Pirkanmaan Kokoomusnuoret

Liity

Keitä olemme?

Tervetuloa Pirkanmaan Kokoomusnuoriin! Olemme Kokoomusnuorten Pirkanmaan maakunnan alueella toimiva piirijärjestö.

Toimintamme on monimuotoista: järjestämme sekä formaaleja että vapaamuotoisempia poliittisia keskustelutilaisuuksia ja rentoja tapahtumia hauskanpitoon ja ihmisten tapaamiseen. Monissa tapahtumissamme vierailee yhteiskunnallisesti vaikutusvaltaisia henkilöitä, mm. kansanedustajia ja yritysjohtajia. Pirkanmaalaisena kokoomusnuorena pääset osallistumaan moninaisiin kokoomuspuolueen tapahtumiin sekä vaikuttamaan mm. Kokoomusnuorten liittokokouksessa ja Kokoomuksen puoluekokouksessa. Yhdistyksemme kuuluu sekä Kokoomuksen Nuorten Liittoon että Pirkanmaan Kokoomukseen.
Jäsenistömme on monimuotoinen ja jäseneksemme on tervetullut jokainen 15–29-vuotias! Jäseniämme toimii monissa tehtävissä kunnanvaltuustoista elinkeinoelämään. Tule mukaan ja tutustu meistä jokaiseen! Pääset tapaamaan valovoimaisia, yhteiskunnallisista asioista kiinnostuneita vapauden puolustajia.

Hallitus 2020

Johanna Hjelt, puheenjohtaja
Kristiina Koivunen, varapuheenjohtaja
Konstantin Dmitriev, taloudenhoitaja
Manar Dahan, sihteeri

Hallituksen jäsenet:Martti Paldanius, Katriina Jauhiainen, Valtteri Hermonen ja Malviina Heinä

Varajäsenet: Anselmi Koivunen, Lilli Matveinen ja Jens Holm

Tapahtumia

Piiritoimisto

Pirkanmaan Kokoomuksen toimistolta tavoitat sekä ukkopiirin että nuorten työntekijät. Toimiston väen työhön kuuluu mm. Sinun neuvomisesi kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä.

Ole siis rohkeasti yhteydessä Sinua askarruttavissa asioissa!

Pirkanmaan Kokoomusnuoret ry
Kuninkaankatu 13 B
33210 TAMPERE

Pirkanmaan Kokoomus

Jylhä Elli

Järjestökoordinaattori

elli.jylha@kokoomusnuoret.fi

Piiri- ja paikallistoiminnan tukeminen, jäsenyyteen liittyvät asiat (Pirkanmaa, Häme ja Keski-Suomi)

Vapauta kartta

Lukitse kartta

Pirkanmaan Kokoomusnuoret Instagramissa

SAVE THE DATE! 🎄 Tervetuloa maanantaina 9.12.2 SAVE THE DATE! 🎄

Tervetuloa maanantaina 9.12.2019 klo 18.00 alkaen viettämään kokoomuslaisia pikkujouluja. 🎅

Tapahtuma järjestetään yhdessä Tampereen Kokoomusopiskelijoiden, Pirkanmaan Kokoomusnuorten sekä Kokoomuksen Tampereen Nuorten Aluejärjestön kanssa.
Tarjolla ruokaa, juomaa ja jouluista menoa! Ota siis kaverit mukaan ja suuntaa nuorten kokoomuslaisten kanssa pitämään huikean hauska ilta.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ❓ MITÄ : Kokoomuslaiset pikkujoulut
📆 MILLOIN : Maanantaina 9.12.2019
📍 MISSÄ : Ratinan saunatilassa
💰 MITÄ MAKSAA : Ei mitään!

Lisätietoja:

Tampereen Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja Neea Loimuvirta 🤶
neea.loimuvirta@gmail.com

Pirkanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtaja Arttu Rintanen 🎅
arttu.rintanen@tuni.fi

Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön puheenjohtaja Petri Rajala 🎅
petri@petrirajala.com

#tampere #pikkujoulut #joulu #xmas #kokoomusnuoret #pirkanmaankokoomusnuoret #pirkanmaankokoomus #kokoomus #kokoomusopiskelijat #knta #sauna
Hymy ei tältä porukalta aloitteiden edessä hyyd Hymy ei tältä porukalta aloitteiden edessä hyydy 😁 motivoitunutta porukkaa viettämässä pikkulauantaita piiritoimistolla 💪🏻 #kokoomusnuoret
Syyskuu starttasi Pirkanmaalla uusien jäsenten il Syyskuu starttasi Pirkanmaalla uusien jäsenten illan merkeissä 🍂 syksylle onkin suunnitteilla monenlaista tapahtumaa, tule mukaan 👋🏻 #kokoomusnuoret
Mikä on paikkari? Mitä tekee piiri? Keitä ovat Mikä on paikkari? Mitä tekee piiri? Keitä ovat ukot? Tervetuloa Pirkanmaan Kokoomusnuorten toivottuun uusien jäsenten iltaan maanantaina 2.9.2019 kello 18 alkaen Pyymäen OMA kahvilaan.

