Olli Lund Satakunnan Kokoomusnuorten puheenjohtajaksi

Olli Lund Satakunnan Kokoomusnuorten puheenjohtajaksi

Satakunnan Kokoomusnuoret on sääntömääräisessä vuosikokouksessaan 17.11.2018 valinnut Olli Lundin puheenjohtajakseen vuodelle 2019.
Olli Lund on 21-vuotias ylioppilas Porista. Hän on toiminut piirihallituksessa vuodesta 2015, joista viimeisen vuoden varapuheenjohtaja. Valtakunnallisella tasolla hän on osallistunut aktiivisesti Kokoomusnuorten verkostotoimintaan ja ollut aktiivisesti mukana Kokoomuksen Nuorten Liiton tapahtumilla. Tulevaisuudessa Olli haluaa vaikuttaa niin politiikassa kuin liike-elämässäkin. Lund suunnittelee opintoja kauppakorkeakoulussa.
Puheenjohtajisto on ottanut ensivuoden keskeisimmäksi tavoitteekseen jäsenmäärän kasvattamisen, johon pyritään tuottamalla enemmän ja laadukkaampia tapahtumia. Satakunnan Kokoomusnuoret haluaa parantaa kykyään osallistua nuoria koskevaan päätöksentekoon niin kunta- kuin maakuntatasolla ja uusia vaikutuskanavia etsitään aktiivisesti. Ensi vuoden toimintaa suunniteltaessa otetaan erityisesti huomioon myös kevään eduskunta- ja eurovaalit, sekä syksyn vaalit korkeakouluissa.

Lisätietoja: