Liittokokouksen ehdokkaille tarjotaan mahdollisuus esittäytyä tällä sivulla. Esittäytymistä varten tulee toimittaa seuraavat materiaalit:

1) Perustiedot

• Kotikunta & piiri
  • Mihin pestiin hakee

2) Esittelyteksti

• Maksimimerkkimäärä 1200 ilman välilyöntejä
  • Voit kertoa esimerkiksi aiemmasta kokemuksestasi Kokoomusnuorissa ja muussa järjestötoiminnassa, miksi haluat valituksi ja minkälaisia asioita pestissäsi edistäisit.

3) Kuva

• Kuvan toivotaan olevan hyvälaatuinen.

Toimita materiaalit osoitteeseen mikael.lehtonen@kokoomusnuoret.fi ja otsikoi viestisi “Ehdokasesittely // Oma Nimi”. Esittelyt lisätään nettisivuille muutaman päivän viiveellä.

Puheenjohtajaehdokkaat

Matias Pajula

Helsinki, Helsingin Kokoomusnuoret

Moi!

Mä olen Matias Pajula, 21-vuotias kokoomusnuori Helsingistä. Politiikan ei pitänyt koskaan olla mun juttu.

Vaikka yhteiskunnalliset aiheet kiinnosti, suhtauduin päätöksentekoon lähinnä skeptisesti. En uskonut, että yksi ihminen voisi muuttaa mitään. Kaikesta kriittisyydestä huolimatta politiikan seuraaminen kasvatti ajatusta siitä, kuinka mukaan lähtemällä voisi saada enemmän aikaan kuin reunalta huutelemalla.

Neljä vuotta sitten, pitkän harkinnan jälkeen ja ketään koko puolueesta tuntematta, päädyin liittymään aatteellisen kotini nuorisojärjestöön, Kokoomusnuoriin. Erityisesti yksilön ja markkinoiden vapauden puolustaminen teki Kokoomusnuorista helpon valinnan.

Neljän vuoden aikana olen saanut kokea, kasvattaa aatteellista paloa ja olla mukana poliittisen järjestön toiminnassa. Olen ollut kahdesti ehdolla valtakunnallisissa vaaleissa ja saanut 20-vuotiaana eduskuntavaalien ensikertalaisena luottamuksen yli 2000 äänestäjältä. Olen saanut kunnian toimia kaksi kautta Helsingin Kokoomusnuorten varapuheenjohtajana ja nyt Kokoomuksen puoluevaltuutettuna.

Politiikka on sittenkin mun juttu.

Nyt haluan tehdä töitä sen eteen, että mahdollisimman moni nuori löytäisi Kokoomusnuorista väylän yhteiskunnan muuttamiselle, kuten itse löysin. Siksi pyydän luottamustanne toimia Kokoomusnuorten seuraavana puheenjohtajana.

matiaspajula.fi

Manolis Huuki

Kannus, Pohjanmaan Kokoomusnuoret

Hei,

Olen Manolis Huuki, 28-vuotias kannuslainen Keski-Pohjanmaalta. Tällä hetkellä opiskelen Turun yliopistossa poliittista historiaa ja toimin kaupunginvaltuutettuna kotikaupungissani Kannuksessa.

Kokoomusnuoriin liityin kesäkuussa 2014 ja olen istunut Pohjanmaan Kokoomusnuorten piirihallituksessa viisi vuotta. Liiton tasolla olen toiminut ulko- ja turvallisuuspolitiikan verkostossa ja vuonna 2017 puheenjohtajan tehtävissä. Minulla on kokemusta nuorisovaltuustosta, yläkoulun ja lukion oppilaskunnista sekä 99. Kadettikurssin sarkajuhlatoimikunnasta. Olen myös Turun Suomi-Amerikka –yhdistyksen puheenjohtaja. Minulla on myös kokemusta tämän ystävyysseuran liittohallituksesta.

Perhetaustaltani olen puoliksi kreikkalainen. Aiempaa opiskelutaustaa minulla on kadettikoulusta. Asepalvelukseni suoritin Porin prikaatissa ja sotilasarvoltani olen reservin vänrikki.

