Pirkanmaan Kokoomusnuoret

Liity

Keitä olemme?

Tervetuloa Pirkanmaan Kokoomusnuoriin! Olemme Kokoomusnuorten Pirkanmaan maakunnan alueella toimiva piirijärjestö.

Toimintamme on monimuotoista: järjestämme sekä formaaleja että vapaamuotoisempia poliittisia keskustelutilaisuuksia ja rentoja tapahtumia hauskanpitoon ja ihmisten tapaamiseen. Monissa tapahtumissamme vierailee yhteiskunnallisesti vaikutusvaltaisia henkilöitä, mm. kansanedustajia ja yritysjohtajia. Pirkanmaalaisena kokoomusnuorena pääset osallistumaan moninaisiin kokoomuspuolueen tapahtumiin sekä vaikuttamaan mm. Kokoomusnuorten liittokokouksessa ja Kokoomuksen puoluekokouksessa. Yhdistyksemme kuuluu sekä Kokoomuksen Nuorten Liittoon että Pirkanmaan Kokoomukseen.
Jäsenistömme on monimuotoinen ja jäseneksemme on tervetullut jokainen 15–29-vuotias! Jäseniämme toimii monissa tehtävissä kunnanvaltuustoista elinkeinoelämään. Tule mukaan ja tutustu meistä jokaiseen! Pääset tapaamaan valovoimaisia, yhteiskunnallisista asioista kiinnostuneita vapauden puolustajia.
Hallitus 2019
Arttu Rintanen, puheenjohtaja
Konstantin Dmitriev, varapuheenjohtaja
Elina Jylhä, taloudenhoitaja
Hallituksen jäsenet: Eemeli Hiekkataipale, Johanna Hjelt, Otso Kaihlanen, Kristiina Koivunen ja Ada Pesämaa
Varajäsenet: Jens Holm, Islam Nassar, Petri Rajala, Juhani Rantanen ja Valtteri Vapola

Piiritoimisto

Pirkanmaan Kokoomuksen toimistolta tavoitat sekä ukkopiirin että nuorten työntekijät. Toimiston väen työhön kuuluu mm. Sinun neuvomisesi kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä.

Ole siis rohkeasti yhteydessä Sinua askarruttavissa asioissa!

Pirkanmaan Kokoomusnuoret ry
Kuninkaankatu 13 B
33210 TAMPERE

Pirkanmaan Kokoomus

Leino Ida

Järjestökoordinaattori

ida.leino@kokoomusnuoret.fi

Piiri- ja paikallistoiminnan tukeminen, jäsenyyteen liittyvät asiat (Pirkanmaa, Häme, Keski-Suomi)

Vapauta kartta

Lukitse kartta

Pirkanmaan Kokoomusnuoret Instagramissa

Instagram post 2145932546373309019_1237987023 Hymy ei tältä porukalta aloitteiden edessä hyydy 😁 motivoitunutta porukkaa viettämässä pikkulauantaita piiritoimistolla 💪🏻 #kokoomusnuoret
Instagram post 2126788148863621578_1237987023 Syyskuu starttasi Pirkanmaalla uusien jäsenten illan merkeissä 🍂 syksylle onkin suunnitteilla monenlaista tapahtumaa, tule mukaan 👋🏻 #kokoomusnuoret
Instagram post 2124064729210377094_1237987023 Mikä on paikkari? Mitä tekee piiri? Keitä ovat ukot? Tervetuloa Pirkanmaan Kokoomusnuorten toivottuun uusien jäsenten iltaan maanantaina 2.9.2019 kello 18 alkaen Pyymäen OMA kahvilaan.

Illan aikana ei ole tyhmiä kysymyksiä, vaan tarkoituksena on selventää, millaista on Kokoomusnuorten toiminta, millainen organisaatio on ja miten se toimii. Ennen kaikkea saat eväitä, mitä kaikkea voitkaan tehdä järjestössä! Tule mukaan viettämään maanantai-iltaa kokoomuslaisten parissa!

