toimintakertomus ja tilinpäätös.

Microsoft Team -alusta ei vaadi rekisteröitymistä. Mahdolliset äänestykset toteutetaan sähköisessä järjestelmässä. Lisätiedot ja ohjeet äänestyksiin saatte kokouksessa.

Muistathan, että jäsenmaksu tulee maksaa ennen kokousta, jos tahdot osallistua kokoukseen. Mikäli maksusuoritus ei näy jäsenrekisterissä kevätkokoukseen mennessä, tulee maksusuorituksesta toimittaa tosite (esim. kuvakaappaus verkkopankista) tai valmistautua esittämään se kokouksesta erillisessä videoyhteydessä kokousedustajien toteamisen yhteydessä. Voit tarkistaa jäsenmaksusi tilanteen Kaakkois-Suomen Kokoomusnuorten järjestökoordinaattorilta Lassi Hynyseltä (lassi.hynynen@kokoomusnuoret.fi)

* Valloillaan olevan Covid-19-epidemian takia piirihallitus on päättänyt järjestää kokouksen etäyhteyksiä hyödyntäen vedoten lain väliaikaisesta poikkeamisesta osakeyhtiölaista, asunto-osakeyhtiölaista, osuuskuntalaista, yhdistyslaista ja eräistä muista yhteisölaeista Covid-19-epidemian leviämisen rajoittamiseksi 5.3 §:ään, vaikka piirin säännöt ei tätä mahdollistaisikaan.

Ystävällisin terveisin,

Aleksi Kurki