Hämeen Kokoomusnuoret

On mulle Suomi suloisin vaan Häme siitä kallehin.

Liity

Hämeen piiri on hyvin omaleimainen sekoitus loistavaa poliittista osaamista, isänmaallisuutta ja mukaansatempaavaa huumoria.

Isänmaallisuus ja oikeistolaiset arvot ovat olleet aina vahvasti esillä toiminnassamme. Piirimme pienestä koosta huolimatta me hämäläiset olemme saaneet nauttia usein liittotason vaikuttamisesta. Hämäläisten elinpiirin kaksi suurinta kaupunkia ovat Lahti sekä Hämeenlinna. Piiri ulottuu kuitenkin aina Forssan seuduilta Kymen rantatörmille ja Heinolaan asti. Toimintamme on aktiivista piirimme jokaisessa kolkassa.

Tulemalla mukaan toimintaamme pääset vaikuttamaan yhteiskunnallisiin asioihin niin puolueen sisällä kuin vaikkapa kuntapolitiikan kautta. Kokoomusnuoret tarjoavat mahtavan väylän tutustua uusiin ihmisiin ja verkostoitua ympäri Suomen jäsenistöön sekä politiikan kärkinimiin. Tule mukaan vaikuttamaan!

Piirin puheenjohtajana toimii Rosa Laine. Piirihallituksessamme on puheenjohtajiston lisäksi 10 jäsentä ja neljä varajäsentä, joiden työpanoksen piirimme monipuolinen toiminta turvataan. Paikallisyhdistykset piirissämme toimivat erityisen aktiivisesti ja tähän toimintaan myös Sinä olet tervetullut mukaan!

Hallitus 2020

Rosa Laine, puheenjohtaja
Venla Väli-Torala, varapuheenjohtaja
Venla Hatakka, taloudenhoitaja
Pieti Muhonen, sihteeri

Hallituksen jäsenet: Aapo Warjovaara, Mari Pinomäki, Mona Pyykkönen, Santeri Nousjoki, Pieti Muhonen, Janina Gunnar, Lilli Lindblom ja Neea Simovaara

Varajäsenet: Ville Aaltonen, Joona Gynther, Juuso Kylkilahti ja Aleksi Heino

Piiritoimisto

Hämeen Kokoomuksen toimistolta tavoitat sekä ukkopiirin, naisten että nuorten työntekijät. Toimiston väen työhön kuuluu mm. Sinun neuvomisesi kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä.

Ole siis rohkeasti yhteydessä!

Hämeen Kokoomusnuoret ry
Kaivokatu 16
13100 HÄMEENLINNA

Hämeen Kokoomus

Jylhä Elli

Järjestökoordinaattori

elli.jylha@kokoomusnuoret.fi

Piiri- ja paikallistoiminnan tukeminen, jäsenyyteen liittyvät asiat (Pirkanmaa, Häme ja Keski-Suomi)

Vapauta kartta

Lukitse kartta

Hämeen Kokoomusnuoret Instagramissa

Hyvää ystävänpäivää kaikille, Hämeen Kokoo Hyvää ystävänpäivää kaikille, Hämeen Kokoomusnuorilta!💙
Kokoomuksen eduskuntaryhmä kiertää Suomea yhdes Kokoomuksen eduskuntaryhmä kiertää Suomea yhdessä kokoomusnuorten puheenjohtaja Matias Pajulan kanssa. Kiertue rantautuu huomenna 3.2. Hämeenlinnaan, Cafe Laureliin. Tervetuloa mukaan!
Tänään illalla on aika päättää eurovaalikam Tänään illalla on aika päättää eurovaalikampanjointi. Tässä oiva tapahtuma suunnata Hämeen nuorten kanssa Lahden yöhön tuulettumaan ja tekemään viimeiset kampanjatyöt 💪🏻 Kokoonnutaan Lahden Kokoomuksen toimistolle klo 20 alkaen 🎊 tuu mukaan!

#kokoomus
#kokoomusnuoret
#europarlamenttivaalit
Nyt on aika avata kuohuvat ja picnickorit 🥂

Hämeenlinnan kokoomusnuoret järjestää 24.5. kokoomuslaisen puistopicnicin Hämeenlinnan linnanpuistossa linnan läheisyydessä.
Tarjolla on pientä ja suolaista kokoomusnuorten piikkiin. Jos pidät viini- ja juustoilloista, on tämäkin tapahtuma ehdottomasti sinua. Tervetuloa mukaan! ❓MIKÄ? Kokoomuslainen puistopicnic
⏱MILLOIN? 24.5 klo 18
📍MISSÄ? Hämeen Linnan läheisyydessä
💰MITÄ MAKSAA? Omat virvokkeet tulee kustantaa itse

