Varsinais-Suomen Kokoomusnuoret

Varsinais-Suomen Kokoomusnuoret on poliittinen nuorisojärjestö, jonka perustehtävä on vaikuttaminen. Toimimme jäsentemme mielipiteiden ja ideoiden eteenpäinviemiseksi liitto- ja puoluetasolla, hauskanpitoa missään käänteessä unohtamatta. Tervetuloa mukaan!

LIITY!

Varsinaissuomalaiset kokoomusnuoret vaikuttavat vaikka ja missä – meitä on kunnanvaltuustoissa, lautakunnissa, oppilaskunnissa, nuorisovaltuustoissa, ylioppilaskuntatoiminnassa ja puolueen luottamustoimissa. Varsinais-Suomen Kokoomusnuoret on ollut ponnahduslauta myös monelle pitkän uran tehneelle päättäjälle.

Jäsenistöstämme löytyy monenlaista kiinnostusta ja osaamista, ja toimintamme onkin sen mukaista. Järjestämme säännöllisesti erilaisia seminaareja, koulutuksia, tutustumiskäyntejä ja excursioita.

Kokoomusnuoret ei olisi Kokoomusnuoret, ellei näissä piireissä pidettäisi myös hauskaa. Asiapitoisen ohjelman vastapainoksi järjestämme myös kevyempää ohjelmaa ja rennompia tapahtumia aina peli-illoista erilaisiin urheilutapahtumiin ja suuriin bileisiin. Lisäksi osallistumme aktiivisesti liitto- ja puoluetason tapahtumiin ympäri Suomen. Nähdään tapahtumissa!

Parhaiten pysyt perillä seuraamalla meitä Facebookissa.

Varsinais-Suomen Kokoomusnuorten paikallisyhdistykset

Aurajoen Kokoomusnuoret

Puheenjohtaja Sami Löfman

Auranmaan Kokoomusnuoret

Puheenjohtaja Katri Laaksonen

Borgerlig Ungdom

Puheenjohtaja Matilda Isotalo-Paananen

Kaarinan Kokoomuksen Nuoret

Puheenjohtaja Atte Mäki

Naantalin Seudun Kokoomusnuoret

Puheenjohtaja Nina Almonkari

Salon Kokoomuksen Nuoret

Puheenjohtaja Maria Yli-Jama

Turun Kokoomuksen Nuoret

Puheenjohtaja Aino Kovalainen

Toimistomme sijaitsee Turussa Varsinais-Suomen Kokoomuksen tiloissa

Piiritoimistolle olet aina tervetullut, kahvit tarjotaan varmasti!

Uudenmaankatu 19 A,
20700 Turku