Savo-Karjalan Kokoomusnuoret

Pohjois-Karjalan laulumailta yli Pohjois-Savon metsien ja kukkuloiden aukeaa Savo-Karjalan piiri. Meitä yhdistää halu vaikuttaa ja tehdä Suomesta ja maailmasta parempi paikka myös huomenna.

Puolivallaton piirijärjestö

Kaksi maakuntaa, yksi piiri

Aktiivisinta toimintamme on alueen yliopistokaupungeissa: Kuopiossa ja Joensuussa, jotka ovat myös piirimme kahden tasa-arvoisen maakunnan keskuskaupunkeja. Aina tarvittaessa järjestämme toimintaa myös muissa laajan alueemme kunnissa, kuten Varkaudessa ja Iisalmessa – kysy rohkeasti, niin tulemme luoksesi. Asuitpa sitten kummassa maakunnassa tahansa, kauttamme pääset vaikuttamaan niin Kokoomuksen Nuorten liiton ja koko puolueen linjaan kuin paikallisiin ja arkisiin asioihin. Esimerkiksi Kuopion ja Joensuun kaupunginvaltuustoissa ja muissa luottamuspaikoissa on jäseniämme.

Lämpimästi tervetuloa mukaan puolivallattomaan joukkoomme!

Politiikkaa järjellä ja sydämellä

Me Savo-Karjalan Kokoomusnuorissa uskomme faktoihin ja tutkittuun tietoon perustuvaan päätöksentekoon. Yhteiskunnan kehittämisessä tulee olla mukana myös sydäntä ja ymmärrystä ihmisten erilaisista elämäntilanteista. Jokaisen ihmisen on voitava elää ainutkertainen elämänsä täyden potentiaalinsa mukaan. Yhteisiä arvojamme ovat ekologisuus, maltillinen liberalismi, vapaus, edistyksellisyys, suvaitsevaisuus, kansainvälisyys ja markkinamyönteisyys.

Tapahtumia ja paljon muuta

Järjestämme myös paljon erilaisia tapahtumia ja tilaisuuksia ympäri vaalipiiriä, osa politiikkaan ja ajankohtaisiin asioihin keskittyviä, osa taas vain rentoa yhdessäoloa! Esimerkiksi syyskuun alussa järjestämme perinteisen Koliseminaarin maamme kansallismaisemissa Kolilla, ja mukana on jälleen kerran loistavia puhujia. Tästä ja muista tapahtumistamme infoamme Facebook-sivuillamme.

Paikallisyhdistykset

Joensuun Kokoomusnuoret

Toimintamme on monipuolista ja riippuu siitä mitä tahdomme tehdä! Perinteisesti harrastamme erilaista yhteiskunnallista toimintaa ja välillä rentoudumme vaikkapa saunaillan merkeissä. Vaikka kattojärjestömme on Kokoomuksen Nuorten Liitto, se ei tarkoita etteikö jokainen saisi ajatella itsenäisesti. Meillä on aina vapaus ajatella, pohtia, keskustella ja väitellä. Kaikilla on oikeus olla oma itsensä, sillä meitä yhdistää yhteinen kokoomuslainen arvomaailma. Puheenjohtajanamme toimii Emilia Ihanus.

Kuopion Seudun Kokoomusnuoret

Olemme joukko nuoria Kuopiosta tai lähiseuduilta, joita yhdistää maltillinen liberalismi, edistyksellisyys, suvaitsevaisuus, kansainvälisyys, markkinamyönteisyys ja halu toimia vapaamman ja kaikin puolin hienomman tulevaisuuden puolesta! Lähde mukaan toimintaan, et tule katumaan! Puheenjohtajanamme toimii Simo Juuti.

Varkauden Kokoomusnuoret

Varkauden Kokoomusnuoret toivottaa sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan Kokoomusnuoriin! Puheenjohtajanamme toimii Saara Kainulainen.

Ole rohkeasti yhteydessä!

Jos haluat tulla mukaan toimintaan, mutta et vielä tunne ketään, niin ole rohkeasti yhteydessä puheenjohtajaan Emiliaan, varapuheenjohtaja Seraan tai järjestökoordinaattori Veronikaan. Tutustutamme sinut porukkaan!

Piirihallitus 2020
Emilia Ihanus puheenjohtaja
Sera Savolainen varapuheenjohtaja
Sakari Pääkkö
Simo Juuti
Joel Elmaci
Niina Paldanius
Samuel Tammekann
Paavo Kähkönen
Varajäset: Anna Soukkamäki & Ali Ibrahim
Piirikummi Maria Miala

Savo-Karjalan Kokoomusnuoret ry
Myllykatu 8
70110 Kuopio

Savo-Karjalan Kokoomus

Jokikokko Veronika

Järjestökoordinaattori

veronika.jokikokko@kokoomusnuoret.fi

Piiri- ja paikallistoiminnan tukeminen, jäsenyyteen liittyvät asiat (Oulun Lääni, Savo-Karjala, Kaakkois-Suomi)