Illan aikana ei ole tyhmiä kysymyksiä, vaan tarkoituksena on selventää, millaista on Kokoomusnuorten toiminta, millainen organisaatio on ja miten se toimii. Ennen kaikkea saat eväitä, mitä kaikkea voitkaan tehdä järjestössä! Tule mukaan viettämään maanantai-iltaa kokoomuslaisten parissa!

Tapahtuma on erinomainen ensimmäiseksi tapahtumaksi ja mukaan ovat ehdottomasti tervetulleita myös toiminnasta kiinnostuneet. Astu rohkeasti sisään kahvilaan ja pyydä kaverikin mukaan! 💬MITÄ? Uusien jäsenten ilta
📍MISSÄ? Pyymäen OMA kahvila, Tampere
📅MILLOIN? maanantaina 2.9.2019 klo 18
💰MITÄ MAKSAA? Ei mitään! Halutessasi voit ostaa kahvilasta evästä tai virvokkeita.

#kokoomusnuoret #knl #pirkanmaankokoomusnuoret #kansallinenkokoomus #kokoomus #uusienilta #osallistu #perehdy #vaikuta
City-Summer gameseillä pidettiin syksyn ensimmäi City-Summer gameseillä pidettiin syksyn ensimmäinen pj- ja vpj-tentti 💪🏻 puheenjohtajavaali selkeästi kiinnostaa, sillä Ratinanlinnasta meinasi tuolit loppua kesken 🤩 seuraavaksi tenttejä esimerkiksi Syyspäivillä Jyväskylässä 21.-22.9. 🍂 nähdäänhän siellä? 👋🏻 #kokoomusnuoret
On aika kokoontua juhlistamaan Kokoomuksen Nuorten On aika kokoontua juhlistamaan Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry:n 35-vuotista taivalta! Loppukesän elokuisena perjantai-iltana 16.8.2019 kokoonnutaan Villa Sofiaan (Kullervonkatu 28, 33500 Tampere) viettämään arvokasta juhlaa hyvän ruuan, juoman ja musiikin tahdissa. Juhla kokoaa yhteen sekä vanhempia että uudempia toimijoita muistelemaan erilaisia tapahtumia.

Osallistumismaksu Kokoomusnuorten jäsenille 60 €, ei-jäsenille 70€ ja vapaaehtoinen kannatusmaksu 100€. Ilmoittautuminen on kaksivaiheinen:
1. Täytä forms-lomake
2. Maksa osallistumismaksu

Ilmoittautuminen päättyy 8.8.2019 kello 23.59.

Juhlat alkavat kello 18 saapumisella, jonka jälkeen nostetaan maljat. Ensimmäinen ruoka tarjoillaan noin kello 19. Juhla-aikaa on kello 23 asti, jonka jälkeen on mahdollisuus siirtyä yhteiseen jatkopaikkaan. Jatkopaikasta informoidaan lähempänä.

Mikäli saavut kauempaa tilaisuuteen, kannattaa varata jo nyt majoitus, sillä samaan viikonloppuun osuu tamperelainen festivaali Blockfest, joten odotettavissa on ruuhkaa majoituspaikoissa. Myös tamperelaisiin aktiiveihin voi olla rohkeasti yhteydessä majoituksen kanssa!

Pukukoodi: tumma puku tai iltapuku

Petri Rajala
petri@petrirajala.fi

Ida Leino
ida.leino@kokoomusnuoret.fi
järjestökoordinaattori
Jos sulta puuttuu vielä viikonlopun ohjelma, niin Jos sulta puuttuu vielä viikonlopun ohjelma, niin tässä meidän vahva suositus sunnuntaille!

Sunnuntaina 28.7 kello 17 Tampereen Kansalliset Nuoret suuntaavat Keskustorin ratikkakahvilaan viettämään ratikkailtamaa.
Paikanpäällä pääsee nauttimaan omakustanteisesti kahvilan antimia.☕🍰
(Kahvilassa on myös A-oikeudet)

Tapahtuma sopii niin uusille kuin vanhoille jäsenille sekä toiminnasta kiinnostuneille.
Tule siis keskustelemaan ajankohtaisista poliittisista teemoista hyvässä seurassa! 💬MITÄ? Hengailua ratikkakahvilassa😊
📍MISSÄ? Tampereen ratikkakahvila, Keskustorilla
📆MILLOIN? Su 28.7 kello 17-19

#pirkanmaankokoomusnuoret #pirkanmaankokoomus #kokoomusnuoret #tampereenkansallisetnuoret #knl #ratikka #treratikka #tampereenratikka #ratikkakahvila #politiikka #kokoomus #vaikuta
Huomenna saa jälleen äänestää🎉🇪🇺 vii Huomenna saa jälleen äänestää🎉🇪🇺 viimeistä päivää vaalimökillä hetkeen! Kiitos kaikille kampanjoihin osallistuneille 💙 yhdessä tehdään paras tulos!

