Savo-Karjalan Kokoomusnuoret

Puolivallaton piirijärjestö

Keitä me olemme?

Savo-Karjalan Kokoomusnuoret ry:seen kuuluu paikallisyhdistyksiä ympäri Pohjois-Savon ja Pohjois-Karjalan maakuntien muodostamaa vaalipiiriä. Aktiivisinta toiminta on Kuopiossa ja Joensuussa.

Tahdomme edistää kokoomusnuorten arvojen ja kokoomusaatteen toteutumista piirimme alueella, ja innostaa nuoria ihmisiä mukaan työhön vapauden ja vastuun, mahdollisuuksien tasa-arvon, suvaitsevaisuuden, isänmaallisuuden ja sivistyksen puolesta.

Alueellisesti teemme yhteistyötä muiden poliittisten nuorisojärjestöjen, nuorisovaltuustojen sekä lukuisten muiden yhdistysten kanssa. Järjestämme koulutusta mm. politiikan eri osa-alueista, kokoustekniikasta, esiintymistaidosta sekä tietenkin bileitä! Tapaat siis aktiivisia kokoomusnuoria muuallakin kuin kokouksissa. Piiritoimisto sijaitsee Joensuussa ja aluetoimisto Kuopiossa.

Joukkueemme on helppo päästä mukaan. Tervetuloa Puolivallattomaan porukkaan!

Paikallisyhdistykset

Joensuun Kokoomusnuoret

Toimintamme on vaihtelevaa ja riippuu siitä mitä tahdomme tehdä! Perinteisesti harrastamme erilaista yhteiskunnallista toimintaa ja välillä rentoudumme vaikkapa saunaillan merkeissä. Vaikka kattojärjestömme on Kokoomuksen Nuorten Liitto, se ei tarkoita etteikö jokainen saisi ajatella itsenäisesti. Meillä on aina vapaus ajatella, pohtia, keskustella ja väitellä. Kaikilla on oikeus olla oma itsensä, sillä meitä yhdistää yhteinen kokoomuslainen arvomaailma.

Kuopion Seudun Kokoomusnuoret

Olemme joukko nuoria Kuopiosta tai lähiseuduilta, joita yhdistää maltillinen liberalismi, edistyksellisyys, suvaitsevaisuus, kansainvälisyys, markkinamyönteisyys ja halu toimia vapaamman ja kaikin puolin hienomman tulevaisuuden puolesta! Lähde mukaan toimintaan, et tule katumaan!

Varkauden Kokoomusnuoret

Varkauden Kokoomusnuoret toivottaa sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan Kokoomusnuoriin!

Ole rohkeasti yhteydessä!

Jos haluat tulla mukaan toimintaan, mutta et vielä tunne ketään, niin ole rohkeasti yhteydessä puheenjohtajaan Sakariin tai aluekoordinaattoriin Mitjaan. Tutustutamme sinut porukkaan!

Vapauta kartta

Lukitse kartta