Kristian Tervo valittu viestintäsuunnittelijaksi

Tiedote

Kokoomuksen Nuorten Liitto ry:n liittohallitus on kokouksessaan 17.1.2016 valinnut liiton viestintäsuunnittelijaksi yrittäjä, valokuvaaja Kristian Tervon Turusta.

25-vuotias Tervo on työskennellyt markkinoinnin ja viestinnän parissa yrittäjänä vuodesta 2010. Yhdistystoiminta ja politiikka on tullut Tervolle tutuksi vuosien varrella Kokoomusnuorten luottamustoimissa paikallis- ja liittotasolla.

”Tuon mukanani osaamista markkinoinnista ja viestinnästä yrityselämän puolelta Kokoomusnuorten järjestökoneistoon. Liiton järjestövuonna on hyvä paikka lähteä mukaan uudistamaan ja aktivoimaan Kokoomusnuorten viestintää” kertoo Tervo.

Kokoomusnuoret pyrkii tuomaan poliittisen sisällön tueksi vahvaa viestintää, jotta nuoret saataisi kiinnostumaan yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta ja osallistumaan päätöksentekoon. Viestintäsuunnittelijan työ on liitossa uusi ja täydentää jo ennestään vahvaa osaamista liiton keskustoimistolla Helsingissä.

”Kristianin palkkaus vahvistaa liiton viestintäosaamista ja mahdollistaa liiton viestinnän pitkäjänteisen uudistamisen. Erityisen iloinen olen siitä, että nyt meillä on paremmat edellytykset tukea nuoria ehdokkaita kuntavaaleissa myös viestinnällisestä näkökulmasta” sanoo puheenjohtaja Daniel Sazonov.

Tervo aloittaa tehtävässä 1.2.2016 alkaen.

Lisätietoja:

Rytkönen Petri