Hämeen Kokoomusnuoret

On mulle Suomi suloisin vaan Häme siitä kallehin.

Liity

Hämeen piiri on hyvin omaleimainen sekoitus loistavaa poliittista osaamista, isänmaallisuutta ja mukaansatempaavaa huumoria.

Isänmaallisuus ja oikeistolaiset arvot ovat olleet aina vahvasti esillä toiminnassamme. Piirimme pienestä koosta huolimatta me hämäläiset olemme saaneet nauttia usein liittotason vaikuttamisesta. Hämäläisten elinpiirin kaksi suurinta kaupunkia ovat Lahti sekä Hämeenlinna. Piiri ulottuu kuitenkin aina Forssan seuduilta Kymen rantatörmille ja Heinolaan asti. Toimintamme on aktiivista piirimme jokaisessa kolkassa.

Tulemalla mukaan toimintaamme pääset vaikuttamaan yhteiskunnallisiin asioihin niin puolueen sisällä kuin vaikkapa kuntapolitiikan kautta. Kokoomusnuoret tarjoavat mahtavan väylän tutustua uusiin ihmisiin ja verkostoitua ympäri Suomen jäsenistöön sekä politiikan kärkinimiin. Tule mukaan vaikuttamaan!

Piirin puheenjohtajana toimii Venla Väli-Torala. Piirihallituksessamme on puheenjohtajiston lisäksi kahdeksan jäsentä ja viisi varajäsentä, joiden työpanoksen piirimme monipuolinen toiminta turvataan. Paikallisyhdistykset piirissämme toimivat erityisen aktiivisesti ja tähän toimintaan myös Sinä olet tervetullut mukaan!

Hallitus 2021

Venla Väli-Torala, puheenjohtaja
Mona Pyykkönen, varapuheenjohtaja
Johannes Mäkilä, taloudenhoitaja
Pieti Muhonen, sihteeri
Hallituksen jäsenet: Mari Pinomäki, Janina Gunnar, Joona Gynther, Veikko Männistö, Venla Hatakka, Tatu Haakana, Mikael Taipale
Varajäsenet: Bettiina Aarnikoivu, Kiia Aha, Tuulia Peltonen, Mikael Hedman, Lotta Voivala

Piiritoimisto

Hämeen Kokoomuksen toimistolta tavoitat sekä ukkopiirin, naisten että nuorten työntekijät. Toimiston väen työhön kuuluu mm. Sinun neuvomisesi kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä.

Ole siis rohkeasti yhteydessä!

Hämeen Kokoomusnuoret ry
Kaivokatu 16
13100 HÄMEENLINNA

Hämeen Kokoomus

Väli-Torala Venla

Hämeen Kokoomusnuorten puheenjohtaja

venla.vali-torala@outlook.com

Pyykkönen Mona

Hämeen Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja

mona.pyykkonen@live.fi

Ojaniemi Hanna

Järjestökoordinaattori

hanna.ojaniemi@kokoomusnuoret.fi

Piiri- ja paikallistoiminnan tukeminen, jäsenyyteen liittyvät asiat (Häme, Pirkanmaa, Keski-Suomi)

Vapauta kartta

Lukitse kartta

Hämeen Kokoomusnuoret Instagramissa

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No users set. Please visit the plugin's settings page to select a user account or add one to the shortcode - user="username".

Paul Brooker flickr.com/trojanllama