Lisätietoja tapahtumasta:
Elisa Hyvärinen
Hämeenlinnan kokoomusnuorten puheenjohtaja
elisa.hyvarinen@gmail.com
Hämeenlinnan Kokoomusnuoret goes eurovaalit 🇪🇺 Huomenna 17.5. virittäydytään EU-vaalitunnelmiin Hämeenlinnan kaupungintalolla klo 19-21.30! 🇪🇺 Puhujiksi meille saapuvat kokoomusnuorten eurovaaliehdokas Tuomas Tikkanen ja Hämeenlinnan oma europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen. Tapahtumassa on tarjolla juotavaa, syötävää, EU-kisailua ja -visailua sekä myös saunatilat mikäli saunominen kiinnostaa. 🥂🍿🧖🏻‍♀️ Tapahtuma soveltuu sekä uusille ja toiminnasta kiinnostuneille jäsenille että myös vanhoille toimijoille. Tervetuloa kuuntelemaan ja haastamaan EU-edustajiamme!
@hameenlinnankokoomusnuoret
@tikkanentuomas @sirpapietikainen
Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet voi ratkaista vain kansainvälisellä tasolla. Yhtenäinen Eurooppa kykenee puolustamaan oikeusvaltiota, demokratiaa ja yksilönvapauksia, suojelemaan ympäristöä, tuomaan maailmaan kestävää kasvua ja ratkaisemaan turvallisuushaasteita paremmin kuin mikään sen jäsenistä yksin kykenee. Kokoomusnuoret on sitoutunut puolustamaan Euroopan unionia ja eurooppalaista yhteistyötä. Ääni nuorelle kokoomuslaiselle on #ääniEuroopalle. 🇪🇺 Katso nuoret ehdokkaamme nettisivuiltamme!
Hämeen Kokoomusnuoret toivottaa iloista pääsiä Hämeen Kokoomusnuoret toivottaa iloista pääsiäistä videokannanoton muodossa 🐣 Oletko sinäkin lähdössä pääsiäisen viettoon autolla? Aivan. Pitkien välimatkojen Suomessa on lähes mahdotonta elää ilman autoa. Sen vuoksi on tärkeää, että saamme uudistettua autokantaa. Uudet autot ovat ympäristölle ystävällisempiä ja meille turvallisempia - siis autovero poistoon ja autot uusiutumaan! 🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗
#autovero
#kokoomusnuoret
Vaalit lähestyvät ja samalla kiihtyy oman ehdokk Vaalit lähestyvät ja samalla kiihtyy oman ehdokkaamme @adaseppala ’n kampanjointitahti. Tänään Lahdessa Paula Risikon sekä muiden ehdokkaiden kanssa!
Viimeisiä hetkiä lähteä Lapualle mukaan! Muist Viimeisiä hetkiä lähteä Lapualle mukaan! Muista ilmoittautua viikonlopun huikeimpaan retkeen 🚌
Tule mukaan nauttimaan politiikan kärkiaiheista s Tule mukaan nauttimaan politiikan kärkiaiheista sekä pitsasta Steak houseen Hämeenlinnaan tänään klo 17 🍕 illan tarjoilee @hameenlinnankokoomusnuoret ja @timoheinonen 🙌🏻 tule mukaan!
Lauantaina huikeaa ohjelmaa tarjolla! Hämeen Koko Lauantaina huikeaa ohjelmaa tarjolla! Hämeen Kokoomusnuorten eduskuntavaaliehdokas Ada Seppälä lähtee yhdessä lahtelaisen eduskuntavaaliehdokkaan Francis McCarronin kanssa kiertämään Hämeessä 🙌 Kiertue starttaa Heinolasta, pysähtyy Lahdessa ja päättyy Riihimäelle. Tule mukaan nappaamaan kupponen kahvia ja vaihtamaan ajatuksia ehdokkaiden kanssa ☕️ Jokaisessa kahvilassa kahvitarjoilu.
”Hämeen Kokoomusnuoret vaatii, että yksityisel ”Hämeen Kokoomusnuoret vaatii, että yksityiselle maanomistajalle ja omaisuudensuojalle annetaan kaikissa tilanteissa jokamiehenoikeuksia enemmän painoarvoa.” Lue uusin kannanottomme, linkki biossa 🌲
Huomenna ständäillään DuuniExpossa, tuu moikka Huomenna ständäillään DuuniExpossa, tuu moikkaamaan meitä 👋🏻 ja osallistu huikeaan messuarvontaan, jossa palkintoina ministerilounas @sannigrahnlaasonen kanssa sekä festariliput 🎉

Paikalla
10-11 @sannigrahnlaasonen
14-16 @adaseppala
16.30-17.30 @timoheinonen
ja paneelissa päivällä 13.15 @millabruneau 💪🏻 #kokoomusnuoret #kokoomus
Upea Kokoomusristeily takana 🚢 tästä lähdetään kohti kevään vaaleja 💪🏻 #kokoomus #kokoomusnuoret #saatehdä #luotammesuomeen
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: Cannot add access token directly to the shortcode.
Due to upcoming Instagram platform changes on June 1, 2020, it will no longer be possible for feeds to use access tokens directly in the shortcode. Remove the access token from the shortcode and connect an account on the plugin Settings page instead.

Paul Brooker flickr.com/trojanllama