Johanna Hjelt Pirkanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajaksi

Tiedote

Pirkanmaan Kokoomusnuoret ry piti syyskokouksensa keskiviikkona 27.11.2019 Tampereella. Kokouksessa valittiin yhdistykselle uusi puheenjohtajisto sekä hallitus seuraavalle toimikaudelle. Puheenjohtajaksi valittiin Johanna Hjelt, joka aloittaa uudessa tehtävässään ensi vuoden alussa.

Johanna Hjelt on 21-vuotias hallintotieteiden opiskelija Tampereen yliopistossa. Hjelt on ollut Kokoomusnuorten jäsen vuodesta 2017 alkaen ja toiminut kuluneena vuonna piirihallituksen jäsenenä tapahtumavastaavana sekä Tampereen Kansallisten Nuorten sihteerinä.

Syyskokouksessa oli ihanan innostava ja lämmin ilmapiiri! Tehdyt henkilövalinnat enteilevät, että tulossa on huikea vuosi, monenlaisia kannanottoja ja mahtavia tapahtumia, tuore puheenjohtaja iloitsee.

Varapuheenjohtajaksi valittiin tamperelainen Kristiina Koivunen, 17. Koivunen käy lukiota toista vuotta Tampereen yhteiskoulun lukiossa. Hallitukseen nimettiin Elina Jylhä, Martti Paldanius, Katriina Jauhiainen, Manar Dahan, Valtteri Hermonen sekä Malviina Heinä. Hallituksen varajäseninä toimivat Cecilia Viljanmaa, Konstantin Dmitriev, Anselmi Koivunen, Lilli Matveinen sekä Jens Holm. Pysyvä puhe- ja läsnäolo-oikeus piirihallituksen kokouksiin ensi vuodelle päätettiin myöntää Otso Kaihlaselle, Ada Pesämaalle sekä Paul Pellakselle.

Lisätietoja:

Leino Ida

Järjestökoordinaattori

ida.leino@kokoomusnuoret.fi

Piiri- ja paikallistoiminnan tukeminen, jäsenyyteen liittyvät asiat (Pirkanmaa, Häme, Keski-Suomi)