Satakunnan Kokoomusnuoret

Satakunnan Kokoomusnuoret on aktiivinen Kokoomusyhdistys, joka vaikuttaa ajankohtaisiin asioihin. Haluamme tuoda esille nuorten, työnsäaloittaneiden ja opiskelijoiden näkökulmia. Tarjoamme mahdollisuuden vaikuttaa ajankohtaisiin asioihin niin liitto- kuin puoluetasolla. Tervetuloa mukaan!

Liity!

Satakunnan Kokoomusnuoret järjestää poliittisia tapahtumia, vierailuja kiinnostaviin kohteisiin sekä rentoja illanviettoja.

Satakunnan Kokoomusnuoret osallistuu lisäksi aktiivisesti liiton valtakunnallisille tapahtumille ja tekee yhteistyötä muiden piirijärjestöjen kanssa

Piiri järjestää myös vuosittain perinteisen SuomiAreena -illan Porissa!

Piirihallitus 2020:

Olli Lund, puheenjohtaja
Emin Karaca, varapuheenjohtaja
Rony Hopeakangas, sihteeri

Nelly Pitkänen
Nea Tarvainen
Elmo Hopeakangas
Robert Silenko
Kia Tarvainen
Anni Halminen
Felix Sandelin

Satakunnan Kokoomusnuorten paikallisyhdistykset

Porin Nuorkokoomus

Rauman Kokoomusnuoret

Karaca Emin

Satakunnan Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja, Rauman Kokoomusnuorten puheenjohtaja

emin.karaca98@gmail.com

Tapahtumia

Toimistomme sijaitsee Porissa Satakunnan Kokoomuksen tiloissa

Tervetuloa puhumaan politiikkaa!

Satakunnan Kokoomusnuoret ry
Liisankatu 24 B 43
28100 Pori

Satakunnan Kokoomus

Karaca Emin

emin.karaca98@gmail.com

Hakanpää Keimo

Järjestökoordinaattori

keimo.hakanpaa@kokoomusnuoret.fi

Piiri- ja paikallistoiminnan tukeminen, jäsenyyteen liittyvät asiat (Varsinais-Suomi, Satakunta, Turun aluejärjestö)

Vapauta kartta

Lukitse kartta

Satakunnan Kokoomusnuoret Instassa

Missä mennään valtakunnan politiikassa? Miltä Missä mennään valtakunnan politiikassa? Miltä näyttää Suomen jälleenrakentaminen koronan jälkeen? Miten julkinen talous saatetaan tasapainoon? Muun muassa näistä ja muista kysymyksistä keskustellaan keskiviikkona 27.5. kun Satakunnan Kokoomusnuorten oma kansanedustaja Matias Marttinen on vieraanamme etätapahtumalla. Kysymyksiä kannattaa lähetellä jo etukäteen.

Lämpimästi tervetuloa!

Tapahtumapaikkana toimii Google Meet ja tarkempi linkki jaetaan myöhemmin.

Lisätiedot:
Keimo Hakanpää
keimo.hakanpaa@kokoomusnuoret.fi
0400-696158
Vpj-kisa on avattu kovalla satakuntalaisella ehdok Vpj-kisa on avattu kovalla satakuntalaisella ehdokkaalla 💙

#kokoomusnuoret
Satakunnan pojat isolla torilla! #ropo2019 #eurova Satakunnan pojat isolla torilla! #ropo2019 #eurovaalit #kokoomus
Tänään olimme tutustumassa tehokkaaseen ja päästöttömään sähkön tuotantoon! #visitolkiluoto
Purimme tänään eduskuntavaalien tuloksia ruokai Purimme tänään eduskuntavaalien tuloksia ruokailemalla Amarillossa, jonka jälkeen siirryin kahvilalle kuulemaan miten @matiasmarttinen rakensi huikean vaalimenestyksensä. #eduskuntavaalit2019
Vedimme viimeyönä 3 tunnin vaaligrillit Kävikse Vedimme viimeyönä 3 tunnin vaaligrillit Käviksellä ja tänään action jatkuu torilla, johon lähdemme teemalla vihanneksia&vihreitä arvoja. 💚💙
#kokoomusnuoret #kokoomusporissa #vaaligrilli
Vaaligrilli kävi kuumana viimeyönä 🔥 #kokoom Vaaligrilli kävi kuumana viimeyönä 🔥
#kokoomusnuoret #kokoomusporissa #vaaligrilli #eduskuntavaalit2019
Kohta lähtee flyeriämme jakoon. Siinä on esitel Kohta lähtee flyeriämme jakoon. Siinä on esiteltynä kaikki 3 nuorta ehdokastamme ja toteutamme yhdistyksemme varainhankintaa jakamalla myös muiden ehdokkaidemme mainoksia! #kokoomusnuoret #kokoomusporissa
Viime viikko oli todella hyvä, kun saimme nuoren Viime viikko oli todella hyvä, kun saimme nuoren satakuntalaisen eurovaaliehdokkaan, hyväksyimme sääntö muutoksen kevätkokouksessa ja @porinnuorkokoomus järjesti poikkeuksellisen onnistuneen uusien illan. Paikalla useampi uusi kasvo sekä toiminnasta kiinnostunut. Tästä on hyvä jatkaa kohti vaaleja!
#kokoomusnuoret #kokoomusporissa #eduskuntavaalit2019 #eurovaalit #ropo2019
Ollin nuijakäsi sai tänään levätä, kun @pohj Ollin nuijakäsi sai tänään levätä, kun @pohjanmaankokoomusnuoret puheenjohtaja tuli johtamaan kevätkokouksemme. Kiitos @hermannisankelo
#kokoomusnuoret #kokoomusporissa #kevätkokous
Olethan huomannut Uusien iltamme? Tänään vaalik Olethan huomannut Uusien iltamme? Tänään vaalikahvilassamme Kävelykadulla Burger Kingiä vastapäätä. Tervetuloa kaikki uudet jäsenet ja toiminnasta kiinnostuneet ikään ja taustaan katsomatta. Paikalla myös @pohjanmaankokoomusnuoret edustaja. #kokoomusnuoret #kokoomusporissa
No johan pamahti uutispommi tälle päivälle. Mei No johan pamahti uutispommi tälle päivälle. Meillä on ensimmäistä kertaa oma eurovaaliehdokas!

