Kokoomusnuoret hakee pääsihteeriä

Tiedote

Kokoomuksen Nuorten Liitto on valtakunnallinen poliittinen nuorisojärjestö. Kokoomusnuoria toimii muun muassa kaupunginvaltuustoissa, aluevaltuustoissa, eduskunnassa ja Euroopan parlamentissa sekä lukuisissa muissa yhteiskunnallisissa tehtävissä. Nämä toimijat tekevät meistä maan vaikutusvaltaisimman poliittisen nuorisojärjestön.

Haemme pääsihteeriä johtamaan liiton operatiivista toimintaa ja vastaamaan henkilöstöstä. Pääsihteeri vastaa siitä, että toiminnassa saavutetaan luottamushenkilöjohdon asettamat tavoitteet ja päämäärät. Pääsihteerin vastuulla on erityisesti liiton talous, hallinto ja järjestötyö. Pääsihteeri toimii liiton henkilöstön esimiehenä ja puheenjohtajan työparina.

Odotamme pääsihteeriltä vahvaa toimeenpano- ja organisointikykyä sekä näkemystä ja intohimoa toimintamme kehittämiseen. Pääsihteerin tulee tuntea ja ymmärtää järjestöorganisaation johtamista sekä taloutta ja hallintoa. Hänellä tulee myös olla edellytykset onnistua kannustavana ja innostavana esimiehenä.

Edellytämme tehtävään valittavalta henkilöltä kokoomuslaista maailmankatsomusta sekä kokemusta poliittiselta kentältä työskentelystä. Arvostamme erityisesti soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai loppuvaiheessa olevia opintoja sekä poliittisen toiminnan ja Kokoomus-konsernin monipuolista tuntemusta. Tämän lisäksi tehtävän menestyksekäs hoitaminen vaatii joustavuutta, esimieskokemusta sekä ongelmanratkaisu- ja paineensietokykyä.

Pääsihteerin tehtävä on sääntöjen nojalla kolmen (3) vuoden määräaikainen. Pääsihteeri työskentelee pääasiallisesti liiton keskustoimistolla Helsingin Töölössä. Työhön liittyy matkustamista sekä ilta- ja viikonlopputöitä. Työskentely tapahtuu tiiviissä yhteistyössä liiton luottamushenkilöiden kanssa. Pääsihteerin lähiesihenkilönä toimii liiton puheenjohtaja.

Lähetä hakemus palkkatoiveineen sekä ansioluettelo sähköpostiosoitteeseen ida.leino@kokoomusnuoret.fi. Hakemuksia ei palauteta. Hakuaika päättyy sunnuntaina 27.11.2022 klo 23.59. Haastattelut pidetään viikolla 48. Päätös valittavasta henkilöstä tehdään sopivan henkilön löydyttyä ja työsuhde alkaa mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja:

Leino Ida

Kokoomusnuorten puheenjohtaja

ida.leino@kokoomusnuoret.fi

Poliittisen valmistelun, viestinnän ja vaikuttamisen johtaminen, edustaminen