maanantaina

Verkossa

Kansakoulukuja 3, Helsinki, Suomi

Ylimääräinen piirikokous

Tervetuloa Uudenmaan Kokoomusnuoret ry:n ylimääräiseen piirikokoukseen maanantaina 4.10. klo 18.00. Kokouksessa nimetään Uudenmaan Kokoomusnuorten varaedustajat Kokoomuksen Nuorten Liiton varsinaiseen liittokokoukseen 2021.

Kokoukseen osallistutaan piirihallituksen päätöksellä vallitsevan pandemiatilanteen takia etäyhteyksin. Piirihallituksen päätös perustuu lakiin väliaikaisesta poikkeamisesta osakeyhtiölaista, asunto-osakeyhtiölaista, osuuskuntalaista, yhdistyslaista ja eräistä muista yhteisölaeista (375/2021).

Kokoukseen edellytetään ennakkoilmoittautumista. Kokoukseen on ilmoittauduttava ke 30.9.2021 klo 23:59 mennessä lomakkeella osoitteessa https://forms.gle/rqmEjVeuED6zE2ib6. Sähköiseen kokousympäristöön pääsevät ja äänestysjärjestelmän käyttöoikeudet saavat vain ennakkoon määräaikaan mennessä ilmoittautuneet kokousedustajat. Kokoukseen ei ole mahdollisuutta osallistua ilman määräaikaan mennessä tehtyä ennakkoilmoittautumista.

Varsinainen kokouskutsu ja esityslista: https://docs.google.com/document/d/1dfpu3DWu2NhUpRF3nKHSHCu5AOUJ0rU4fIvkIIo37BY/edit?usp=sharing.

Lisätietoa antavat:

Puheenjohtaja, Emma Holsti