Kokoomusnuorten Tampereen Aluejärjestö

Otso Kaihlanen Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestön puheenjohtajaksi

Tamperelaisten kokoomusnuoripaikallisyhdistysten kattojärjestö, Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry piti syyskokouksensa lauantaina 19.12.2020 Tampereella. Kokouksessa valittiin yhdistykselle uusi puheenjohtaja, sekä hallitus seuraavalle toimikaudelle. Puheenjohtajiksi valittiin Otso Kaihlanen, jonka toimikausi alkaa vuodenvaihteessa.

Tammikuussa aloittava Kaihlanen on tamperelainen, 20-vuotias ylioppilas.

Kuluneena vuonna hän on toiminut ansiokkaasti Pirkanmaan suurimman paikallisyhdistyksen, Tampereen Kokoomuksen Nuoret ry:n puheenjohtajana nostaen sen eittämättä koko piirin suosituimmaksi tapahtumien tarjoajaksi.

Vuodeksi 2021 hänet on valittu myös Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestön hallitukseen, sekä Tampereen Suomalaisen Klubin johtokuntaan.

”Olen kiitollinen saamastani luottamuksesta jatkaa työtäni Pirkanmaan piirin eteen, tällä kertaa nuorten aluejärjestön puheenjohtajana. Tulevan toimikauteni timanttinen hallitus myös takaa meille erinomaiset mahdollisuudet menestyä ensi kevään kuntavaaleissa”, toteaa Kaihlanen iloisena.

Hallitukseen, jonka sisäiset tehtävät päätetään myöhemmin hallituksen järjestäytymiskokouksessa valittiin Petri Rajala, Martti Paldanius, Juho Mäenpää, Karri Heinonen, Lauri Knuutila ja Ida Leino.

Otso Kaihlanen

Tampereen Kokoomuksen Nuorten puheenjohtaja