Hämeen Kokoomusnuoret

On mulle Suomi suloisin vaan Häme siitä kallehin.

Liity

Hämeen piiri on hyvin omaleimainen sekoitus loistavaa poliittista osaamista, isänmaallisuutta ja mukaansatempaavaa huumoria.

Isänmaallisuus ja oikeistolaiset arvot ovat olleet aina vahvasti esillä toiminnassamme. Piirimme pienestä koosta huolimatta me hämäläiset olemme saaneet nauttia usein liittotason vaikuttamisesta. Hämäläisten elinpiirin kaksi suurinta kaupunkia ovat Lahti sekä Hämeenlinna. Piiri ulottuu kuitenkin aina Forssan seuduilta Kymen rantatörmille ja Heinolaan asti. Toimintamme on aktiivista piirimme jokaisessa kolkassa.

Tulemalla mukaan toimintaamme pääset vaikuttamaan yhteiskunnallisiin asioihin niin puolueen sisällä kuin vaikkapa kuntapolitiikan kautta. Kokoomusnuoret tarjoavat mahtavan väylän tutustua uusiin ihmisiin ja verkostoitua ympäri Suomen jäsenistöön sekä politiikan kärkinimiin. Tule mukaan vaikuttamaan!

Piirin puheenjohtajana toimii Hanna Puntila. Piirihallituksessamme on 11 jäsentä ja kolme varajäsentä, joiden työpanoksen piirimme monipuolinen toiminta turvataan. Paikallisyhdistykset piirissämme toimivat erityisen aktiivisesti ja tähän toimintaan myös Sinä olet tervetullut mukaan!

Hallitus 2019

Hanna Puntila, puheenjohtaja

Lotta Saarenmaa, varapuheenjohtaja

Rosa Laine, taloudenhoitaja

Hallituksen jäsenet: Tatu Haakana, Venla Hatakka, Mikael Hedman, Elisa Hyvärinen, Lilli Lindblom, Santeri Nousjoki, Venla Väli-Torala ja Aapo Warjovaara

Varajäsenet: Mari Pinomäki, Mona Pyykkönen ja Ada Seppälä

Tapahtumia

Piiritoimisto

Hämeen Kokoomuksen toimistolta tavoitat sekä ukkopiirin, naisten että nuorten työntekijät. Toimiston väen työhön kuuluu mm. Sinun neuvomisesi kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä.

Ole siis rohkeasti yhteydessä!

Hämeen Kokoomusnuoret ry
Kaivokatu 16
13100 HÄMEENLINNA

Hämeen Kokoomus

Leino Ida

Järjestökoordinaattori

ida.leino@kokoomusnuoret.fi

Piiri- ja paikallistoiminnan tukeminen, jäsenyyteen liittyvät asiat (Pirkanmaa, Häme, Keski-Suomi)

Vapauta kartta

Lukitse kartta

Hämeen Kokoomusnuoret Instagramissa

Instagram post 2051461603358243843_1159816952 Tänään illalla on aika päättää eurovaalikampanjointi. Tässä oiva tapahtuma suunnata Hämeen nuorten kanssa Lahden yöhön tuulettumaan ja tekemään viimeiset kampanjatyöt 💪🏻 Kokoonnutaan Lahden Kokoomuksen toimistolle klo 20 alkaen 🎊 tuu mukaan!

#kokoomus
#kokoomusnuoret
#europarlamenttivaalit
Instagram post 2050619836987609818_1159816952 Nyt on aika avata kuohuvat ja picnickorit 🥂

Hämeenlinnan kokoomusnuoret järjestää 24.5. kokoomuslaisen puistopicnicin Hämeenlinnan linnanpuistossa linnan läheisyydessä.
Tarjolla on pientä ja suolaista kokoomusnuorten piikkiin. Jos pidät viini- ja juustoilloista, on tämäkin tapahtuma ehdottomasti sinua. Tervetuloa mukaan! ❓MIKÄ? Kokoomuslainen puistopicnic
⏱MILLOIN? 24.5 klo 18
📍MISSÄ? Hämeen Linnan läheisyydessä
💰MITÄ MAKSAA? Omat virvokkeet tulee kustantaa itse

Lisätietoja tapahtumasta:
Elisa Hyvärinen
Hämeenlinnan kokoomusnuorten puheenjohtaja
elisa.hyvarinen@gmail.com
Instagram post 2044968475365330705_1159816952 Hämeenlinnan Kokoomusnuoret goes eurovaalit 🇪🇺 Huomenna 17.5. virittäydytään EU-vaalitunnelmiin Hämeenlinnan kaupungintalolla klo 19-21.30! 🇪🇺 Puhujiksi meille saapuvat kokoomusnuorten eurovaaliehdokas Tuomas Tikkanen ja Hämeenlinnan oma europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen. Tapahtumassa on tarjolla juotavaa, syötävää, EU-kisailua ja -visailua sekä myös saunatilat mikäli saunominen kiinnostaa. 🥂🍿🧖🏻‍♀️ Tapahtuma soveltuu sekä uusille ja toiminnasta kiinnostuneille jäsenille että myös vanhoille toimijoille. Tervetuloa kuuntelemaan ja haastamaan EU-edustajiamme!
@hameenlinnankokoomusnuoret
@tikkanentuomas @sirpapietikainen
Instagram post 2039941952287607332_1159816952 Nykypäivän ja huomisen kansainväliset haasteet voi ratkaista vain kansainvälisellä tasolla. Yhtenäinen Eurooppa kykenee puolustamaan oikeusvaltiota, demokratiaa ja yksilönvapauksia, suojelemaan ympäristöä, tuomaan maailmaan kestävää kasvua ja ratkaisemaan turvallisuushaasteita paremmin kuin mikään sen jäsenistä yksin kykenee. Kokoomusnuoret on sitoutunut puolustamaan Euroopan unionia ja eurooppalaista yhteistyötä. Ääni nuorelle kokoomuslaiselle on #ääniEuroopalle. 🇪🇺 Katso nuoret ehdokkaamme nettisivuiltamme!
Instagram post 2024621602263950132_1159816952 Hämeen Kokoomusnuoret toivottaa iloista pääsiäistä videokannanoton muodossa 🐣 Oletko sinäkin lähdössä pääsiäisen viettoon autolla? Aivan. Pitkien välimatkojen Suomessa on lähes mahdotonta elää ilman autoa. Sen vuoksi on tärkeää, että saamme uudistettua autokantaa. Uudet autot ovat ympäristölle ystävällisempiä ja meille turvallisempia - siis autovero poistoon ja autot uusiutumaan! 🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗
#autovero
#kokoomusnuoret
Instagram post 2003159197726221054_1159816952 Vaalit lähestyvät ja samalla kiihtyy oman ehdokkaamme @adaseppala ’n kampanjointitahti. Tänään Lahdessa Paula Risikon sekä muiden ehdokkaiden kanssa!
Instagram post 1984730250416016839_1159816952 Viimeisiä hetkiä lähteä Lapualle mukaan! Muista ilmoittautua viikonlopun huikeimpaan retkeen 🚌
Instagram post 1981824527981894244_1159816952 Tule mukaan nauttimaan politiikan kärkiaiheista sekä pitsasta Steak houseen Hämeenlinnaan tänään klo 17 🍕 illan tarjoilee @hameenlinnankokoomusnuoret ja @timoheinonen 🙌🏻 tule mukaan!
Instagram post 1978532940964299996_1159816952 Lauantaina huikeaa ohjelmaa tarjolla! Hämeen Kokoomusnuorten eduskuntavaaliehdokas Ada Seppälä lähtee yhdessä lahtelaisen eduskuntavaaliehdokkaan Francis McCarronin kanssa kiertämään Hämeessä 🙌 Kiertue starttaa Heinolasta, pysähtyy Lahdessa ja päättyy Riihimäelle. Tule mukaan nappaamaan kupponen kahvia ja vaihtamaan ajatuksia ehdokkaiden kanssa ☕️ Jokaisessa kahvilassa kahvitarjoilu.
Instagram post 1968286076011750635_1159816952 ”Hämeen Kokoomusnuoret vaatii, että yksityiselle maanomistajalle ja omaisuudensuojalle annetaan kaikissa tilanteissa jokamiehenoikeuksia enemmän painoarvoa.” Lue uusin kannanottomme, linkki biossa 🌲
Instagram post 1962609041910054422_1159816952 Huomenna ständäillään DuuniExpossa, tuu moikkaamaan meitä 👋🏻 ja osallistu huikeaan messuarvontaan, jossa palkintoina ministerilounas @sannigrahnlaasonen kanssa sekä festariliput 🎉

Paikalla
10-11 @sannigrahnlaasonen