Keski-Suomen Kokoomusnuoret

Iloista ja isänmaallista toimintaa Suomen sydämessä.

Tule mukaan!

Meidän Kessu

Nopeasti kasvava ja vaikutusvaltainen Kokoomusnuorten piirijärjestö Keski-Suomessa toivottaa sinut tervetulleeksi mukaan rakentamaan parempaa tulevaisuutta kanssamme. Olitpa sitten opiskelija, työssäkäyvä tai yrittäjä, löydät varmasti joukostamme hengenheimolaisia ja ennen kaikkea fiksua tekemistä.

Järjestämme tasokkaita seminaareja, tutustumme maakunnan elinkeinoelämään ja käymme joskus rentoutumassa mökillä porvarillisen aatteen ja saunomisen merkeissä. Joka kuukausi kokoonnumme myös lasillisien äärelle keskustelemaan ajankohtaisista poliittisista tapahtumista.

Hallitus 2020

Mikko Poutanen, puheenjohtaja
Mikko Tenhunen, varapuheenjohtaja
Anna Pärnänen, taloudenhoitaja
Topi-Veli Arpiainen, sihteeri

Hallituksen jäsenet: Aku Hakala-Ranta, Esa Ettala, Ida Moisio, Leo Liukkonen ja Markus Mikkola.

Keski-Suomen Kokoomusnuoret Instagramissa

Instagram post 2229133732835916607_2144823127 Muutama päivä sitten saimme vierailevan haastajan pelikentille, kun  @swheimo saapui kanssamme pelaamaan sulkapalloa. Kuulimme myös tilannepäivitystä Hippos-hankkeesta🤩 #jkn #keskisuomenkokoomusnuoret 💙
Instagram post 2204427561847793288_2144823127 Eilen vietettiin pikkujouluja; pelattiin pelejä ja jaettiin lahjoja🎁 Kiitos kaikille mukavasta illasta ja koko kuluneesta vuodesta💙 #keskisuomenkokoomusnuoret #knl
Instagram post 2201120769042755665_2144823127 Juhlapyhien lähestyessä on hyvä pitää mielessä lähimmäisenrakkaus. Se lähtee yksilöistä liikkeelle, ja tästä syystä toimijat yhdistivät voimansa osallistumalla Pelastusarmeijan Jolupata-keräykseen.
Piirihallitus toivottaa hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta sekä voimaa ja viisautta tulevaan vuoteen! 🎅🏻🙏 #joulupata #knl #jkn #keskisuomenkokoomusnuoret
Instagram post 2190910452769683341_2144823127 Tänään oltiin vuoden viimeisillä porvaribisseillä kuuntelemassa Katjaa valtuuston kuulumisista. Käytiin läpi esimerkiksi Hippos-hankkeen viimeisimmät käänteet sekä joukkoliikenteen kehittämistä. Samalla juhlittiin joulun alkua ja jos muistikin ottaa tonttulakin sai yllätyksen🌚🎅
Instagram post 2171177566885791543_2144823127 Syyskokous pidettiin perjantaina ja uusi puheenjohtajisto sekä hallitus ensi vuodelle on valittu 🎉

Puheenjohtajaksi valittiin Mikko Poutanen ja varapuheenjohtajaksi Mikko Tenhunen 💪🏻 hallitukseen valittiin: Aku Hakala-Ranta, Anna Pärnänen, Esa Ettala, Ida Moisio, Leo Liukkonen, Markus Mikkola sekä Topi-Veli Arpiainen!

Onnea kaikille valituille 💥

#kokoomus
#kokoomusnuoret
Instagram post 2166786921308056841_2144823127 Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnan edustajistovaalien ennakkoäänestys on alkanut 🙌🏻 Kokoomuksella on näissä vaaleissa suurin poliittinen lista ehdokasmäärällä mitattuna 🌟 24 loistavaa ehdokasta on valmiita ajamaan kokoomuslaista politiikkaa edustajistossa 💥 Tunnusta väriä. Äänestä poliittista.

Äänestys tapahtuu sähköisesti. Palvelu on avoinna tänään ja huomenna klo 8-20 💪🏻 Varsinaiset äänestyspäivät ovat 4.-6.11.
#edarivaalit
#kokoomus
#kokoomusnuoret
#kokoomusopiskelijat
Instagram post 2147363548215849215_2144823127 Liittokokouksen aloitteet purkissa. Kiitos osallistujille!
Instagram post 2144583915619684571_2144823127 Perjantaina järjestimme jälleen porvaribisset ja tällä kertaa aiheena oli politiikka työnä! Keskustelua olivat alustamassa Keski-Suomen Kokoomuksen toiminnanjohtaja @ekrouhiainen ja Tuhatkunnan entinen pääsihteeri @nissinenniilo. Kiitos kaikille loistavasta illasta! 😎
Instagram post 2121814111049711018_2144823127 Viikonloppu lähenee jälleen! Kuvassa tunnelmaa Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry:n vuosijuhlista muutaman viikon takaa ✨

Ihanaa viikonloppua! Ps. Muistathan ilmoittautua Syyspäiville, alempi ilmoittautumishinta päättyy huomenna 💪🏻
Instagram post 2101758443601227263_2144823127 Rezan kesäkiertue piipahti tänään Jyväskylässä! 😎🍕
Instagram post 2065449669022213594_2144823127 Eilen pääsimme kuulemaan Jyväskylän kaupunginvaltuuston kevään viimeisen kokouksen kuulumisia. Suuret kiitokset valtuustoryhmän puheenjohtaja Katja Isomöttöselle ja kaikille osallistuneille mielenkiintoisesta keskustelusta! 🌁
Instagram post 1963743601603455173_2144823127 Kessun fanipojat nimmaria hakemassa! 😍

@elinalepomaki oli vierailemassa Jyväskylässä osana @kansallinenkokoomus Yrittäjyystekoja 2019 -kiertuetta. Paikalla myös kansanedustaja @swheimo 🇫🇮💙 #kokoomusnuoret #kokoomus #keskisuomenkokoomusnuoret #yrittäjyystekoja2019 #fanboy #vapaudenvoitto
Instagram post 1931989583856468125_2144823127 Olimme mukana Jyväskylän Lyseon lukion politiikkatorilla! 😊💙 #jyväskylänlyseonlukio #keskisuomenkokoomusnuoret #kokoomusnuoret #jeejee
Paul Brooker flickr.com/trojanllama

Yhteystiedot

Keski-Suomen Kokoomusnuorten johto koordinoi ja toteuttaa kokoomusnuorten käytännön toimintaa Keski-Suomen maakunnassa. Autamme mielellämme kaikissa mieltäsi askarruttavissa kokoomusnuoriin liittyvissä kysymyksissä.

Keski-Suomen Kokoomusnuoret ry
Tapionkatu 4
40100 Jyväskylä

Keski-Suomen Kokoomus