Liittokokouksen ehdokkaille tarjotaan mahdollisuus esittäytyä tällä sivulla. Sivu julkaistaan 25.9. Ehdokkaita, jotka haluavat esittelynsä siihen mennessä, pyydetään toimittamaan materiaalit viimeistään 22.9. klo 23.59. Esittely on mahdollista toimittaa myös jälkikäteen, jolloin esittelyt lisätään muutaman päivän viiveellä.

Toimitettavat materiaalit:

1) Perustiedot

• Kotikunta & piiri
  • Mihin pestiin hakee

2) Esittelyteksti

• Maksimimerkkimäärä 1200 ilman välilyöntejä
  • Voit kertoa esimerkiksi aiemmasta kokemuksestasi Kokoomusnuorissa ja muussa järjestötoiminnassa, miksi haluat valituksi ja minkälaisia asioita pestissäsi edistäisit.

3) Kuva

• Kuvan toivotaan olevan hyvälaatuinen.

Toimita materiaalit osoitteeseen mikael.lehtonen@kokoomusnuoret.fi ja otsikoi viestisi “Ehdokasesittely // Oma Nimi”.

Puheenjohtajaehdokkaat

Puheenjohtajakisaan ovat ilmoittautuneet tähän mennessä Matias Pajula ja Manolis Huuki. Varsinaiset ehdokasesittelyt päivitetään tälle sivulle myöhemmin, mutta ehdokkaiden ehdolleasettamistiedotteet on luettavissa näiden linkkien kautta:

Huuki Manolis

Pajula Matias

Ehdokkaiden ajatuksiin pääset tutustumaan myös puheenjohtajavaalikiertueen tilaisuuksissa, jotka löydät täältä:

Puheenjohtajavaalikiertue

Lisätietoja ehdokasesittelyistä:

Lehtonen Mikael

Järjestösuunnittelija

mikael.lehtonen@kokoomusnuoret.fi

Valtakunnalliset aktiivitapahtumat, liittokokous, jäsenviestintä, myynti- ja ostoreskontra