Esa Ettala jatkaa Keski-Suomen Kokoomusnuorten puheenjohtajana

Esa Ettala jatkaa Keski-Suomen Kokoomusnuorten puheenjohtajana

Keski-Suomen Kokoomusnuoret järjesti sääntömääräisen syyskokouksensa 28.11 Jyväskylässä. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja henkilövalinnat vuodelle 2023.

Vuodelle 2023 Keski-Suomen Kokoomusnuorten puheenjohtajaksi jatkokaudelle valittiin 23-vuotias Esa Ettala Jyväskylästä. Ettalalla on laaja kokemus eri tehtävistä piirin ja piirin aktiivisen paikallisyhdistyksen, JKN:n puolella.

”Olen kiitollinen saamastani yksimielisestä luottamuksesta jatkaa piirin puheenjohtajana. Kessulla on jo kaksi nimettyä eduskuntavaaliehdokasta ja puolueen kannatus on kohdillaan kevään eduskuntavaalien lähestyessä. Myös piirihallitukseen saatiin hyvä kokoonpano, jossa on uusia ja vanhoja henkilöitä. Tästä on hyvä jatkaa kohti uusia haasteita.”

Piirin varapuheenjohtajaksi valittiin tänä vuonna kokoomusnuoriin liittynyt, 18-vuotias Arttu Kokko Jyväskylästä. Taloudenhoitajaksi valittiin piirin pitkäaikainen toimija Ida Moisio. Piirihallituksen jäseniksi valittiin Juho Hyytinen, Marko Ruokolainen, Jere Minkkinen, Aleksi Vilpponen, Henriikka Tilander, Sara Hulkkonen, Aukusti Parikka ja Erno Pajala. Varajäseniksi piirihallitukseen valittiin Aku Hakala-Ranta, Akseli Laakkonen ja Kristiina Kronholm.