Hämeen Kokoomusnuoret

On mulle Suomi suloisin vaan Häme siitä kallehin.

Liity

Hämeen piiri on hyvin omaleimainen sekoitus loistavaa poliittista osaamista, isänmaallisuutta ja mukaansatempaavaa huumoria.

Isänmaallisuus ja oikeistolaiset arvot ovat olleet aina vahvasti esillä toiminnassamme. Piirimme pienestä koosta huolimatta me hämäläiset olemme saaneet nauttia usein liittotason vaikuttamisesta. Hämäläisten elinpiirin kaksi suurinta kaupunkia ovat Lahti sekä Hämeenlinna. Piiri ulottuu kuitenkin aina Forssan seuduilta Kymen rantatörmille ja Heinolaan asti. Toimintamme on aktiivista piirimme jokaisessa kolkassa.

Tulemalla mukaan toimintaamme pääset vaikuttamaan yhteiskunnallisiin asioihin niin puolueen sisällä kuin vaikkapa kuntapolitiikan kautta. Kokoomusnuoret tarjoavat mahtavan väylän tutustua uusiin ihmisiin ja verkostoitua ympäri Suomen jäsenistöön sekä politiikan kärkinimiin. Tule mukaan vaikuttamaan!

Piirin puheenjohtajana toimii Rosa Laine. Piirihallituksessamme on puheenjohtajiston lisäksi 10 jäsentä ja neljä varajäsentä, joiden työpanoksen piirimme monipuolinen toiminta turvataan. Paikallisyhdistykset piirissämme toimivat erityisen aktiivisesti ja tähän toimintaan myös Sinä olet tervetullut mukaan!

Hallitus 2020

Rosa Laine, puheenjohtaja
Venla Väli-Torala, varapuheenjohtaja
Venla Hatakka, taloudenhoitaja
Pieti Muhonen, sihteeri

Hallituksen jäsenet: Aapo Warjovaara, Mari Pinomäki, Mona Pyykkönen, Santeri Nousjoki, Pieti Muhonen, Janina Gunnar, Lilli Lindblom ja Neea Simovaara

Varajäsenet: Ville Aaltonen, Joona Gynther, Juuso Kylkilahti ja Aleksi Heino

Piiritoimisto

Hämeen Kokoomuksen toimistolta tavoitat sekä ukkopiirin, naisten että nuorten työntekijät. Toimiston väen työhön kuuluu mm. Sinun neuvomisesi kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä.

Ole siis rohkeasti yhteydessä!

Hämeen Kokoomusnuoret ry
Kaivokatu 16
13100 HÄMEENLINNA

Hämeen Kokoomus

Laine Rosa

Hämeen Kokoomusnuorten puheenjohtaja

rosalaine@outlook.com

Väli-Torala Venla

Hämeen Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja

venla.vali-torala@outlook.com

Jylhä Elli

Järjestökoordinaattori

elli.jylha@kokoomusnuoret.fi

Piiri- ja paikallistoiminnan tukeminen, jäsenyyteen liittyvät asiat (Pirkanmaa, Häme ja Keski-Suomi)

Vapauta kartta

Lukitse kartta

Hämeen Kokoomusnuoret Instagramissa

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No users set. Please visit the plugin's settings page to select a user account or add one to the shortcode - user="username".

Paul Brooker flickr.com/trojanllama