Uudenmaan Kokoomusnuoret

Uudenmaan Kokoomusnuoret ry vaikuttaa uusmaalaisten nuorten asioihin. Toimintamme tarkoituksena on kouluttaa ja tukea nuoria kokoomuslaisia vaikuttajia. Toiminta-alueemme on koko Uudenmaan vaalipiiri.

Erityisen aktiivista toimintamme on Espoossa, Vantaalla, Keravalla, Tuusulassa ja Vihdissä. Myös monella muulla paikkakunnalla on kokoomusnuorten yhdistys. Kannattaa kysyä tarkemmin piiritoimistosta. Toiminta koostuu iloisen ja hauskan yhdessäolon lisäksi erilaisista yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen valmentavista koulutus- ja keskustelutilaisuuksista. Erityisesti kannamme huolta nuorten poliittisesta passiivisuudesta.

Yhteystiedot

Aluekoordinaattori vastaa järjestöllisistä ja jäsenasioista, puheenjohtajaan voit olla yhteydessä poliittisissa tai piirin johtamiseen liittyvissä asioissa.

Paikallisyhdistysten tai aluejärjestöjen puheenjohtajien tiedot löydät alta, kohdasta paikallisyhdistykset. Jos paikallisyhdistyksellä ei ole puheenjohtajaa, ole yhteydessä aluekoordinattoriin.

Piiritoimiston osoite:

Itäportti 4a