Mukana pöhinässä pahviset @tikkanentuomas @janikatakatalo @hennavirkkunen & @aurasalla flyerissa 🙌🏻
@ylojarvenkokoomuksennuoret hallituksen kokous sta @ylojarvenkokoomuksennuoret hallituksen kokous starttina viikonloppuun 💪🏻 mahtavaa aktiivisuutta!
Eurovaalien viimeinen viikko alkoi eilen ja Tamper Eurovaalien viimeinen viikko alkoi eilen ja Tampereen vaalimökiltä löytyi tuttuja päivystäjiä @koivunekrisse ja @koivunenanttu 🏠 Tänään viimeinen päivä äänestää ennakkoon. Seuraavaksi vaaliuurnille pääsee sunnuntaina 🇪🇺 #kokoomus
#kokoomusnuoret
@tikkanentuomas tänään Tampereen vaalimökillä @tikkanentuomas tänään Tampereen vaalimökillä! ☀️ paistaa ja ihmiset on hyvällä tuulella. Vaalit on ihmisen parasta aikaa!

#kokoomus
#kokoomusnuoret
Itsenäisyys ja sen puolustaminen on aina ollut su Itsenäisyys ja sen puolustaminen on aina ollut suomalaisille tärkeää, mutta se ei onnistu ilman asianmukaista kalustoa.

Ilmapuolustus on avainasemassa Suomen turvallisuuden kannalta niin rauhan aikana, kuin konfliktinkin uhatessa. Siksi tulevan hallituksen pitää pystyä tekemään oikea valinta hävittäjähanke HX:n kohdalla!
Halvin vaihtoehto eli ns. 'budjettihävittäjä' ei riitä, vaan puolustuksemme on kyettävä saavuttamaan ilmatilamme herruus myös tulevaisuudessa.
Väistyvän Hornet kaluston tilalle on siis löydettävä vaihtoehto, joka suoriutuu tästä tehtävästä.

Pirkanmaan Kokoomusnuoret vaatiikin, että uusia hävittäjiä hankitaan vähintään 64 kappaletta ja että kaikkien puolueiden, jotka haluavat päästä mukaan tulevaan hallitukseen, tulee sitoutua tähän tavoitteeseen.

Tehdään Suomesta turvallinen paikka elää myös tulevaisuudessa!

Lisää aiheesta tammikuussa julkaistussa kannanotosamme!
bit.ly/2W3kJrQ (Kuva eilisestä Satakunnan Lennoston ilmailusta ammatti -tapahtumasta.
Credit ja tekijänoikeudet: @okkuva)

#hx #hornetx #politiikka #kokoomus #kokoomusnuoret #suomi #luotammesuomeen #turvallisuus
Tänään eurooppapäivän kunniaksi Tampereen yli Tänään eurooppapäivän kunniaksi Tampereen yliopiston vaalipaneelissa!🇪🇺🇫🇮
@unitampere
Puhujina:
Valtio-opin professori Tapio Raunio, Tampereen yliopisto (MAB)
Valtio-opin professori Elina Kestilä-Kekkonen, Turun yliopisto
Kansainvälisen politiikan yliopistolehtori Eero Palmujoki, Tampereen yliopisto (MAB)
Turvallisuushallinnon professori Sirpa Virta, Tampereen yliopisto (MAB)

#europeanparliament #eurovaalit #eu #kokoomusnuoret #kokoomus #äänestä
Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet voi ratkaista vain kansainvälisellä tasolla. Yhtenäinen Eurooppa kykenee puolustamaan oikeusvaltiota, demokratiaa ja yksilönvapauksia, suojelemaan ympäristöä, tuomaan maailmaan kestävää kasvua ja ratkaisemaan turvallisuushaasteita paremmin kuin mikään sen jäsenistä yksin kykenee. Kokoomusnuoret on sitoutunut puolustamaan Euroopan unionia ja eurooppalaista yhteistyötä ja yhdentymistä. Ääni nuorelle kokoomuslaiselle on #ääniEuroopalle. 🇪🇺 Katso nuoret ehdokkaamme nettisivuiltamme!
Eilen oli historiallinen päivä 👏🏻 Ylöjär Eilen oli historiallinen päivä 👏🏻 Ylöjärven Kokoomuksen Nuoret ry on jälleen aktivoitu toimimaan 🤩 Onnea uudelle hallitukselle! Mukana kokouksessa myös Ylöjärven kunnallisjärjestön pj @juhoojares 💪🏻 Oletko sinäkin kiinnostunut liittymään Kokoomusnuoriin? Käy kurkkaamassa Kokoomusnuorten sivuja ja tule mukaan huippuun porukkaan!

#kokoomusnuoret
This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.

Paul Brooker flickr.com/trojanllama