Oulun Läänin Kokoomusnuoret

Tervetuloa Oulun Läänin Kokoomusnuorten sivuille.

Oulun Läänin Kokoomusnuoret ry tunnustaa avoimesti sinistä väriä ja pyrkii lisäämään kokoomuksen kannatusta nuorten keskuudessa.
Yksilönvapaus ja vastuu itsestä, muista sekä elinympäristöstä ja koko yhteiskunnasta ovat toimintamme lähtökohta.

Piiri toimii aktiivisesti ja järjestää muun muassa koulutus- ja keskustelutilaisuuksia,
retkiä ja illanviettoja, sekä osallistuu Kokoomuksen Nuorten Liiton sekä muiden piirien järjestämiin tapahtumiin.
Oulun Läänin Kokoomusnuoret ry näkyy ja kuuluu myös kunta- ja aluepolitiikassa.

Toiminnallaan piiri pyrkii nostamaan nuorten, etenkin jäsenistönsä, yhteiskunnallista tietoutta ja aktiivisuutta,
ottamaan kantaa ja vaikuttamaan tärkeinä pitämiinsä asioihin.

Toiminta on avointa ja tapahtumiin ovat tervetulleita kaikki politiikasta ja toiminnasta kiinnostuneet.

Piirihallitus 2020
Sebastian Stenfors Puheenjohtaja
Laura Teittinen Varapuheenjohtaja
Jasmin Urpilainen Taloudenhoitaja
Atte Syväniemi
Aurora Lehtosaari
Eveliina Erkkilä
Paavo Koho
Taru Kulmakka

Heidi Hanhela Piirikummi

Piiritoimisto
Vanhantullinkatu 4, 5.krs
90100 Oulu

Pohjois-Pohjanmaan Kokoomus

Kainuun Kokoomus

Jokikokko Veronika

Järjestökoordinaattori

veronika.jokikokko@kokoomusnuoret.fi

Piiri- ja paikallistoiminnan tukeminen, jäsenyyteen liittyvät asiat (Oulun Lääni, Savo-Karjala, Kaakkois-Suomi)

Oulun Läänin Kokoomusnuoret Instassa

Tiukka poliittinen tilannekatsaus puolueen varapuh Tiukka poliittinen tilannekatsaus puolueen varapuheenjohtaja Häkkäsen kanssa tänään Konst O. Delissä!
Haluatko vaikuttaa kotikuntasi asioihin? Oletko po Haluatko vaikuttaa kotikuntasi asioihin? Oletko pohtinut lähteväsi ehdolle kuntavaaleihin 2021?

Torstaina 27.2. Oulun Kokoomus järjestää piiritoimistolla vaikuttamisesta kiinnostuneille kuntavaali-illan! Illan aikana käydään läpi yleistä asiaa tulevista kuntavaaleista ja keskustellaan Oulun Kokoomuksen tavoitteista.

Keskustelua voidaan jatkaa nuorten näkökulmasta klo 19.30 alkaen Jumpru Pubissa Oulun Kokoomuksen Nuorten Porvarit bissellä -tapahtumassa. Nappaa siis kaveri kainaloon ja tule mukaan tapahtumiin!
Lisätietoja kuntavaali-illasta:
Lisätietoja Porvarit bissellä -tapahtumasta:
Hei! Olen Eveliina eli tutummin Eve, Oulun Lääni Hei! Olen Eveliina eli tutummin Eve, Oulun Läänin kokoomusnuorten piirihallituksen 2020 jäsen.

Valmistun keväällä Oulun yliopistolta arkkitehdiksi, joten erityisesti minua kiinnostaa maankäyttöön ja rakentamiseen liittyvä politiikka. Vapaa-aikani kuluu tehokkaasti yrittäjyyteen keskittyvän järjestön OuluES eli Oulu Entrepreneurship Societyn sekä oman sivubisnekseni Ööga Visualsin parissa - teen valokuvausta ja graafista suunnittelua, joten minut voikin bongata usein kameran takaa!
#kokoomus #kokoomusnuoret #olkn
Moikka! Olen Urpilaisen Jasmin ja toimin piirihall Moikka! Olen Urpilaisen Jasmin ja toimin piirihallituksessa taloudenhoitajana. Kokoomusnuoriin olen liittynyt joulukuussa 2017 ja voin rehellisesti sanoa, että järjestötoiminta on antanut paljon enemmän kuin ottanut. Olen tutustunut uusiin, mahtaviin ihmisiin ja oppinut paljon uutta sekä järjestötoiminnasta että politiikasta. Mukavaa kevään odotusta!