Tavoittelen liiton puheenjohtajuutta velvollisuudesta jäsenistöä kohtaan ja halusta palauttaa Kokoomusnuoret oikealle raiteelle. Näen, että vahva järjestötaustani sekä antaumukseni vaikuttaa olisivat merkittävästi eduksi kokoomusnuorten puheenjohtajan tehtävässä. Haluan toimia sen edistämiseksi, että kokoomusnuoret ovat jatkossa voimakas suunnannäyttäjä paitsi oman puolueemme sisällä, myös merkittävä poliittinen voima koko isänmaassamme.

www.manolishuuki.fi

Varapuheenjohtajaehdokkaat

Heidi Hanhela

Espoo, Uudenmaan Kokoomusnuoret

Moikka,

olen Heidi Hanhela, 25-vuotias valtiotieteen opiskelija ja eduskunta-avustaja. Politiikassa erityisesti lähellä sydäntäni ovat yksilön vapaus ja vastuu, taloudellinen ja ekologinen kestävyys sekä kansainvälisyys.

Kokoomusnuoret on minulle valtavan rakas järjestö. Minulla on kokemusta Kokoomusnuorissa toimimisesta kuuden vuoden ajalta ja jokaiselta järjestön tasolta. Olen ollut niin paikallisyhdistyksen hallituksessa, piirin ja keskustoimiston työntekijä kuin KNL:n henkilöstön edustaja liittohallituksessa. Kuntavaaleissa olen ollut kahdesti ehdolla, Tuusulassa ja Espoossa, ja tällä hetkellä istun Espoon kulttuurilautakunnassa.

Haluan Kokoomusnuorten varapuheenjohtajaksi, sillä haluan tehdä vielä töitä järjestömme eteen. Uskon, että minulla olisi tähän paljon osaamista. Varapuheenjohtajana haluan tehdä Kokoomusnuorista entistä kansainvälisemmän järjestön niin, että aktiivit ovat tässä oikeasti mukana. Jokaisella halukkaalla tulee olla mahdollisuus lähteä KNL:n kv-matkalle. Lisäksi haluan tehdä Kokoomusnuorista vaikuttavan koulutusorganisaation, joka tuottaa merkittävää lisäarvoa jäsenilleen.

Kokoomusnuorten tulee olla rohkeasti oikealla. Meidän tulee tarjota poliittinen koti jokaiselle, joka kokee yksilön vastuun ja vapauden, markkinaliberalismin sekä länsimaiset arvot omikseen.

Samuel Tammekann

Helsinki, Savo-Karjalan Kokoomusnuoret

Olen kuopiolaislähtöinen 24-vuotias tietojenkäsittelytieteen ja historian opiskelija. Olen toiminut useissa tehtävissä niin paikallis- kuin piiritasolla, Kokoomusnuorten järjestösuunnittelijana ja Kokoomuksen ympäristöverkoston puheenjohtajistossa.

Kuluva vuosisata tulee olemaan ratkaiseva. Luottamus politiikkaan ja vapaaseen demokratiaan tuntuu jatkuvasti heikkenevän samalla, kun pahenevat ympäristökriisit, työn ja elämäntapojemme murrokset ja teknologian nopea kehittyminen tekevät tulevaisuudestamme vaikeamman ennakoida kuin koskaan.

Juuri meidän sukupolvemme pääsee ja joutuu kokemaan kaiken tämän, ja näistä syntyvien haasteiden ratkaiseminen tulee olemaan meidän sukupolvemme tärkein tehtävä. Tämän haasteen edessä tulevaisuuden Kokoomusnuoret voi olla rohkea suunnannäyttäjä.

Meidän tulee näinä epävarmoina aikoina luoda toivoa tarjoamalla selkeä, vakuuttava visio vastauksena sosialistisille suunnitelmautopioille ja taantumukselliselle sulkeutumiselle. Meidän tulee seisoa rohkeasti vapauden, sivistyksen ja edistyksen takana. Ja meidän tulee aina muistaa puolustaa tärkeintä: yksilön tasavertaisia mahdollisuuksia ja vapautta tavoitella onneaan ja kasvaa täyteen potentiaaliinsa.

Liittohallitusehdokkaat

Heidi Kaarnikko

Turku, Varsinais-Suomen Kokoomusnuoret

Ota riski – rakastu turkulaiseen

Olen Heidi Kaarnikko, 23-vuotias Kokoomusnuori Turusta Varsinais-Suomen piiristä. Olen ehdolla liittohllitukseen vuodelle 2020. Tällä hetkellä päivät täyttyvät liiketalouden opinnoista Turun Ammattikorkeakoulussa, jossa opiskelen markkinointia kolmatta vuotta.