Tapahtuma on erinomainen ensimmäiseksi tapahtumaksi ja mukaan ovat ehdottomasti tervetulleita myös toiminnasta kiinnostuneet. Astu rohkeasti sisään kahvilaan ja pyydä kaverikin mukaan! 💬MITÄ? Uusien jäsenten ilta
📍MISSÄ? Pyymäen OMA kahvila, Tampere
📅MILLOIN? maanantaina 2.9.2019 klo 18
💰MITÄ MAKSAA? Ei mitään! Halutessasi voit ostaa kahvilasta evästä tai virvokkeita.

#kokoomusnuoret #knl #pirkanmaankokoomusnuoret #kansallinenkokoomus #kokoomus #uusienilta #osallistu #perehdy #vaikuta
Instagram post 2119507301638815885_1237987023 City-Summer gameseillä pidettiin syksyn ensimmäinen pj- ja vpj-tentti 💪🏻 puheenjohtajavaali selkeästi kiinnostaa, sillä Ratinanlinnasta meinasi tuolit loppua kesken 🤩 seuraavaksi tenttejä esimerkiksi Syyspäivillä Jyväskylässä 21.-22.9. 🍂 nähdäänhän siellä? 👋🏻 #kokoomusnuoret
Instagram post 2099198709882728733_1237987023 On aika kokoontua juhlistamaan Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry:n 35-vuotista taivalta! Loppukesän elokuisena perjantai-iltana 16.8.2019 kokoonnutaan Villa Sofiaan (Kullervonkatu 28, 33500 Tampere) viettämään arvokasta juhlaa hyvän ruuan, juoman ja musiikin tahdissa. Juhla kokoaa yhteen sekä vanhempia että uudempia toimijoita muistelemaan erilaisia tapahtumia.

Osallistumismaksu Kokoomusnuorten jäsenille 60 €, ei-jäsenille 70€ ja vapaaehtoinen kannatusmaksu 100€. Ilmoittautuminen on kaksivaiheinen:
1. Täytä forms-lomake
2. Maksa osallistumismaksu

Ilmoittautuminen päättyy 8.8.2019 kello 23.59.

Juhlat alkavat kello 18 saapumisella, jonka jälkeen nostetaan maljat. Ensimmäinen ruoka tarjoillaan noin kello 19. Juhla-aikaa on kello 23 asti, jonka jälkeen on mahdollisuus siirtyä yhteiseen jatkopaikkaan. Jatkopaikasta informoidaan lähempänä.

Mikäli saavut kauempaa tilaisuuteen, kannattaa varata jo nyt majoitus, sillä samaan viikonloppuun osuu tamperelainen festivaali Blockfest, joten odotettavissa on ruuhkaa majoituspaikoissa. Myös tamperelaisiin aktiiveihin voi olla rohkeasti yhteydessä majoituksen kanssa!

Pukukoodi: tumma puku tai iltapuku

Petri Rajala
petri@petrirajala.fi

Ida Leino
ida.leino@kokoomusnuoret.fi
järjestökoordinaattori
Instagram post 2095865586939961130_1237987023 Jos sulta puuttuu vielä viikonlopun ohjelma, niin tässä meidän vahva suositus sunnuntaille!

Sunnuntaina 28.7 kello 17 Tampereen Kansalliset Nuoret suuntaavat Keskustorin ratikkakahvilaan viettämään ratikkailtamaa.
Paikanpäällä pääsee nauttimaan omakustanteisesti kahvilan antimia.☕🍰
(Kahvilassa on myös A-oikeudet)

Tapahtuma sopii niin uusille kuin vanhoille jäsenille sekä toiminnasta kiinnostuneille.
Tule siis keskustelemaan ajankohtaisista poliittisista teemoista hyvässä seurassa! 💬MITÄ? Hengailua ratikkakahvilassa😊
📍MISSÄ? Tampereen ratikkakahvila, Keskustorilla
📆MILLOIN? Su 28.7 kello 17-19