#kokoomus #kokoomusnuoret #olkn kuva: Eveliina Erkkilä
Tervehdys! Olen Taru Kulmakka ja toimin piirihalli Tervehdys! Olen Taru Kulmakka ja toimin piirihallituksen jäsenenä. Kokoomusnuoriin olen liittynyt vuonna 2014 ja aktiivisin toimintani on kohdistunut eri kampanjoissa avustamiseen. On tärkeää, että nuorten ääni kuuluu tulevaisuudessa vähintään yhtä voimakkaasti niin kunnallisessa kuin kansallisessakin vaikuttamisessa, ja haluan olla omalta osaltani tukemassa tätä tavoitetta😊

#kokoomus #kokoomusnuoret #olkn kuva: Eveliina Erkkilä
Moikka! Olen Aurora Lehtosaari, 20 vuotta. Liityin Moikka! Olen Aurora Lehtosaari, 20 vuotta. Liityin Kokoomusnuoriin 2017 keväällä, joten jäsenyyttä alkaa kohta olla kolme vuotta täynnä. Kokemusta löytyy piiri- ja paikkaritasolta. Eniten kiinnostaa talous ja turvallisuus. Vapaus on mulle tärkein arvo. Nähdään tapahtumilla!

#kokoomus #kokoomusnuoret #olkn kuva: Eveliina Erkkilä
Hei! Olen Atte Syväniemi ja toimin piirihallituks Hei! Olen Atte Syväniemi ja toimin piirihallituksen jäsenenä. Kokoomusnuoriin liityin vuonna 2014 ja olen sen jälkeen toiminut erilaisissa luottamustehtävissä niin piiri- kuin liittotasolla. Fanitan Sveitsin yhteiskuntamallia 🇨🇭 Haluan myös lisätä yksilön vapautta jokaisella sektorilla Suomessa. Arki pyörähtää sähkötekniikan opintojen parissa Oulun Yliopistolla ja töissä 5G integraatiossa.

#kokoomus #kokoomusnuoret #olkn kuva: Eveliina Erkkilä
Moroo, olen Paavo Koho, neljännen vuoden lääket Moroo, olen Paavo Koho, neljännen vuoden lääketieteen opiskelija. Politiikassa kultaisena sääntönä itselleni on vapauden korostaminen, joka on ihmisarvoista tärkein. Tervetuloa mukaan toimintaan, jos herää kysyttävää niin laita viestiä Instagramissa tai Facebookissa. 😊

#kokoomus #kokoomusnuoret #olkn kuva: Eveliina Erkkilä
Moikka! Olen Laura, piirin varapuheenjohtaja ja @o Moikka! Olen Laura, piirin varapuheenjohtaja ja @oulunkokoomuksennuoret puheenjohtaja 2020.
Kokoomusnuoriin liityin pari vuotta sitten, enkä ole hetkeäkään katunut! Politiikassa lempiaiheitani ovat turvallisuus- ja talouspolitiikka. Omalta osaltaan myös kansainvälisyys kiinnostaa. Tai oikeastaan, kaikki kiinnostaa 🤓 Jos haluut mukaan toimintaan, mulle voi aina laittaa viestiä! Kiinni saa vaikka DM:llä.

#kokoomus #kokoomusnuoret #olkn kuva: Eveliina Erkkilä
Hei, Olen Sebastian Stenfors ja tosi mahtavaa olla Hei, Olen Sebastian Stenfors ja tosi mahtavaa olla tänä vuonna puheenjohtajana!
Päivätyökseni olen kiinteistöautomaatioyrittäjä, vaikkakin koulutus on tuolta markkinoinnista Oulun Yliopistolta. Poliittisesti olen työ- ja talouspolitiikkaan keskittynyt maltillinen oikeistoliberaali. Tule mukaan tekemään Oulun Läänistä kokoomusnuorten vuoden piiri 💙

#kokoomus #kokoomusnuoret #olkn Kuva: Eveliina Erkkilä
Sebastian ja Paavo kävivät Oulun kaupunginvaltuu Sebastian ja Paavo kävivät Oulun kaupunginvaltuutetun Niilon kanssa ständeilemässä #OPI20 -messuilla 🤩
Oulun Läänin Kokoomusnuoret toivottavat kaikille Oulun Läänin Kokoomusnuoret toivottavat kaikille hyvää itsenäisyyspäivää! #isänmaa #sankarihaudat 💙
Janne ja opetuslapset! OLKN vierailulla eduskunnas Janne ja opetuslapset! OLKN vierailulla eduskunnassa ennen Kokoomusnuorten liittokokousta 😎 #eduskunta
Uskomaton tulos! Ääniä yhteensä 381 🥳 Kiito Uskomaton tulos! Ääniä yhteensä 381 🥳 Kiitos kaikille upeasta vaalikampanjasta 💙
https://www.kokoomusnuoret.fi/kannanotot/2019/11/y https://www.kokoomusnuoret.fi/kannanotot/2019/11/ydinvoima-luokiteltava-vihreaksi-sahkoksi-eussa/ Uutta kannaria! Jos et ole vielä lukenut, käy ihmeessä 🤩 #ydinvoima #eu #ilmastopolitiikka
Tänään koulutettiin meidän kolmeatoista mahtav Tänään koulutettiin meidän kolmeatoista mahtavaa ehdokasta!  Kouluttajana vaalikonkari @niiloheinonen 💙 #äänestäpoliittista #edarivaalit #kokoomus
Oulun Läänin Kokoomusnuoret rantautuvat syksyise Oulun Läänin Kokoomusnuoret rantautuvat syksyiseen Kajaaniin!
Tule siis tapaamaan meitä Kajjjaaniin!
Tapahtumassa on tarjolla pizzaa ja hyvää seuraa! Vt. puheenjohtajamme Reza Abdali on myös tulossa pitämään poliittisen tilannekatsauksen. Jos et vielä ole jäsen, tässä on oiva tilaisuus tutustua Kokoomusnuoriin ☺️ #kokoomusnuoret
Nähdään Kajaanissa! 💬MITÄ? Pizzaa & Politiikkaa
📍MISSÄ? Kajaanin piiritoimisto, Kauppakatu 36
📅MILLOIN? torstaina 31.10 klo 18 alkaen.
💰MITÄ MAKSAA? Ei yhtään mitään!
Lisätietoja:

Aurora Lehtosaari, p. 0400 979 202
Veronika Jokikokko, p. 044 091 2798
Lauantaina pidetään Kokoomusnuorten puheenjohtaj Lauantaina pidetään Kokoomusnuorten puheenjohtajavaalikiertue Oulussa! Tapahtuma järjestetään Kahvila Stockholmissa klo 15-17. Sen jälkeen voimme siirtyä Porvarit bissellä -tyylisesti jatkamaan lauantaita! Tapahtumassa on mukana myös @janneheikkinen 💙
Nähdään lauantaina! 🤗
Tervetuloa ideoimaan liittokokousaloitteita sekä Tervetuloa ideoimaan liittokokousaloitteita sekä loppuvuoden toimintaa 4.10. klo 18 alkaen piiritoimistolle.😊 Illassa tarjolla pientä purtavaa ja juotavaa. 🥤 💬MITÄ? Aloiteilta & Järjestötoiminnan ABC
📍MISSÄ? Pohjois-Pohjanmaan Kokoomuksen piiritoimisto, Vanhantullinkatu 4, 5krs
📅MILLOIN? perjantaina 4.10. klo 18 💰MITÄ MAKSAA? Ei mitään!
Tapahtuma on avoin kaikille, olit sitten toiminnasta kiinnostunut tai  jäsen - tervetuloa!
Lisätietoja:

Aurora Lehtosaari, puheenjohtaja
p. 0400 979 202

Veronika Jokikokko, Järjestökoordinaattori
p. 044 091 2798
Kiitos vielä viime viikonloppuisista rapujuhlista Kiitos vielä viime viikonloppuisista rapujuhlista! Vuoden päästä taas juhlitaan 🥳🦐 #perinteiset #rapujuhlat
Kokoomusnuoret pitää tärkeänä, että jatkossa Kokoomusnuoret pitää tärkeänä, että jatkossakin kansalaisjärjestökentän, tieteen ja taiteen rahoitus on riippumatonta poliittisista suhdanteista. Avustusjärjestelmän on perustuttava lainsäädännössä määriteltyihin tavoitteisiin. Avustusten suuruuden on määräydyttävä avustusviranomaisen määrittelemien ehtojen perusteella. Kokoomusnuoret pitää tärkeänä, että julkisen rahoituksen lisäksi myös yksityisen rahoituksen roolia vahvistetaan. Linkki juttuun biossa!
#kokoomusnuoret #veikkaus
Oulun Läänin Kokoomusnuoret järjestää perjant Oulun Läänin Kokoomusnuoret järjestää perjantaina 9.8. klo 18 kaikille jäsenille & muille kiinnostuneille Megazone-illan Oulun pelibunkkerissa. 🔫 Megazone on omakustanteinen, hinnat:
 9,5€ normaalihinta
 8€ opiskelijakortilla 🔫 Mukaan kannattaa varustautua liikuntaan sopivilla vaatteilla
🔫 ELI tavataan perjantaina 9.8. kello 18:00 Oulun pelibunkkerilla
Mukaan ovat tervetulleita kaikki! 🔫

Aurora Lehtosaari  040 097 9202
Ajatustenvaihtoa oppositiopolitiikasta liiton puhe Ajatustenvaihtoa oppositiopolitiikasta liiton puheenjohtajan ja piirin oman kansanedustajan kanssa!
#kokoomusnuoret 💙
Jassun kesäboolien osallistujia 💙 Jassun kesäboolien osallistujia 💙
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: Cannot add access token directly to the shortcode.
Due to upcoming Instagram platform changes on June 1, 2020, it will no longer be possible for feeds to use access tokens directly in the shortcode. Remove the access token from the shortcode and connect an account on the plugin Settings page instead.

Paul Brooker flickr.com/trojanllama

Vapauta kartta