Ehdokkaat liittohallitukseen

Martti Paldanius

Espoo, Pirkanmaan Kokoomusnuoret

Olen Martti Paldanius, oikeustieteen opiskelija sekä yrittäjä. Liittohallitusvuosi on ollut opettavainen kokemus. Minulla olisi kuitenkin vielä paljon tarjottavaa liitollemme ja pyydän siksi sinun luottamustasi jatkokaudelle. Olen ollut Kokoomusnuorten jäsen vuodesta 2018 ja toiminut paikallis-, piiri- ja liittotasolla eri tehtävissä.

Kokoomusnuorilla on tulevissa eduskuntavaaleissa tärkeä tehtävä. Töitä on paiskittava sen eteen, että kokoomuksesta tulee pääministeripuolue. Maamme suunta on käännettävä oikealle raiteelle. Olen valmis tekemään tätä työtä liittomme eteen tulevana vaalivuotena.

Niklas Salmela

Espoo, Uudenmaan Kokoomusnuoret

Olen Niklas Salmela, 20-vuotias, paljasjalkainen espoolainen, kauppatieteiden ylioppilas ja pokeriharrastaja. Toimin tällä hetkellä Uudenmaan piirin varapuheenjohtajana ja sen suurimman paikallisyhdistyksen puheenjohtajana.

Haen liittohallitukseen, sillä Kokoomuksen Nuorten Liiton tulisi poliittisessa linjassaan torjua entistä selvemmin valtion ohjausta ja sääntelyä ja sitä kautta tukea Suomen kansalaisten yksilönvapauksia, kuitenkaan unohtamatta perinteisiä arvoja. Kokoomusnuorten ja Kokoomuksen on erityisen tärkeää tarjota uskottava, oikeistolainen vaihtoehto suomalaisille nuorille, jotteivät Perussuomalaiset hyödynnä tilaisuutta liikaa.

Aino Kovalainen

Turku, Varsinais-Suomi

Olen Aino Kovalainen, kasvatustieteiden ylioppilas ja ehdolla liittohallitukseen Varsinais-Suomen piiristä. Opiskelen Turun yliopistossa luokanopettajaksi ja olen töissä Varsinais-Suomen Kokoomuksella viestinnän suunnittelijana.

Olen toiminut kuluvana vuonna liittohallituksessa ja haenkin nyt jatkokaudelle.

Haluan jatkokaudelle liittohallitukseen ensisijaisesti siksi, että koen minulla olevan vielä valtavasti annettavaa tälle toiminnalle. Erityisesti minua kiinnostaa liittohallitustyöskentelyssä henkilöstöön liittyvät asiat ja haluaisinkin ensi vuonna kehittää kokoomusnuoria työnantajana. Kaipaamme uudistuksia sekä avoimuutta ja haluankin olla osaltani vaikuttamassa siihen, että olemme kiinnostava ja haluttu työnantaja.

Antti Tuomela

Laihia, Pohjanmaa

Olen 23-vuotias uuden sukupolven päättäjä Laihialta. Koulutukseltani olen kauppatieteiden kandidaatti. Työskentelen pankissa sijoitusneuvojana ja vapaa-aikani vietän mieluiten urheilun parissa.

Politiikassa toimin laajalla rintamalla: aluevaltuutettuna, kunnanhallituksen jäsenenä ja valtuustoryhmän puheenjohtajana, ylioppilaskunnan edustajistossa sekä Pohjanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajana ja puoluevaltuutettuna. Erityiset vahvuuteni ovat kunta- ja sotepolitiikan sekä maa- ja metsätalouden sektorit, joihin mielestäni liitossa tarvitaan tason nosto.

Kansanliike tarvitsee kansanmiestä, toivottavasti voin olla luottamuksenne arvoinen!

Ohjeet esittelyn lähettämiseen

Liittokokouksen ehdokkaille tarjotaan mahdollisuus esittäytyä tällä sivulla. Esittäytymistä varten tulee toimittaa seuraavat materiaalit:

1) Perustiedot

• Kotikunta & piiri
  • Mihin pestiin hakee

2) Esittelyteksti

• Maksimimerkkimäärä liittohallitusehdokkaille 600 merkkiä ilman välilyöntejä.
  • Voit kertoa esimerkiksi aiemmasta kokemuksestasi Kokoomusnuorissa ja muussa järjestötoiminnassa, miksi haluat valituksi ja minkälaisia asioita pestissäsi edistäisit.

3) Kuva

• Kuvan toivotaan olevan hyvälaatuinen.
  • Kuva rajataan neliöksi.

Toimita materiaalit osoitteeseen joel.elmaci@kokoomusnuoret.fi ja otsikoi viestisi ”Ehdokasesittely // Etunimi Sukunimi”. Esittelyt lisätään tälle sivulle pääsääntöisesti kerran viikossa.

Lisätietoja ehdokasesittelyistä:

Elmaci Joel

Politiikan ja viestinnän suunnittelija

joel.elmaci@kokoomusnuoret.fi

Poliittisen ja päivittäisen viestinnän suunnittelu ja toteutus, kampanjasuunnittelu