Vaikuttajaurani aloitin Turun ensimmäisessä Nuorisovaltuustossa ollessani lukion

abiturientti keväällä 2014. Kokoomusnuoriin liityin kuntavaalien aikaan keväällä 2017 ja sen jälkeen toiminta on vienyt mukanaan. Syksyllä 2017 minut valittiin piirihallitukseen Varsinais-Suomessa sekä koulumme edustajistoon Oikeat-listalta, jonka ryhmäpuheenjohtajana toimin. Kokemusta löytyy sekä nuorten vaikuttamisväylistä että korkeakoulupolitiikasta.

Haen liittohallitukseen, sillä haluan nähdä itselleni rakkaan liiton yhtenäisempänä toimijana tulevaisuudessa ja liittohallituksessa tätä yhtenäisyyttä voi rakentaa. Liittohallituksen jäsenenä haluan edistää muun muassa liiton sisäistä avoimuutta, aktiivista piirien välistä yhteistyötä ja turvallisuutta.

Nähdään liittokokouksessa!

Heidi

Robert Skinner

Espoo, Uudenmaan Kokoomusnuoret

Kokoomus ei marssi – Porvari ei marise

Olen toiminut Uudenmaan Kokoomusnuorten aktiivina vuodesta 2017 muun muassa Kokoomuksen kenttäaktiivina eduskuntavaaleissa että eurovaaleissa ja Uudenmaan Kokoomusnuorten piirihallituksessa.

Olen taipaleeni aikana luonut hyviä suhteita kuntapolitiikkaan, eduskuntaan ja europarlamenttiin. Liitossa haluan ajaa poliittista linjaa enemmän jäsenistön näköiseksi; toimin konservatiivioikeistolaisten äänitorvena.

Tavoitteitani tälle kaudelle ovat järjestön suurista linjauksista kysyminen jäsenistöltä, taustoista sekä mielipiteistä riippumaton kohtelu ja mielenosoitusten lopettaminen järjestön nimissä.

Pyydän luottamustanne saadakseni jatkaa tarmokasta työntekoa kaikkien niiden asioiden eteen, joiden eteen olen tehnyt töitä jo melkein 2 vuotta. Nämä ovat koti, uskonto ja isänmaa sekä vapaus vastuu ja demokratia. Nämä ovat meidän kokoomuslaisten arvot, joiden mukaan tulee tehdä töitä myös liittohallituksessa.

Henna Perätalo

Oulu, Oulun Läänin Kokoomusnuoret

Olen Henna Perätalo, 25-vuotias Oululainen. Opiskelen vielä toistaiseksi Oulun yliopistossa pääaineenani fysiikkaa, mutta jo lokakuun aikana muutan Espooseen ja siirryn työelämään oman alan töihin, matemaattisten aineiden opettajaksi.

Tausta mulla löytyy nuorisovaltuustosta ja Suomen Nuorisovaltuustojen Liitosta muun muassa Oulun piirin puheenjohtajana toimimisesta. Paikallistasolla olen toiminut Kokoomuksen Oulun kunnallisjärjestön hallituksessa sekä tälläkin hetkellä varajäsenyydet löytyvät mm. Kokoomuksen ”ukkopiirin” hallituksesta sekä rakennuslautakunnasta. Kokemusta luottamushenkilötehtävistä on tullut myös seurakunnasta ja seurakuntayhtymästä.

Oon liittynyt Kokoomusnuoriin aikalailla tasan viis vuotta sitten. Kokoomusnuorissa kokemusta on kertynyt paikallisyhdistyksen hallituksen jäsenenä ja varapuheenjohtajana sekä viimeisimpänä Oulun piirin varapuheenjohtajana. Tämä vuosi, ja etenkin järjestöjohdon tapaamiset ovat osoittaneet, että mulla on vielä paljon annettavaa tälle liitolle erityisesti järjestöllisen kehittämisen näkökulmasta. Mulla on halua ja näkemystä liiton kehittämiseen. Nyt kun on aika jättää luottamustehtävät Oulussa, olisi mulle kunnia-asia saada käyttää vapautunut aika ja energia liittohallituksessa koko liiton hyväksi.

Ottakaa rohkeasti yhteyttä, jos haluatte kysyä jotain tai saada lisää tietoa musta!