Savo-Karjalan Kokoomusnuoret Instagramissa

Äänestä kaltaistasi, eli nuorta. Tänään ää Äänestä kaltaistasi, eli nuorta. Tänään äänestetään Suomen tulevaisuudesta. Ääni nuorelle kokoomuslaiselle on ääni kestävälle taloudelle ja korkealle työllisyydelle. Meidän piirissämme ääni nuorelle kokoomuslaiselle menee numerolla 23 💙 #vaalit2019 #kokoomusnuoret #äänikestävyydelle
TJ 3! Oletko löytänyt jo sopivan ehdokkaan? Täs TJ 3! Oletko löytänyt jo sopivan ehdokkaan? Tässä meidän @joel_elmaci jota voit äänestää numerolla 2️⃣3️⃣! Voit osoittaa tukesi vaihtamalla FB-profiilikuvaasi kyseiset kehykset, löydät ne hakusanalla Elmaci 2019 💙
#vaalit2019 #kokoomusnuoret
Meidän piirin Joel Elmaci nimettiin tänään edu Meidän piirin Joel Elmaci nimettiin tänään eduskuntavaaliehdokkaaksi kevään vaaleihin! 😍 Joel opiskelee Varkauden lukiossa ja aloittaa vuoden vaihteessa Suomen lukiolaisten liiton liittohallituksessa, ja tietysti myös meidän piirimme hallituksessa!
Tervetuloa mukaan kampanjaan - pääset mukaan tiimiin vaikkapa laittamalla DM meille tai Joelille! 🤩 #elmaci2019 #kokoomusnuoret #kokoomus #eduskuntavaalit #eduskuntavaalit2019 #puolivallattomat
Uudeksi puheenjohtajaksemme vuodelle 2019 on tänään piirin syyskokouksessa valittu Katri Vänninen @katrivanninen ja varapuheenjohtajaksi Sera Savolainen @serasavolainen ! Katri ja Sera muodostavat muuten myös piirimme historian ensimmäisen naispuheenjohtajiston! 😊🤩💎 Heidän lisäkseen ensi vuoden piirihallitukseen valittiin Joel Elmaci, Simo Juuti, Saara Kainulainen, Paavo Kähkönen, Oskar Mannelin ja Sakari Pääkkö. Lisäksi ennen puheenjohtajakautensa alkua Katri hoitaa loppuvuoden 2018 ajan piirin varapuheenjohtajan tehtäviä vpj Samuelin siirryttyä Kokoomusnuorten järjestösuunnittelijaksi. Onnea kaikille valituille! 💙💙💙 #puolivallattomat
#kokoomusnuoret
Tänään oli loistava ilta Kuopiossa pizzan ja po Tänään oli loistava ilta Kuopiossa pizzan ja politiikan äärellä! Kuulimme onnellisten maiden salaisuudesta kaupunginhallituksen vpj Pekalta, Henkka veti meille kattavan tilannekatsauksen Suomen politiikasta EU:hun ja ilmastonmuutokseen ja tupa oli täynnä yhteisistä asioista kiinnostuneita ihmisiä! 🤩🍕 Olit sitten kokoomusnuori tai muuten vain kiinnostunut, seuraa someamme, bongaa tulevat tapahtumat ensimmäisten joukossa ja tule mukaan! #puolivallattomat #kokoomusnuoret
Save the date! Toista kertaa järjestämämme Harj Save the date! Toista kertaa järjestämämme Harjoitusliittokokous Kuopiossa 27.10. – ohjelmassa ensin koulutusta liittokokouksen käytännöistä jonka jälkeen näytellään roolipelihengessä liittokokouksen eri vaiheita! Jos liittokokous kiinnostaa, haluat tietää miten kokouksessa vaikutetaan tai vaikkapa sisälläsi on upeiden poliittisten puheenvuorojen pitäjä joka vain odottaa sopivaa areenaa harjoittelua varten, niin tämä on juuri sinun tapahtumasi 🤩 #kokoomusnuoret
Suunnaksi kannattaa ottaa ensi torstaina Kuopio, s Suunnaksi kannattaa ottaa ensi torstaina Kuopio, sillä täällä se on taas, saunalautta! On jo todistettu kertaalleen, että saunalautalla on hyvä olla. Siksi menemmekin sinne uudestaan! Saunalautalla mukana palju ja uimismahdollisuuskin on. 🏊

