Kokoomusnuoret tukee Elina Lepomäkeä ja Antti Häkkästä kokoomuksen varapuheenjohtajiksi

Tiedote

Kokoomuksen Nuorten Liitto on päättänyt tukea kansanedustaja Elina Lepomäen ja kansanedustaja Antti Häkkäsen valintaa kokoomuksen varapuheenjohtajiksi. Liittohallitus teki päätöksen tuesta kokouksessaan torstaina 30.7. Valinnat puolueen varapuheenjohtajista tehdään Porin puoluekokouksessa 4-6.9.2020.

”Kokoomusnuorilla on kunnia tukea puolueen varapuheenjohtajiksi Lepomäkeä ja Häkkästä. Heitä molempia yhdistää vahva osaaminen niin politiikan teossa kuin haastavien aihealueidenkin parissa. Lepomäki ja Häkkänen ovat hyvin monissa asioissa arvoiltaan Kokoomusnuorten kanssa samoilla linjoilla”, iloitsee Kokoomusnuorten puheenjohtaja Matias Pajula.

Lepomäki on kolmannen kauden kansanedustaja ja tehnyt töitä erityisesti talous- ja työllisyyspolitiikan parissa. Hän on tullut tunnetuksi erittäin vahvalla asiantuntemuksellaan. Lepomäen ja Kokoomusnuorten yhteistyö on ollut tiivistä jo useamman vuoden ajan.

“Lepomäki olisi mahtava lisä kokoomuksen puheenjohtajistoon, sillä hän jos joku on todellinen eteenpäin katsova asiaosaaja. Hän toisi puoluejohtoon valtavasti uusia ja tuoreita näkemyksiä, joita puolue kipeästi kaipaa”, toteaa Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja Heidi Hanhela

Häkkänen on toisen kauden kansanedustaja, joka on toiminut myös oikeusministerinä. Kokoomusnuoret ovat tyytyväisiä kuluneen neljän vuoden aikana tehtyyn yhteistyöhön istuvan varapuheenjohtaja Häkkäsen kanssa, ja siksi tukevat Häkkäsen uudelleenvalintaa kokoomuksen varapuheenjohtajaksi.

“Häkkänen on osoittanut viimeisen kahden varapuheenjohtajakautensa aikana osaamisensa tehtävässä. Entisenä Kokoomusnuorten puheenjohtajana hän ymmärtää nuorten arvon ja Kokoomuksen Nuorten Liiton merkityksen puolueen tulevaisuuden rakentamisessa. Häkkäsellä on varmasti rohkeutta jatkaa nuorten aseman edistämistä puolueessa myös jatkossa”, päättäää Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja Samuel Tammekann.

Kokoomuksen Nuorten Liitto suosittelee jäsenilleen Elina Lepomäen ja Antti Häkkäsen äänestämistä puolueen varapuheenjohtajiksi.

Lisätietoja:

Pajula Matias

Kokoomusnuorten puheenjohtaja

matias.pajula@kokoomusnuoret.fi

Poliittisen valmistelun, viestinnän ja vaikuttamisen johtaminen, edustaminen

Hanhela Heidi

Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja

heidi.hanhela@kokoomusnuoret.fi

Tammekann Samuel

Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja

samuel.tammekann@kokoomusnuoret.fi

Me uskomme, että jokainen nuori on kiinnostunut omasta tulevaisuudestaan. Olemme varmoja siitä, että myös sinulla on omia päämääriä ja sanasi sanottavana itseäsi koskeviin päätöksiin.

Liity Kokoomusnuoriin