Eveliina Savolainen

Kouvola, Kaakkois-Suomen Kokoomusnuoret

Olen Eveliina Savolainen, 22-vuotias kouvolalainen. Sydämeltäni olen ikuisesti kaakkoissuomalainen – huolimatta siitä, että hallintotieteiden opinnot veivät minut viime vuonna Tampereelle.

Kokoomusnuoriin liityin vuonna 2012 heti 15 vuotta täytettyäni, eli seitsemän vuotta sitten. Toiminta veti minut mukanaan, ja olenkin ollut monissa eri tehtävissä paikallisyhdistys- ja piiritasolla. Viimeiset pari vuotta olen ollut Kaakkois-Suomen Kokoomusnuorten puheenjohtaja. Liittohallituksessa haluan ennen kaikkea vaikuttaa siihen, että Kokoomusnuoret kykenee tarjoamaan toimintaa yhteiskunnallisista asioista kiinnostuneille ja kasvamaan järjestönä tulevaisuudessakin. Meidän tehtävämme on olla ennakkoluuloton suunnannäyttäjä alati muuttuvassa maailmassa.

Mikäli saan luottamuksenne, saatte vuosien varrella kerrytetyn järjestökokemukseni käyttöönne, jotta voimme luoda Kokoomusnuorista vahvimman poliittisen voiman sekä varmistaa että järjestökoneistomme on jatkossakin suurin ja kaunein. Tähän asti tekemäni työ kokoomuslaisesti ajattelevia nuoria varten Kaakkois-Suomen alueella on vahvistanut haluani työskennellä samoin koko Suomen kokoomusnuoria varten. Meidän tulee jatkossakin tarjota laadukasta poliittista toimintaa – maakunnasta tai ilmansuunnasta riippumatta.

Nähdään viimeistään liittokokouksessa!

Pauliina Tuusa

Turku, Varsinais-Suomen Kokoomusnuoret

Olen Pauliina Tuusa, ja ehdolla liittohallitukseen Varsinais-Suomen piiristä, Turusta. Kokoomusnuorissa olen toiminut niin paikallis- kuin piirihallituksenkin hallituksissa, ja sen lisäksi minulle on kertynyt järjestöosaamista ja -kokemusta myös esimerkiksi Eurooppanuorista ja sen kattojärjestö JEFistä.

Minulle kokoomus on ollut koko nuoruusikäni yhteisö, jossa olen saanut rakentaa ajatteluani ja etsiä paikkaani yhteiskunnassa mahtavien ihmisten keskellä. Poliitikon ura ei ole koskaan ollut minulle tavoite, vaan olen ajatellut pääseväni puolueen kautta jakamaan ajatuksia siitä, mihin suuntaan meidän pitää yhdessä kehittyä. Edelleen miellän itseni ensisijaisesti järjestötoimijaksi,

Minulle on tärkeää Kokoomusnuorten avoimuus ja saavutettavuus niin jäsenärjestöille, aktiiveille kuin kenelle tahansa järjestöstämme kiinnostuneelle. Meissä yhdistyy halu tulla kuulluksi ja vaikuttaa asioihin, vaikka emme asioista samaa mieltä olisikaan.Jokaiselle meistä tulee olla selvää, että ulkoisen vaikutustyön lisäksi pystymme terveeseen ja asialliseen ajatustenvaihtoon keskenämme.

Sydämeni sykkii tälle järjestölle ja teille mahtaville ihmisille, joiden varaan me rakennumme. Siksi pyydän luottamustanne toimia liittohallituksessamme vuonna 2020.

Arttu Rintanen

Tampere, Pirkanmaan Kokoomusnuoret

Olen Arttu Rintanen, 23-vuotias tamperelainen kokoomusnuori ja liittohallitusehdokas. Opiskelen tällä hetkellä valtio-oppia Tampereen yliopistossa ja tavoitteenani on valmistua keväällä yhteiskuntatieteiden maisteriksi.

Kokoomuslaisuus on kulkenut veressäni pienestä pitäen. Liityin Kokoomusnuoriin 16-vuotiaana, joskin aktivoiduin toimintaan vasta muutama vuosi sitten. Olen tällä hetkellä Pirkanmaan kokoomusnuorten puheenjohtaja, jonka lisäksi toimin Pirkanmaan Kokoomuksen hallituksessa ja Tampereen ylioppilaskunnan edustajistossa varajäsenenä sekä hallintovaliokunnan jäsenenä. Epäpoliittisempaa järjestökokemusta löytyy kahden vuoden ajalta ainejärjestöstäni, jossa olen vastannut yritysyhteistyöstä ja varainhankinnasta.