#ropo2019 #eurovaalit #kokoomusnuoret #kokoomusporissa
Olemme aloittelemassa näiden vaalien kuuminta pan Olemme aloittelemassa näiden vaalien kuuminta paneelia, jossa hiillostamme nuoria yli puoluerajojen.
#kokoomusnuoret #kokoomusporissa
Vaalit kolkuttelevat jo ovella ja siksi toivotamme Vaalit kolkuttelevat jo ovella ja siksi toivotammekin teidät tervetulleiksi kohtaamaan nuoret ehdokkaat yli puoluerajojen!

Paikalla:
@eminkaraca1 kok.
@laurapullinen vihr.
@jasminmtt ps.
@villepaivomaa kesk.
@matiasmarttinen kok.
@kahkonenneea sdp
@cwchristerw p.r.
Kokoomuslengenda Ben Zyskowicz ja kolme muuta tule Kokoomuslengenda Ben Zyskowicz ja kolme muuta tulevaa kansanedustajaa Vaalistartissamme Raumalla. #kokoomusnuoret #eduskuntavaalit2019
@veerafil 19v. Eura
@eminkaraca1 20v. Eurajoki
@matiasmarttinen 28v. Rauma
Tällä viikolla pelaamme lautapelejä Liisankadun Tällä viikolla pelaamme lautapelejä Liisankadun toimistollamme Porissa perjantaina klo 18 alkaen ja avaamme piirin vaalikampanjan lauantaina Raumalla klo 17-20. Tarjolla hyvää sapuskaa ja järjestämme maksuttomia kimppakyytiä Porista Raumalle! #kokoomusnuoret
Kokoomus nimesi eilen neljä uutta ehdokasta edusk Kokoomus nimesi eilen neljä uutta ehdokasta eduskuntavaaleihin Satakunnassa ja kaksi heistä on nuoria! Uudet nuoret ehdokkaamme ovat 19-vuotias @veerafil Eurasta ja 20-vuotias @eminkaraca1 Eurajoelta. Jo aiemmin ehdokkaaksi on nimetty 28-vuotias @matiasmarttinen Raumalta.
#eduskuntavaalit2019 #kokoomusnuoret
Opetusministeri @sannigrahnlaasonen oli tänään Opetusministeri @sannigrahnlaasonen oli tänään vierailemassa Satakunnassa. Nuori eduskuntavaaliehdokkaamme @eminkaraca1 oli hänen mukanaan kiertämässä ympäri maakuntaa.
#kokoomusnuoret #kokoomus #eduskuntavaalit2019
Onko illan suunnitelmat vielä auki? Tuu pelaileen Onko illan suunnitelmat vielä auki? Tuu pelaileen meitin kaa! Liisankatu 24, mitään ei maksa ja sipsiä tarjolla. Kaikki ovat tervetulleita! #kokoomusnuoret #kokoomusporissa #lautapeliilta
Lisätiedot: 040 733 0851
Taloudenhoitajamme Nelly täytti tänään 18v ja Taloudenhoitajamme Nelly täytti tänään 18v ja Saavutti täysi-ikäisyyden. Onnittelut Nellylle!
Hei! Pidän tapahtumilta reissublogeja @porinnuork Hei! Pidän tapahtumilta reissublogeja @porinnuorkokoomus -tilillä. Sain pyyntöjä julkaista sitä myös piirin storyssä. Olkaa hyvät ja toivottavasti nautitte 💙 #kokoomusnuoret
Ollin matkaa voi seurata storyssamme ja käy tsekk Ollin matkaa voi seurata storyssamme ja käy tsekkaamassa myös mitä Aarolle kuuluu osoitteesta @porinnuorkokoomus
#kokoomusnuoret #kokoomus #puolueristeily #kokoomusristeily
Pistä tilimme seurantaan ja tägää kaverisi tä Pistä tilimme seurantaan ja tägää kaverisi tähän postaukseen! Arvomme 50 euron lahjakortin Giganttiin 27.01. klo 21 ja olemme yhteydessä voittajaan direct messagella.

Instagram ei ole mukana arvonnassa.

Tsekkaa myös @porinnuorkokoomus
#kokoomusnuoret #kokoomusporissa
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: Cannot add access token directly to the shortcode.
Due to upcoming Instagram platform changes on June 1, 2020, it will no longer be possible for feeds to use access tokens directly in the shortcode. Remove the access token from the shortcode and connect an account on the plugin Settings page instead.

Paul Brooker flickr.com/trojanllama