#pirkanmaankokoomusnuoret #pirkanmaankokoomus #kokoomusnuoret #tampereenkansallisetnuoret #knl #ratikka #treratikka #tampereenratikka #ratikkakahvila #politiikka #kokoomus #vaikuta
Instagram post 2051515488798202266_1237987023 Huomenna saa jälleen äänestää🎉🇪🇺 viimeistä päivää vaalimökillä hetkeen! Kiitos kaikille kampanjoihin osallistuneille 💙 yhdessä tehdään paras tulos!

Mukana pöhinässä pahviset @tikkanentuomas @janikatakatalo @hennavirkkunen & @aurasalla flyerissa 🙌🏻
Instagram post 2050828303669350014_1237987023 @ylojarvenkokoomuksennuoret hallituksen kokous starttina viikonloppuun 💪🏻 mahtavaa aktiivisuutta!
Instagram post 2048489160922578734_1237987023 Eurovaalien viimeinen viikko alkoi eilen ja Tampereen vaalimökiltä löytyi tuttuja päivystäjiä @koivunekrisse ja @koivunenanttu 🏠 Tänään viimeinen päivä äänestää ennakkoon. Seuraavaksi vaaliuurnille pääsee sunnuntaina 🇪🇺 #kokoomus
#kokoomusnuoret
Instagram post 2045826276509781247_1237987023 @tikkanentuomas tänään Tampereen vaalimökillä! ☀️ paistaa ja ihmiset on hyvällä tuulella. Vaalit on ihmisen parasta aikaa!

#kokoomus
#kokoomusnuoret
Instagram post 2044166914619792896_1237987023 Itsenäisyys ja sen puolustaminen on aina ollut suomalaisille tärkeää, mutta se ei onnistu ilman asianmukaista kalustoa.

Ilmapuolustus on avainasemassa Suomen turvallisuuden kannalta niin rauhan aikana, kuin konfliktinkin uhatessa. Siksi tulevan hallituksen pitää pystyä tekemään oikea valinta hävittäjähanke HX:n kohdalla!
Halvin vaihtoehto eli ns. 'budjettihävittäjä' ei riitä, vaan puolustuksemme on kyettävä saavuttamaan ilmatilamme herruus myös tulevaisuudessa.
Väistyvän Hornet kaluston tilalle on siis löydettävä vaihtoehto, joka suoriutuu tästä tehtävästä.

Pirkanmaan Kokoomusnuoret vaatiikin, että uusia hävittäjiä hankitaan vähintään 64 kappaletta ja että kaikkien puolueiden, jotka haluavat päästä mukaan tulevaan hallitukseen, tulee sitoutua tähän tavoitteeseen.

Tehdään Suomesta turvallinen paikka elää myös tulevaisuudessa!

Lisää aiheesta tammikuussa julkaistussa kannanotosamme!
bit.ly/2W3kJrQ (Kuva eilisestä Satakunnan Lennoston ilmailusta ammatti -tapahtumasta.
Credit ja tekijänoikeudet: @okkuva)

#hx #hornetx #politiikka #kokoomus #kokoomusnuoret #suomi #luotammesuomeen #turvallisuus
Instagram post 2040030702166564254_1237987023 Tänään eurooppapäivän kunniaksi Tampereen yliopiston vaalipaneelissa!🇪🇺🇫🇮
@unitampere
Puhujina:
Valtio-opin professori Tapio Raunio, Tampereen yliopisto (MAB)
Valtio-opin professori Elina Kestilä-Kekkonen, Turun yliopisto
Kansainvälisen politiikan yliopistolehtori Eero Palmujoki, Tampereen yliopisto (MAB)
Turvallisuushallinnon professori Sirpa Virta, Tampereen yliopisto (MAB)

#europeanparliament #eurovaalit #eu #kokoomusnuoret #kokoomus #äänestä
Instagram post 2039941301524611745_1237987023 Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet voi ratkaista vain kansainvälisellä tasolla. Yhtenäinen Eurooppa kykenee puolustamaan oikeusvaltiota, demokratiaa ja yksilönvapauksia, suojelemaan ympäristöä, tuomaan maailmaan kestävää kasvua ja ratkaisemaan turvallisuushaasteita paremmin kuin mikään sen jäsenistä yksin kykenee. Kokoomusnuoret on sitoutunut puolustamaan Euroopan unionia ja eurooppalaista yhteistyötä ja yhdentymistä. Ääni nuorelle kokoomuslaiselle on #ääniEuroopalle. 🇪🇺 Katso nuoret ehdokkaamme nettisivuiltamme!
Instagram post 2039190309120037797_1237987023 Eilen oli historiallinen päivä 👏🏻 Ylöjärven Kokoomuksen Nuoret ry on jälleen aktivoitu toimimaan 🤩 Onnea uudelle hallitukselle! Mukana kokouksessa myös Ylöjärven kunnallisjärjestön pj @juhoojares 💪🏻 Oletko sinäkin kiinnostunut liittymään Kokoomusnuoriin? Käy kurkkaamassa Kokoomusnuorten sivuja ja tule mukaan huippuun porukkaan!

#kokoomusnuoret
Instagram post 2037126658410159967_1237987023 Tänään aamulla päästiin keskustelemaan, nuorten eurovaaliehdokkaiden Janika Takatalon ( @janikatakatalo ) ja Tuomas Tikkasen ( @tikkanentuomas ) kanssa ajankohtaisista asioista. Kiitos myös loistavasta brunssista, jonka loihti @pellascafe
#eurovaalit #kokoomusnuoret #kokoomus #janikatakatalo #tuomastikkanen #58 #57
Instagram post 2036307395822908015_1237987023 Oletko kiinnostunut Europarlamentin toiminnasta? Jos olet, tämä tapahtuma on juuri sinulle!

Eurooppa-päivän 9.5. kunniaksi Pirkanmaan Kokoomusnuoret suuntaavat Europarlamenttipaneeliin Tampereen yliopistolle (Pinni A, Paavo Koli -sali) kello 16-18 seuraamaan kovatasoista vaalipaneelia. Paneelin järjestää yliopiston politiikan tutkimuksen tutkinto-ohjelma yhteistyössä Politiikka-lehden kanssa.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 💬 MITÄ? Pima goes europarlamenttivaalipaneeli
📍MISSÄ? Tampereen yliopisto, Pinni A, Paavo Koli -sali
📆MILLOIN? torstaina 9.5.2019 klo 16
💰MITÄ MAKSAA? Ei mitään! Paneelin jälkeiset tarjoilut omakustanteisesti.

#eu #europeanparliament #unitampere #kokoomusnuoret #pirkanmaankokoomusnuoret #eurovaalit #kokoomus
Instagram post 2030488791093172951_1237987023 ❗️HOXHOX❗️Uudet jäsenet tai toiminnasta kiinnostuneet❗️Tapahtumamme ovat lähtökohtaisesti aina avoimia kaikille - myös niille, jotka eivät ole vielä jäseniä. Tapahtumiin saa tulla katsastamaan, mitä oikein tapahtuu ja tutustumaan meidän hulvattomaan porukkaan 🎊

Tänään illalla on erityisesti uusille jäsenille tai toiminnasta kiinnostuneille suunnattu tapahtuma klo 18 Pirkanmaan Kokoomuksen piiritoimistolla. Tule mukaan keskustelemaan vaaleista ja Kokoomusnuorista! Ota kaverikin mukaan ja nähdään illalla 🎈 💬 Mitä: Uusien jäsenten ilta
📍Missä: Pirkanmaan Kokoomuksen toimisto, Kuninkaankatu 13 B 33210 Tampere