Viime vuosina populismin aalto on noussut niin oikealla kuin vasemmalla. Kokoomusnuorten täytyykin nyt pyrkiä teroittamaan linjojamme ja luoda liitostamme entistä selvempi vaihtoehto kaikille oikeistolaisesti ajatteleville nuorille, niin liberaaleille kuin konservatiiveille, jotka kaipaavat ääripäiden sijaan järkevää tolkun linjaa. Kokoomusnuorilla on kaikki mahdollisuudet olla 2020-luvun suurin ja vaikuttavin poliittinen nuorisojärjestö, mutta työ sen eteen täytyy aloittaa nyt.

Haluan olla mukana liittohallituksessa rakentamassa seuraavan vuosikymmenen Kokoomusnuoria ja pyydän siihen luottamustanne.

Teresa Bäckström

Helsinki, Helsingin Kokoomusnuoret

”We know what works. Freedom works. We know what’s right. Freedom is right.”

Olen Teresa Bäckström, 21-vuotias kokoomusnuori Helsingistä.

Uskon, että elämässä vie eteenpäin intohimo sekä kyky oppia ja kehittyä. Nämä ominaisuudet ohjaavat minua nyt ja tulevaisuudessa. Haluan olla mukana kasvattamassa oikeistolaista talousajattelua tässä alati muuttuvassa maailmassa.

Tällä hetkellä toimin Helsingin Kokoomuksen Nuorten puheenjohtajana sekä piirihallituksen aktiivisena jäsenenä.

Olen aiemmin toiminut eri tehtävissä paikkareidemme hallituksissa.

Suurin intohimoni ja asiantuntijuuteni löytyy koulutuspolitiikasta. Oman osaamiseni vahvana pohjana toimiikin koulutukseni, finanssialan merkonomina.

Aktiivisuuteni aiheen parissa on tullut esille monien tehtävien parissa, mutta erityisesti useita vuosia kestäneessä toiminnassani SAKKI ry:ssä.

Haluan nostaa esille konkreettisia ratkaisuja jäsenhankintaan, mm. tuoda esille valtavan potentiaalin mikä löytyy ammatillisen koulutuksen opiskelijoista.

Mielestäni meidän Kokoomusnuorissa pitäisi entistä rohkeammin tuoda esille taloudellisesti kestäviä ajatuksia ja ratkaisuja. Meidän tulee puhua äänekkäämmin niin ydinvoimasta, kuin ammattiyhdistysliikkeen verollepanosta. Vapaus ja vastuu, isänmaallisuus, mahdollisuuksien tasa-arvo, näitä ydinarvoja muistaen haluan olla osa liittohallitusta.

Hermanni Sankelo

Vaasa, Pohjanmaan Kokoomusnuoret

Nimeni on Hermanni Sankelo ja olen 23-vuotias vaasalainen hallintotieteen kandidaatti. Ilmoitan tällä päivämäärällä olevani käytettävissä Kokoomusnuorten liittohallitukseen vuodelle 2020.

Järjestökokemusta minulle on kertynyt Kokoomusnuorissa Vaasan paikallisyhdistyksen puheenjohtajana ja toimin tällä hetkellä Pohjanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajana. Näiden lisäksi olen toiminut Vaasan yliopiston edustajistossa sekä hallinnon opiskelijaedustajana.

Olen kotoisin Etelä-Pohjanmaalta Kortesjärveltä. Tausta maatilan poikana elinvoimaisella maaseudulla on opettanut periksiantamattoman asenteen, korkean työmoraalin sekä talonpoikaisjärjeksi kutsutun tavan tarkastella yhteiskunnallisia asioita. Uskon, että näiden lähtökohtien kautta minun on mahdollista tarjota arvokasta näkemystä liittomme johdossa käytäviin keskusteluihin.

Kokoomusnuoria on ympäri Suomen ja maakunnissa on erilaisia painopistealueita. Koska Kokoomuksella on tavoite olla Suomen johtava poliittinen voima, tulee meidän vahvistaa nuorten toimintaa myös seutukaupungeissa ja maaseudulla. Kokoomusnuorten toiminnassa haluan panostaa laatuun, en määrään. Jäsenmäärämme nousee automaattisesti, kun toimintamme on kiinnostavaa ja puhumme oikeista asioista.

