Oulun Läänin Kokoomusnuoret tukevat pohjoisen ehdokkaita puoluekokouksessa

Tiedote

Oulun Läänin Kokoomusnuoret tukevat Mari-Leena Talvitietä jatkamaan puolueen varapuheenjohtajana ja Heikki Auttoa puoluevaltuuston puheenjohtajaksi.

“Tämä on meille nuorille aika täydellinen vuosi. Voimme ylpeästi tukea koko puolueen kannalta loistavia ehdokkaita”, linjaa nuorten piirin puheenjohtaja Sebastian Stenfors. “Nuorisoliitto tukee jo nuoria politiikan kärkinimiä Lepomäkeä ja Häkkästä. Mielestämme Mari-Leena Talvitie olisi täydellinen valinta tähän joukkoon, koska hän on ponnistanut kokoomusnuorista ja näyttänyt poikkeuksellista kyvykkyyttä politiikan lisäksi puolueen sisäisessä toiminnassa.”

Oulun Läänin Kokoomusnuoret haluavat myös Heikki Auton johtamaan puoluevaltuustoa. “Puoluevaltuuston rooli on olla korkein puolueen linjasta päättävä elin puoluekokousten välillä. Tätä ei aina ole onnistuttu toteuttamaan roolin edellyttämällä tavalla. Yhteispelillä päätöksenteon kehittäminen lähemmäs kaikkia Suomen kokoomuslaisia on tulevaisuuden kannalta olennaista. Autto ymmärtää tiimipelaamisen tärkeyden ja kuinka ihmisiä tuodaan yhteen.”

Puoluekokouksessa Oulun Läänin Kokoomusnuoret haluavat painottaa kuntavaalien tärkeyttä. “Silmien tulee olla nyt siinä millaisella tiimillä voitamme kuntavaalit ja innostamme lisää ihmisiä toimintaan. Näiden henkilövalintojen täytyy heijastella tavoitetta voittaa kuntavaalit valtakunnallisesti”, lopettaa Stenfors.

Oulun Läänin Kokoomusnuoret suosittelee kaikkia valtakirjallisia äänestämään Mari-Leena Talvitietä ja Heikki Auttoa sunnuntaina 6.9. käytävissä puoluekokouksen vaaleissa.

Lisätietoja:

Stenfors Sebastian