Medialle

Kokoomuksen Nuorten Liitto ry eli Kokoomusnuoret on vuonna 1928 perustettu poliittinen nuorisojärjestö, jonka arvoja ovat vapaus, vastuu ja välittäminen, sivistys, mahdollisuuksien tasa-arvo, isänmaallisuus ja kansainvälisyys sekä ekologinen kestävyys.

Kokoomusnuoret tarjoaa nuorille edellytyksiä vaikuttaa yhteiskunnassa ja menestyä politiikassa. Se kokoaa toimintansa piiriin alle 30-vuotiaat kokoomuslaiset. Se vaikuttaa Kokoomuksen puolueyhteisössä, valtakunnallisessa, alueellisessa ja paikallisessa päätöksenteossa, kansainvälisissä kattojärjestöissään, korkeakoulupolitiikassa sekä laajasti nuoriso- ja kansalaisjärjestökentällä.

Kokoomusnuoret on Kansallisen Kokoomuksen nuorisojärjestö. Kokoomusnuorten jäsenet ovat myös Kokoomuksen jäseniä.

Järjestö tunnetaan ruotsiksi nimellä Samlingspartiets Ungdomsförbund rf ja englanniksi Youth of the National Coalition Party.

LUE KOKOOMUSNUORTEN PERIAATEOHJELMA TÄÄLTÄ

LUE KOKOOMUSNUORTEN TAVOITEOHJELMA TÄÄLTÄ

LATAA KOKOOMUSNUORTEN LOGOT TÄÄLTÄ

LATAA KOKOOMUSNUORTEN GRAAFINEN ohjeisto TÄÄLTÄ

Haastattelut ja kommenttipyynnöt

Kokoomusnuorten äänenä julkisuudessa toimii liiton puheenjohtaja.

Piirijärjestöjen ja paikallisyhdistysten kannanotot ja julkilausumat eivät välttämättä edusta liiton virallista kantaa. Liiton arvot ja periaatteet määritellään liittokokouksen hyväksymässä periaateohjelmassa ja tavoitteet vuorovuosittain päivitettävässä tavoiteohjelmassa.

Tiedotteet ja kannanotot

Jos haluat vastaanottaa Kokoomusnuorten tiedotteita ja kannanottoja, voit ottaa yhteyttä poliittiseen suunnittelijaan (niilo.heinonen@kokoomusnuoret.fi).

Pajula Matias

Kokoomusnuorten puheenjohtaja

matias.pajula@kokoomusnuoret.fi

Poliittisen valmistelun, viestinnän ja vaikuttamisen johtaminen, edustaminen

Valokuvia

Kuvaaja: Essi Jäälinna

Lisää kuvia saat käyttöösi ottamalla yhteyttä viestintäsuunnittelija Essi Jäälinnaan (essi.jaalinna@kokoomusnuoret.fi).

Kuvia saa käyttää journalistisessa sekä kokoomusnuorten sisäisessä käytössä, kunnioittaen hyviä julkaisutapoja. Kuvien käytön yhteydessä tulee mainita kuvaaja.

Matias Pajula