Savo-Karjalan Kokoomusnuoret

Pohjois-Karjalan laulumailta yli Pohjois-Savon metsien ja kukkuloiden aukeaa Savo-Karjalan piiri. Meitä yhdistää halu vaikuttaa ja tehdä Suomesta ja maailmasta parempi paikka myös huomenna.

Puolivallaton piirijärjestö

Kaksi maakuntaa, yksi piiri

Aktiivisinta toimintamme on alueen yliopistokaupungeissa: Kuopiossa ja Joensuussa, jotka ovat myös piirimme kahden tasa-arvoisen maakunnan keskuskaupunkeja. Aina tarvittaessa järjestämme toimintaa myös muissa laajan alueemme kunnissa, kuten Varkaudessa ja Iisalmessa – kysy rohkeasti, niin tulemme luoksesi. Asuitpa sitten kummassa maakunnassa tahansa, kauttamme pääset vaikuttamaan niin Kokoomuksen Nuorten liiton ja koko puolueen linjaan kuin paikallisiin ja arkisiin asioihin. Esimerkiksi Kuopion ja Joensuun kaupunginvaltuustoissa ja muissa luottamuspaikoissa on jäseniämme.

Lämpimästi tervetuloa mukaan puolivallattomaan joukkoomme!

Politiikkaa järjellä ja sydämellä

Me Savo-Karjalan Kokoomusnuorissa uskomme faktoihin ja tutkittuun tietoon perustuvaan päätöksentekoon. Yhteiskunnan kehittämisessä tulee olla mukana myös sydäntä ja ymmärrystä ihmisten erilaisista elämäntilanteista. Jokaisen ihmisen on voitava elää ainutkertainen elämänsä täyden potentiaalinsa mukaan. Yhteisiä arvojamme ovat ekologisuus, maltillinen liberalismi, vapaus, edistyksellisyys, suvaitsevaisuus, kansainvälisyys ja markkinamyönteisyys.

Tapahtumia ja paljon muuta

Järjestämme myös paljon erilaisia tapahtumia ja tilaisuuksia ympäri vaalipiiriä, osa politiikkaan ja ajankohtaisiin asioihin keskittyviä, osa taas vain rentoa yhdessäoloa! Esimerkiksi syyskuun alussa järjestämme perinteisen Koliseminaarin maamme kansallismaisemissa Kolilla, ja mukana on jälleen kerran loistavia puhujia. Tästä ja muista tapahtumistamme infoamme Facebook-sivuillamme.

Paikallisyhdistykset

Joensuun Kokoomusnuoret

Toimintamme on monipuolista ja riippuu siitä mitä tahdomme tehdä! Perinteisesti harrastamme erilaista yhteiskunnallista toimintaa ja välillä rentoudumme vaikkapa saunaillan merkeissä. Vaikka kattojärjestömme on Kokoomuksen Nuorten Liitto, se ei tarkoita etteikö jokainen saisi ajatella itsenäisesti. Meillä on aina vapaus ajatella, pohtia, keskustella ja väitellä. Kaikilla on oikeus olla oma itsensä, sillä meitä yhdistää yhteinen kokoomuslainen arvomaailma. Puheenjohtajanamme toimii Emilia Ihanus.

Kuopion Seudun Kokoomusnuoret

Olemme joukko nuoria Kuopiosta tai lähiseuduilta, joita yhdistää maltillinen liberalismi, edistyksellisyys, suvaitsevaisuus, kansainvälisyys, markkinamyönteisyys ja halu toimia vapaamman ja kaikin puolin hienomman tulevaisuuden puolesta! Lähde mukaan toimintaan, et tule katumaan! Puheenjohtajanamme toimii Anna Soukkamäki.

Varkauden Kokoomusnuoret

Varkauden Kokoomusnuoret toivottaa sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan Kokoomusnuoriin! Puheenjohtajanamme toimii Saara Kainulainen.

Ole rohkeasti yhteydessä!

Jos haluat tulla mukaan toimintaan, mutta et vielä tunne ketään, niin ole rohkeasti yhteydessä puheenjohtajaan Sakariin tai piiristä vastaavaan järjestösuunnittelijaan Samueliin. Tutustutamme sinut porukkaan!

Savo-Karjalan Kokoomusnuoret Instagramissa

Vapauta kartta