Olit sitten konkari, untuvikko tai ei-vielä-kokoomusnuori, ei ole parempaa ja lupsakampaa tilaisuutta tavata uusia jäseniämme, jututtaa pitkän linjan aktiivejamme tai muuten vaan nauttia olosta ja kauniista kesäillasta! 😍🌅
Linkki tapahtumaan löytyy biostamme! 👉
#kokoomus #kokoomusnuoret #saunalautta #kuopio
Hyvää Pride-viikkoa! ❤️🧡💛💚💙💜 Hyvää Pride-viikkoa! ❤️🧡💛💚💙💜 Myös Savo-Karjalan Kokoomusnuoret ja sen paikallisyhdistykset ovat mukana edistämässä yhdenvertaisuutta ja tasa-arvoa! 🏳️‍🌈#loveislove #edistys #tasaarvo #yhdenvertaisuus #kokoomusnuoret #puolivallattomat #kokoomus #pride #prideweek #pridemonth #pride2018
Eilen otimme varaslähdön juhannukseen Joensuun s Eilen otimme varaslähdön juhannukseen Joensuun saunalautalla 😎 Vaikka tuulen vuoksi jäimme rannan tuntumaan nauttimaan kesästä, ei se tunnelmaa haitannut 😄 Seuraava Puolivallaton saunalautta tulossa Kuopiossa 5. heinäkuuta, stay tuned! #saunalautta #joensuu #kokoomusnuoret #kesä #puolivallatonkesä2018 #puolivallattomat #kokoomus
Koska kavereiden kanssa on aina hauskempaa, kesäk Koska kavereiden kanssa on aina hauskempaa, kesäkuun ajan Savo-Karjalan Kokoomusnuorilla on käynnissä jäsenhankintakilpailu! 3 eniten jäseniä hankkinutta saa palkinnoksi leffalippuja ja ilmaisen pääsyn kesän päätösbileisiin Kolilla 1.9.-2.9.!😍 Kysy siis rohkeasti kaveriasi mukaan ja kutsu vaikka tapahtumaan tutustumaan puolivallattomaan porukkaamme ja toimintaamme 😄 Ja #puolivallatonkesä2018 tarjoaa siihen tarkoitukseen erinomaisesti sopivia tapahtumia moneen eri lähtöön eri puolilla maakuntaa!
#puolivallattomat #kokoomusnuoret #kokoomus #politiikka #kesä
Savo-Karjalan kesä 2018 on tapahtumia täynnä! 🤩

Luvassa on kolme kuukautta puolivallatonta menoa niin Kuopiossa kuin Joensuussakin, ja kalenteria tullaan täydentämään vielä kesän kuluessa. Kesä huipentuu jälleen jo perinteeksi muodostuneeseen Koliseminaariin ja samoissa huikeissa kansallismaisemissa järjestettäviin kesän päätösbileisiin, niistä lisää myöhemmin! 🏞️ -------------------- Puolivallattomaan kesään kuuluu tietysti myös osallistuminen Kokoomusnuorten valtakunnallisille tapahtumille, josta ensimmäisenä saapuu legendaarinen Summer Games Hämeenlinnan Aulangossa, muistakaahan ilmoittautua jos ette ole vielä mukana!👌 Kalenteri siis talteen ja kesän viettoon! 😎☀️⛱️ #kokoomusnuoret #kokoomus #kesä #savo #karjala #puolivallattomat #puolivallatonkesä
Euroopan unioni on ollut kansainvälisesti ainutla Euroopan unioni on ollut kansainvälisesti ainutlaatuinen rauhanprojekti. Se on tuonut hyvinvointia ja vakautta Eurooppaan.
Suomen tulee jatkossakin olla kärkijoukossa rakentamassa yhteistä ja parempaa Eurooppaa meille kaikille! 💙🇪🇺🇫🇮 #eurooppapäivä #eu #euroopanunioni #europeanunion #peace #prosperity #kokoomusnuoret #kokoomus #puolivallattomat #europeday #europe
Joensuussa tapahtuu! 🙌👉 Joensuun Kokoomusnuo Joensuussa tapahtuu! 🙌👉 Joensuun Kokoomusnuoret järjestävät 23.4 kaupunginvaltuustovierailun.

Kokoontuminen on kauppaneuvoksen kahvilassa klo 17 ja lähtö kohti kaupungintaloa klo 18.00.

Tervetuloa mukaan!

#kokoomusnuoret #valtuustovierailu #joensuu #valtuusto #kaupunginvaltuusto #politiikka #kokoomus
Piirihallituksemme kävi tänään ryhmäytymässä mysteerihuoneessa, puolivallaton joukkue löi viisaat päänsä yhteen ja selvisi ulos erinomaisessa ajassa!✌️😎 #kekkosenkätyrit #mysteerihuone #kokoomus #kokoomusnuoret #puolivallattomat
#Repost @kokoomusnuoret ・・・ #kokoomusnuoret #Repost @kokoomusnuoret
・・・
#kokoomusnuoret on täynnä ihania supernaisia vuoden jokaisena päivänä! 💙💪🏻
Politiikan tekemiseen tarvitaan erilaisia ihmisiä. Naiset ovat usein aliedustettuina poliittisessa keskustelussa ja siksi haluamme nostaa esiin naistenpäivän kunniaksi politiikan supernaisiamme blogissamme. Linkki profiilissa 👆🏽 Jaa oma inspiroiva tarinasi tägillä #politiikansupernaiset
#naistenpäivä
Nyt vietetään uusien iltaa! Tuo mukana ystäväs Nyt vietetään uusien iltaa! Tuo mukana ystäväsi, niin vietetään mukava ilta Kuopiossa  Ravintola Canton Hinissa 30.1. klo 17:30 ja Joensuun Cosmicissa 31.1. klo 19! 💙 #kokoomusnuoret #kokoomus #politiikka #keilailu
This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.

Vapauta kartta

Lukitse kartta