Helsingin Kokoomusnuoret tukee Kirsi Pihaa pormestariehdokkaaksi

Tiedote

Helsingin Kokoomusnuoret tukee Kirsi Pihaa Helsingin Kokoomuksen pormestariehdokkaaksi. Helsingin Kokoomusnuorten piirihallitus päätti Pihan tukemisesta 1.2. kokouksessaan.

”Meille Pihan tukeminen oli helppo päätös. Voimme ilomielin allekirjoittaa Pihan näkemyksen siitä, miten Helsingissä inhimillinen, ekologinen ja taloudellinen kantokyky ovat ratkaisevassa asemassa”, Helsingin Kokoomusnuorten puheenjohtaja Tella Soini kertoo.

”Myös me olemme Pihan kanssa samaa mieltä siitä, että elinvoimainen pääkaupunki tarvitsee ennen kaikkea yrityksiä ja että niiden mahdollisuudet toimia tulee taata. Helsingin tulee yritysten ohella olla myös yksilöille houkutteleva: tätä myös Piha alleviivaa”, Helsingin Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja Henri Weck sanoo.

”Yhdymme myös Pihan ajatukseen siitä, että ilman ekologista kantokykyä meillä ei ole tulevaisuutta. Kaupungit ovat erittäin keskeisessä roolissa ilmastonmuutoksen torjunnassa”, Soini muistuttaa.

Piha toimii tällä hetkellä viestintäyrittäjänä perustamassaan Ellun Kanat -viestintätoimistossa. Hän on aiemmin toiminut myös kansanedustajana, europarlamentaarikkona sekä Helsingin kaupunginvaltuutettuna.

Helsingin Kokoomus valitsee pormestariehdokkaansa piirikokouksessaan.

Lisätietoja:

Soini Tella