Kaakkois-Suomen Kokoomusnuoret

Tervetuloa mukaan!

Keitä me olemme?

Kaakkois-Suomen Kokoomusnuoret ry on yksi Kokoomuksen Nuorten Liiton kahdestatoista piirijärjestöstä. Toiminta-alueenamme on Kymenlaakson, Etelä-Karjalan ja Etelä-Savon maakunnat, eli Kaakkois-Suomen vaalipiiri kokonaisuudessaan. Toimintamme keskuksia ovat Kouvola, Kotka, Lappeenranta ja Mikkeli, mutta innokkaita toimijoitamme löytyy myös muualta, esimerkiksi Iitistä ja Mäntyharjulta.

Kaikille vaikuttamisesta kiinnostuneille muodostamme väylän eteenpäin – olipa kyse paikallispolitiikasta tai puolueyhteisön kautta vaikuttamisesta. Koulutamme jäsenistöämme, ideoimme uutta ja otamme rohkeasti kantaa.

Vuotuisesta toimintakalenteristamme löydät niin erilaisia seminaareja, tutustumiskäyntejä kuin rentoja bileitäkin. Takaamme, että joukossamme on hauskaa ja toiminta on antoisaa, olitpa sitten poliitikonalku tai bailaaja.

Tärkeintä on hyvä porukka ja yhdessä tekeminen. Siksi haluamme nähdä sinut joukossamme mukana!

Tervetuloa Kaakkoon!

Paikallisyhdistykset

Kotkan Seudun Kokoomusnuoret

Perinteikäs paikallisyhdistys Etelä-Kymenlaaksossa. Toimintamme keskus on Kotka, mutta pyrimme toimimaan koko seudulla, eli Haminaa, Pyhtäätä, Virolahtea ja Miehikkälää myöten. Pääosa toimijoistamme on opiskelijoita, joten erityisesti opiskelijoiden asiat ovat meille tärkeitä. Ajamme luonnollisesti oikeistolaisempaa politiikkaa - ja niinistöläiselle talouspolitiikallehan tässä konkurssipesässä olisi käyttöä! Puheenjohtajana toimii Niklas Karhu.

Kouvolan Seudun Kokoomusnuoret

Kouvolan Seudun Kokoomusnuoret on Kaakkois-Suomen alueen suurin paikallisyhdistys ja toimii myös tiiviissä yhteistyössä alueen muiden paikallisyhdistysten ja piirijärjestön kanssa. Yhdistys toimii pohjoisessa Kymenlaaksossa, eli Kouvolan ja Iitin alueella. Kouvolan paikallisyhdistyksen yksi tulostavoitteista on lisätä nuorten hyvinvointia alueellamme. Tähän olemme pyrkineet järjestämällä tilaisuuksia, joihin jokaisen on helppo tulla ja oppia vaikuttamisen perusteita. Puheenjohtajana toimii Veijo Tikka. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Lappeenrannan Kokoomusnuoret

Nuorten kokoomuslaisten toiminnalla on Lappeenrannassa jo kymmenien vuosien perinteet. LKN:n riveistä on lähtöisin muun muassa nykyinen lappeenrantalainen kansanedustaja Jukka Kopra. Yhdistyksen tehtävänä on ollut aktiivinen vaikuttaminen Lappeenrannan päätöksentekoon tuomalla esille nuori oikeistolainen mielipide erilaisin vaikuttamisen keinoin. Kunnallisvaaleissa ehdolle asettuminen, mielipidekirjoitusten julkaiseminen ja tapahtumien järjestäminen on ollut varsinainen osa vaikuttamisen keinoja. Tervetuloa mukaan! Puheenjohtajana toimii Juho Liiri.

Mikkelin Kokoomuksen Nuoret

Mikkelin Kokoomuksen Nuoret on kokoomusnuorten paikallisyhdistys Mikkelissä. Tarjoamme mikkeliläisille 15-30-vuotiaille nuorille mahdollisuuden vaikuttaa, oppia ja osallistua nuorekkaassa ja oikeistolaisessa seurassa. Järjestämäämme toimintaan kuuluu yritysvierailuja, luentoja, keskustelutilaisuuksia, koulutustapahtumia ja rennompia virkistystilaisuuksia. Näymme ja kuulumme myös osana muita paikallisia tapahtumia, kuten paikallismedioissakin. Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan! Puheenjohtajana toimii Samir Pietarinen.

Ollaan yhteyksissä!

Piirijärjestö pitää majaa Kaakkois-Suomen Kokoomuksen kanssa samoissa tiloissa Kouvolassa ja Mikkelissä. Jos joku asia askarruttaa, ota yhteyttä. Meille voi soittaa, mailata tai vaikka tulla käymään!

Jos haluat mukaan toimintaan, mutta et vielä tunne ketään, niin ole rohkeasti yhteydessä puheenjohtajaan Eveliinaan tai piiristä vastaavaan järjestösuunnittelijaan Samueliin. Tutustutamme sinut porukkaan!

Kaakkois-Suomen Kokoomusnuoret Instagramissa

Paul Brooker flickr.com/trojanllama