Kokoomusnuoret, pyydän luottamustanne, koska minulla on paloa. Paloa vaikuttaa Kokoomusnuorten tulevaisuuteen.

Elisa Hyvärinen

Hämeenlinna, Hämeen Kokoomusnuoret

Olen Elisa Hyvärinen, 20-vuotias politiikantoimittaja ja opiskelija Hämeenlinnasta. Olen ehdolla liittohallitukseen vuodelle 2020.

Liityin kokoomusnuoriin vuonna 2014. Tuolloin en olisi koskaan osannut arvata, kuinka syvälle kokoomusnuorten toiminta voisi viedä mukanaan. Tällä hetkellä toimin Hämeenlinnan paikallisyhdistyksen puheenjohtajana sekä Hämeen kokoomusnuorten, Hämeen ja Hämeenlinnan kokoomuksen hallituksissa eri tehtävissä. Olen näiden vuosien aikana saanut nähdä ja kokea paljon.

Kokoomusnuorten toiminta on kuitenkin paljon muutakin kuin titteleitä. Minulle se on aina ollut aatteellinen koti, perhe ja ennen kaikkea muutos.

Paljon on vielä tehtävää. 2020-luvun kokoomusnuorten tulee olla elinvoimainen, voimakas ja rohkea. Tämä vaatii aitoja muutoksia järjestökentällä ja linjan teroittamisessa, mutta uskon, että aidolla yhteistyöllä ja intohimolla onnistumme tässä. Kokoomusnuorten tulee olla johtava oikeistolainen suunnannäyttäjä, johon ovat tervetulleita niin konservatiivit kuin liberaalitkin, kaupungeista ja maaseudulta.

Minulle myytiin aikanaan kokoomusnuorten jäsenyys lauseella ”tämä tulee olemaan elämäsi paras päätös”. Haluan olla vaikuttamassa siihen, että yhä useampi saa kokea saman tunteen myös tulevaisuudessa.

Minulla on intohimoa ja paloa vaikuttaa. Siksi pyydän nyt luottamustanne.

Aapomikko Matti

Pello, Lapin Kokoomusnuoret

Arvoisat Kokoomusnuoret. Olen 24 vuotias Pellolainen nuori, joka opiskelee tietojenkäsittelyn tradenomiksi sekä olen töissä vanhempien maatilalla. Kokoomusnuorissa toimin tällä hetkellä mm. Lapin kokoomusnuorten puheenjohtajana ja talousverkoston sihteerinä. Aiemmin olen toiminut eri tehtävissä piirihallituksessa, paikallisyhdistyksissä sekä eri liiton verkostoissa ja työryhmissä jäsenenä. Kotikunnassani toimin mm. Varavaltuutettuna, Kunnanhallituksen varajäsenenä.

Koen että minulla on annettavaa edelleen Kokoomusnuorille, täten pyrin kolmatta kertaa mutta entistäkin kokeneempana liittohallitukseen. Vuonna 2020 ei ole valtakunnallisia vaaleja niin vuosi toimii hyvänä järjestöllisen kehittämisen vuotena. Koen että minulla olisi annettavaa esimerkiksi kokoomusnuorten strategian uudistamisesta vastaamaan 2020-luvun ympäristöä.

Toivon että jokainen äänivaltainen kokousedustaja miettii, kenet haluaa liittohallitukseen ja tekee itse päätöksen siitä. En tarkoita tällä, sitä että minua pitäisi äänestää. On vain mukavampi päästä tai jäädä ulkopuolelle liittohallituksesta, kun päätöksen on tehnyt suurempi joukko jäseniä kuin pieni joukko ”eliittiä”. Olen tätä mieltä huolimatta siitä, että olisin mahdollisesti tätä liiton eliittiä tänä vuonna piirin puheenjohtajana.

Käyttäkää ääntänne, sillä on vaikutusta.

Lisätietoja ehdokasesittelyistä:

Lehtonen Mikael

Järjestösuunnittelija

mikael.lehtonen@kokoomusnuoret.fi

Valtakunnalliset aktiivitapahtumat, liittokokous, jäsenviestintä, myynti- ja ostoreskontra