Oulun Läänin Kokoomusnuoret

Tervetuloa Oulun Läänin Kokoomusnuorten sivuille.

Oulun Läänin Kokoomusnuoret ry tunnustaa avoimesti sinistä väriä ja pyrkii lisäämään kokoomuksen kannatusta nuorten keskuudessa.
Yksilönvapaus ja vastuu itsestä, muista sekä elinympäristöstä ja koko yhteiskunnasta ovat toimintamme lähtökohta.

Piiri toimii aktiivisesti ja järjestää muun muassa koulutus- ja keskustelutilaisuuksia,
retkiä ja illanviettoja, sekä osallistuu Kokoomuksen Nuorten Liiton sekä muiden piirien järjestämiin tapahtumiin.
Oulun Läänin Kokoomusnuoret ry näkyy ja kuuluu myös kunta- ja aluepolitiikassa.

Toiminnallaan piiri pyrkii nostamaan nuorten, etenkin jäsenistönsä, yhteiskunnallista tietoutta ja aktiivisuutta,
ottamaan kantaa ja vaikuttamaan tärkeinä pitämiinsä asioihin.

Toiminta on avointa ja tapahtumiin ovat tervetulleita kaikki politiikasta ja toiminnasta kiinnostuneet.

Oulun Läänin Kokoomusnuoret Instassa

Tervehdys! Olen Taru Kulmakka ja toimin piirihalli Tervehdys! Olen Taru Kulmakka ja toimin piirihallituksen jäsenenä. Kokoomusnuoriin olen liittynyt vuonna 2014 ja aktiivisin toimintani on kohdistunut eri kampanjoissa avustamiseen. On tärkeää, että nuorten ääni kuuluu tulevaisuudessa vähintään yhtä voimakkaasti niin kunnallisessa kuin kansallisessakin vaikuttamisessa, ja haluan olla omalta osaltani tukemassa tätä tavoitetta😊

#kokoomus #kokoomusnuoret #olkn kuva: Eveliina Erkkilä
Moikka! Olen Aurora Lehtosaari, 20 vuotta. Liityin Moikka! Olen Aurora Lehtosaari, 20 vuotta. Liityin Kokoomusnuoriin 2017 keväällä, joten jäsenyyttä alkaa kohta olla kolme vuotta täynnä. Kokemusta löytyy piiri- ja paikkaritasolta. Eniten kiinnostaa talous ja turvallisuus. Vapaus on mulle tärkein arvo. Nähdään tapahtumilla!

#kokoomus #kokoomusnuoret #olkn kuva: Eveliina Erkkilä
Hei! Olen Atte Syväniemi ja toimin piirihallituks Hei! Olen Atte Syväniemi ja toimin piirihallituksen jäsenenä. Kokoomusnuoriin liityin vuonna 2014 ja olen sen jälkeen toiminut erilaisissa luottamustehtävissä niin piiri- kuin liittotasolla. Fanitan Sveitsin yhteiskuntamallia 🇨🇭 Haluan myös lisätä yksilön vapautta jokaisella sektorilla Suomessa. Arki pyörähtää sähkötekniikan opintojen parissa Oulun Yliopistolla ja töissä 5G integraatiossa.

#kokoomus #kokoomusnuoret #olkn kuva: Eveliina Erkkilä
Moroo, olen Paavo Koho, neljännen vuoden lääket Moroo, olen Paavo Koho, neljännen vuoden lääketieteen opiskelija. Politiikassa kultaisena sääntönä itselleni on vapauden korostaminen, joka on ihmisarvoista tärkein. Tervetuloa mukaan toimintaan, jos herää kysyttävää niin laita viestiä Instagramissa tai Facebookissa. 😊

#kokoomus #kokoomusnuoret #olkn kuva: Eveliina Erkkilä
Moikka! Olen Laura, piirin varapuheenjohtaja ja @o Moikka! Olen Laura, piirin varapuheenjohtaja ja @oulunkokoomuksennuoret puheenjohtaja 2020.
Kokoomusnuoriin liityin pari vuotta sitten, enkä ole hetkeäkään katunut! Politiikassa lempiaiheitani ovat turvallisuus- ja talouspolitiikka. Omalta osaltaan myös kansainvälisyys kiinnostaa. Tai oikeastaan, kaikki kiinnostaa 🤓 Jos haluut mukaan toimintaan, mulle voi aina laittaa viestiä! Kiinni saa vaikka DM:llä.

#kokoomus #kokoomusnuoret #olkn kuva: Eveliina Erkkilä
Hei, Olen Sebastian Stenfors ja tosi mahtavaa olla Hei, Olen Sebastian Stenfors ja tosi mahtavaa olla tänä vuonna puheenjohtajana!
Päivätyökseni olen kiinteistöautomaatioyrittäjä, vaikkakin koulutus on tuolta markkinoinnista Oulun Yliopistolta. Poliittisesti olen työ- ja talouspolitiikkaan keskittynyt maltillinen oikeistoliberaali. Tule mukaan tekemään Oulun Läänistä kokoomusnuorten vuoden piiri 💙

#kokoomus #kokoomusnuoret #olkn Kuva: Eveliina Erkkilä
Sebastian ja Paavo kävivät Oulun kaupunginvaltuu Sebastian ja Paavo kävivät Oulun kaupunginvaltuutetun Niilon kanssa ständeilemässä #OPI20 -messuilla 🤩
Oulun Läänin Kokoomusnuoret toivottavat kaikille Oulun Läänin Kokoomusnuoret toivottavat kaikille hyvää itsenäisyyspäivää! #isänmaa #sankarihaudat 💙
Janne ja opetuslapset! OLKN vierailulla eduskunnas Janne ja opetuslapset! OLKN vierailulla eduskunnassa ennen Kokoomusnuorten liittokokousta 😎 #eduskunta
Uskomaton tulos! Ääniä yhteensä 381 🥳 Kiito Uskomaton tulos! Ääniä yhteensä 381 🥳 Kiitos kaikille upeasta vaalikampanjasta 💙
https://www.kokoomusnuoret.fi/kannanotot/2019/11/y https://www.kokoomusnuoret.fi/kannanotot/2019/11/ydinvoima-luokiteltava-vihreaksi-sahkoksi-eussa/ Uutta kannaria! Jos et ole vielä lukenut, käy ihmeessä 🤩 #ydinvoima #eu #ilmastopolitiikka
Tänään koulutettiin meidän kolmeatoista mahtav Tänään koulutettiin meidän kolmeatoista mahtavaa ehdokasta!  Kouluttajana vaalikonkari @niiloheinonen 💙 #äänestäpoliittista #edarivaalit #kokoomus
Oulun Läänin Kokoomusnuoret rantautuvat syksyise Oulun Läänin Kokoomusnuoret rantautuvat syksyiseen Kajaaniin!
Tule siis tapaamaan meitä Kajjjaaniin!
Tapahtumassa on tarjolla pizzaa ja hyvää seuraa! Vt. puheenjohtajamme Reza Abdali on myös tulossa pitämään poliittisen tilannekatsauksen. Jos et vielä ole jäsen, tässä on oiva tilaisuus tutustua Kokoomusnuoriin ☺️ #kokoomusnuoret
Nähdään Kajaanissa! 💬MITÄ? Pizzaa & Politiikkaa
📍MISSÄ? Kajaanin piiritoimisto, Kauppakatu 36
📅MILLOIN? torstaina 31.10 klo 18 alkaen.
💰MITÄ MAKSAA? Ei yhtään mitään!
Lisätietoja:

Aurora Lehtosaari, p. 0400 979 202
Veronika Jokikokko, p. 044 091 2798
Lauantaina pidetään Kokoomusnuorten puheenjohtaj Lauantaina pidetään Kokoomusnuorten puheenjohtajavaalikiertue Oulussa! Tapahtuma järjestetään Kahvila Stockholmissa klo 15-17. Sen jälkeen voimme siirtyä Porvarit bissellä -tyylisesti jatkamaan lauantaita! Tapahtumassa on mukana myös @janneheikkinen 💙
Nähdään lauantaina! 🤗
Tervetuloa ideoimaan liittokokousaloitteita sekä Tervetuloa ideoimaan liittokokousaloitteita sekä loppuvuoden toimintaa 4.10. klo 18 alkaen piiritoimistolle.😊 Illassa tarjolla pientä purtavaa ja juotavaa. 🥤 💬MITÄ? Aloiteilta & Järjestötoiminnan ABC
📍MISSÄ? Pohjois-Pohjanmaan Kokoomuksen piiritoimisto, Vanhantullinkatu 4, 5krs
📅MILLOIN? perjantaina 4.10. klo 18 💰MITÄ MAKSAA? Ei mitään!
Tapahtuma on avoin kaikille, olit sitten toiminnasta kiinnostunut tai  jäsen - tervetuloa!
Lisätietoja:

Aurora Lehtosaari, puheenjohtaja
p. 0400 979 202

Veronika Jokikokko, Järjestökoordinaattori
p. 044 091 2798
Kiitos vielä viime viikonloppuisista rapujuhlista Kiitos vielä viime viikonloppuisista rapujuhlista! Vuoden päästä taas juhlitaan 🥳🦐 #perinteiset #rapujuhlat
Kokoomusnuoret pitää tärkeänä, että jatkossa Kokoomusnuoret pitää tärkeänä, että jatkossakin kansalaisjärjestökentän, tieteen ja taiteen rahoitus on riippumatonta poliittisista suhdanteista. Avustusjärjestelmän on perustuttava lainsäädännössä määriteltyihin tavoitteisiin. Avustusten suuruuden on määräydyttävä avustusviranomaisen määrittelemien ehtojen perusteella. Kokoomusnuoret pitää tärkeänä, että julkisen rahoituksen lisäksi myös yksityisen rahoituksen roolia vahvistetaan. Linkki juttuun biossa!
#kokoomusnuoret #veikkaus
Oulun Läänin Kokoomusnuoret järjestää perjant Oulun Läänin Kokoomusnuoret järjestää perjantaina 9.8. klo 18 kaikille jäsenille & muille kiinnostuneille Megazone-illan Oulun pelibunkkerissa. 🔫 Megazone on omakustanteinen, hinnat:
 9,5€ normaalihinta
 8€ opiskelijakortilla 🔫 Mukaan kannattaa varustautua liikuntaan sopivilla vaatteilla
🔫 ELI tavataan perjantaina 9.8. kello 18:00 Oulun pelibunkkerilla
Mukaan ovat tervetulleita kaikki! 🔫

Aurora Lehtosaari  040 097 9202
Ajatustenvaihtoa oppositiopolitiikasta liiton puhe Ajatustenvaihtoa oppositiopolitiikasta liiton puheenjohtajan ja piirin oman kansanedustajan kanssa!
#kokoomusnuoret 💙
Jassun kesäboolien osallistujia 💙 Jassun kesäboolien osallistujia 💙
Aluekoordinaattorin kesäboolit alkavat puolen tun Aluekoordinaattorin kesäboolit alkavat puolen tunnin päästä! Oothan tulossa? 😍 #sangria #kesäbooli
#summergames #kokoomusnuoret ☀️💙 #summergames #kokoomusnuoret ☀️💙
Historia on näyttänyt, että Euroopan unioni on Historia on näyttänyt, että Euroopan unioni on suoriutunut vahvasti perustehtävästään rauhan ja vakauden edistäjänä ja turvaajana. EU-politiikkamme on perustuttava oikeusvaltioon, vapaisiin markkinoihin ja tehokkaaseen hallintoon, ja perusarvoista, kuten liberaalista demokratiasta ja yksilönvapauksista, on pidettävä tiukasti kiinni. 🇪🇺⁣
⁣
Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet voi ratkaista vain kansainvälisellä tasolla. Kokoomusnuoret on sitoutunut puolustamaan Euroopan unionia ja eurooppalaista yhteistyötä ja yhdentymistä. Ääni nuorelle kokoomuslaiselle on ääni Euroopalle. 🇪🇺⁣
⁣
Ennakkoäänestys on auki vielä tänään, muistathan käyttää ääntäsi!✏ ✉️
Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet voi ratkaista vain kansainvälisellä tasolla. Yhtenäinen Eurooppa kykenee puolustamaan oikeusvaltiota, demokratiaa ja yksilönvapauksia, suojelemaan ympäristöä, tuomaan maailmaan kestävää kasvua ja ratkaisemaan turvallisuushaasteita paremmin kuin mikään sen jäsenistä yksin kykenee. Kokoomusnuoret on sitoutunut puolustamaan Euroopan unionia ja eurooppalaista yhteistyötä ja yhdentymistä. Ääni nuorelle kokoomuslaiselle on #ääniEuroopalle. 🇪🇺 Katso nuoret ehdokkaamme nettisivuiltamme!
Paul Brooker flickr.com/trojanllama

Piirihallitus 2020
Sebastian Stenfors Puheenjohtaja
Laura Teittinen Varapuheenjohtaja